0

آماده سازی عینک‌ هوشمند اپل برای سال 2022

آماده سازی عینک‌ هوشمند اپل برای سال 2022
بازدید 412


طبق شایعات اپل در حال آماده سازی یک جفت عینک‌ هوشمند یا یک هدست واقعیت مجازی است؛ که ممکن است همراه با آیپد های سال 2022 وارد بازار شود.

به گزارش کلاسودا و به نقل از cnet، در CES 2022 محصولات آینده کمپانی‌ها به نمایش درآمدند؛ مانند خودروهایی که تغییر رنگ می‌دهند و یا ربات‌های پیشخدمت و هدفون‌های نامرئی. در این میان شایعاتی به گوش می‌رسید که نشان می‌دهد اپل در حال آماده سازی یک دستگاه واقعیت افزوده یا واقعیت مجازی به صورت عینک‌ هوشمند یا هدست است.

دنیای فناوری بارها و بارها توسط رقبایی که این صنعت را تصاحب کرده‌اند؛ شگفت زده شده است. آمازون با دستگاه Kindle خود دنیا را شگفت زده کرد و استارتاپ ساعت هوشمند Pebble با کمپین Kickstarter خود در سال 2012 شگفتی مشابهی را رقم زد.

اپل نیز مرتباً صنعت را تحت تأثیر محصولات خود قرار می‌دهد و حالا خبرهایی از عینک هوشمند و یا هدست اپل به گوش می‌رسد. البته اپل طبق عادت همیشگی خود در مورد محصولات آینده‌اش حرف نمی‌زند.

با این حال، تیم کوک، مدیر اپل، علاقه کمپانی خود را به واقعیت افزوده و واقعیت مجازی، چه از طریق نرم افزار یا بیانیه‌هایی به زبان آورده است.

البته تحلیلگران معتقدند که هدست اپل ممکن است با چالش بزرگ‌تری نسبت به رقبای دیگر مواجه شود. اپل دیر وارد این بازار شد و باید بر بی علاقگی مصرف کنندگان در این بازار غلبه کند و محصول نوآورانه‌ای را تولید نماید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید