0

آغاز فعالیت لیونل مسی در دنیای تکنولوژی ؛ سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌های فوتبالی حوزه فناوری!

آغاز فعالیت لیونل مسی در دنیای تکنولوژی ؛ سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌های فوتبالی حوزه فناوری!
بازدید 94

[ad_1]

تاسیس شرکت Play Time را می‌توان آغاز فعالیت لیونل مسی در دنیای تکنولوژی دانست. این شرکت ستاره آرژانتینی به دنبال سرمایه‌گذاری روی فناوری و فوتبال است.

بر اساس گزارشی از بلومبرگ، شرکتی با نام Play Time که در سان فرانسیسکو تاسیس شده، هدف آغاز فعالیت لیونل مسی در دنیای تکنولوژی و سرمایه‌گذاری‌های او در این حوزه را دنبال می‌کند.

ستاره آرژانتینی فوتبال جهان که حتی از او به عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال نیز یاد می‌شود، در تلاش برای تشکیل یک شرکت هلدینگ به منظور سرمایه‌گذاری در زمینه‌های ورزش، رسانه و فناوری در سطح جهان است.

این شرکت به دنبال فرصت‌هایی در جهان می‌گردد که به عنوان مثال می‌توان آن را شامل کمک به بنیان‌گذاران استارتاپ برای ساخت شرکت‌های فناوری فوتبال یا سرمایه‌گذاری روی تیم‌ها دانست.

بیشتر بخوانید: قرارداد 20 میلیون دلاری لیونل مسی با یک پلتفرم ارز دیجیتال

آغاز فعالیت لیونل مسی در دنیای تکنولوژی با تاسیس شرکت Play Time

Play Time توسط کارآفرین ارمنی‌تبار بنیانگذار Viki به نام رازمیک هواگیمیان (یکی از شرکای شرکت سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر Graph Ventures) اداره خواهد شد. «مایکل مارکز»، شریک موسس بانک سرمایه‌گذاری Code Advisors LLC نیز مشاور ویژه این شرکت خواهد بود.

آغاز فعالیت لیونل مسی در دنیای تکنولوژی

لیونل مسی در بیانیه‌ای ضمن ابراز تمایل خود به این سرمایه‌گذاری گفت:

من برای گسترش فعالیت خود به سیلیکون‌ولی بسیار هیجان زده هستم و خوشحالم که Play Time با کارآفرینان جسوری از سراسر جهان همکاری می‌کند. امیدوارم که Play Time با موفقیت خود به افراد زیادی کمک کرده و تاثیر مثبتی بر جهان داشته باشد. من به تیم و شرکای خود برای رسیدن به اهدافمان اعتماد دارم.

هواگیمیان در این مورد ضمن یک بیانیه‌ای اعلام کرد: «از زمانی که لئو و خانواده مسی را در سال 2017 ملاقات کردم، مشخص بود که چشم‌انداز آن‌ها برای آینده درخشان است. آن‌ها می‌خواهند به تاثیر مستقیم و پایدار در داخل و خارج از زمین ادامه دهند».

لازم به ذکر است که در این گزارش آمده که Play Time در حال حاضر باعث توسعه استارتاپی به نام Matchday.com شده که قرار است پیش از جام جهانی فوتبال 2022 و ماه نوامبر برای طرفداران فوتبال مورد بهره‌برداری قرار گیرد. به علاوه، اولین سرمایه‌گذاری خود را پیش از این روی AC Momento به انجام رسانده، که کار آن حراج پیراهن‌های فوتبال باشگاه‌ها و بازیکنان بوده است. البته هنوز هدف شرکت جدید لیونل مسی برای اینکه با چه مبالغی و روی چه حوزه‌ای سرمایه‌گذاری کند مشخص نیست.

مطالب بیشتر در مجله خبری آی تی و دیجیتال:

نظر شما درباره آغاز فعالیت لیونل مسی در دنیای تکنولوژی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید