0

آزمایش چت بات هوش مصنوعی Tako در تیک تاک آغاز شد؛ پیشنهاد ویدیو بر اساس دستورات کاربر!

آزمایش چت بات هوش مصنوعی Tako در تیک تاک آغاز شد؛ پیشنهاد ویدیو بر اساس دستورات کاربر!
بازدید 75

[ad_1]

چت بات هوش مصنوعی Tako در تیک تاک آغاز به کار کرد. شبکه اجتماعی محبوب چینی‌ها قرار است به هوش مصنوعی مخصوص مجهز شود.

آزمایش چت بات هوش مصنوعی Tako در تیک تاک آغاز شد. این هوش مصنوعی که پروژه آزمایش آن فعلاً با کاربران فیلیپینی آغاز شده است می‌تواند براساس نیاز و درخواست کاربران ویدئوهایی را به آنها پیشنهاد دهد.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

بیشتر بخوانید: بینگ مایکروسافت به موتور جستجوی پیشفرض ChatGPT بدل شد

چت بات هوش مصنوعی Tako در تیک تاک وارد فاز آزمایش شد

تیک تاک درحال آزمایش چت‌بات هوش مصنوعی خود با نام Tako است که می‌تواند براساس درخواست‌های کاربران، ویدیوهایی را به آن‌ها پیشنهاد کند.

ورج در گزارش خود درباره این چت‌بات توضیح می‌دهد که «دنیل بوچوک» از شرکت Watchful Technologies که تغییرات آینده شرکت‌های موجود در لیست فرچون 500 را بررسی می‌کند، ادعا کرده که اگر تیک تاک به‌طور گسترده Tako را منتشر کند، چت‌بات می‌تواند روند «جستجو و پیمایش برنامه را به‌طور اساسی تغییر دهد».

در اسکرین‌شات‌هایی که توسط بوچوک با The Verge به اشتراک گذاشته شده، Tako در بالای آیکون پروفایل کاربران در سمت راست ویدیوها دیده می‌شود. با ضربه‌زدن روی آن، صفحه چت باز می‌شود که از این طریق می‌تواند طیف گسترده‌ای از سؤالات را از آن بپرسید. هنوز مشخص نیست که تیک‌ تاک برای Tako از چه مدل هوش مصنوعی استفاده خواهد کرد.

چت بات هوش مصنوعی Tako در تیک تاک وارد فاز آزمایش شد

حساب تیک‌تاک در توییتر نیز با اشاره به این موضوع نوشت:

ما با آزمایش محدود Tako با کاربران منتخب در فیلیپین، در مراحل اولیه کاوش ابزارهای چت‌بات هستیم. Tako یک ابزار مجهز به هوش مصنوعی برای کمک به‌جستجو و اکتشاف در تیک‌ تاک است. Tako توسط یک دستیار چت شخص ثالث و برای کمک به‌کشف محتواهای سرگرم‌کننده و الهام بخش در تیک تاک طراحی شده است. درحال‌حاضر هیچ برنامه‌ای فراتر از این آزمایش‌های اولیه، برای آن وجود ندارد، اما ما از شنیدن بازخورد شما استقبال می‌کنیم و هیجان‌زده هستیم.

«جاش گربن»، مشاور حقوقی حوزه علامت‌های تجاری، اشاره کرده که تیک تاک به‌تازگی یک درخواست علامت تجاری برای «نرم‌افزار چت‌بات» به‌نام Tako ثبت کرده است که‌نشان می‌دهد شبکه‌ اجتماعی چینی درحال آماده‌شدن برای انتشار گسترده‌تر آن است. تیک تاک که اخیراً با دستور ممنوعیت ایالت مونتانا روبه‌رو شده بود، همچنین درحال آزمایش ویژگی تولید آواتار توسط هوش مصنوعی است، اما هنوز برنامه‌ای برای عرضه گسترده‌تر آن اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص آزمایش چت بات هوش مصنوعی Tako در تیک تاک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید