0

مشخصات کامل اوپو Reno 11F 5G پیش از عرضه رسمی فاش شد

مشخصات کامل اوپو Reno 11F 5G پیش از عرضه رسمی فاش شد
بازدید 28


پس از معرفی گوشی‌های اوپو رنو 11 و اوپو رنو 11 پرو، حالا سومین مدل این سری یعنی اوپو Reno 11F 5G برای عرضه به بازار اندونزی آماده می‌شود.

اوپو به تازگی گوشی‌های هوشمند Reno 11 و Reno 11 Pro را در بازارهای مختلفی مانند ویتنام، مالزی، هند و اندونزی عرضه کرده است. اکنون به نظر می‌رسد که بازار اندونزی به زودی سومین گوشی سری Reno 11 یعنی Reno 11 F 5G را دریافت خواهد کرد. در حال حاضر این گوشی برای پیش سفارش در کشور اندونزی در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته و انتظار می‌رود که فروش نهایی آن از تاریخ 24 فوریه (5 اسفند) آغاز شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


طراحی و مشخصات اوپو Reno 11F 5G

همان طور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید، اوپو رنو 11 F  فایوجی در جلو دارای یک صفحه نمایش با سوراخ پانچ مرکزی است و در پشت نیز آن یک واحد دوربین سه‌گانه قرار گرفته است. برای امنیت بیشتر کاربران، یک حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر تعبیه شده و استاندارد IP65 نیز برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب اعمال شده است. این گوشی در سه رنگ صورتی، سبز و آبی وارد بازار خواهد شد.

اوپو Reno 11F به یک صفحه نمایش 6.7 اینچی آمولد با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز خواهد شد. این نمایشگر از فناوری کاهش نور PWM با فرکانس 2160 هرتز و رنگ‌های 10 بیتی پشتیبانی کرده و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی سونی IMX615 را در بالای خود جای خواهد داد.

در پنل پشتی این گوشی، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی OmniVision OV64B، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی سونی IMX355 و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی OmniVision OV02B10 قرار خواهد گرفت.

گفته می‌شود که اوپو Reno 11 F 5G از تراشه دایمنسیتی 7050 مدیاتک قدرت گرفته و از 8 گیگابایت رم، 8 گیگابایت رم مجازی و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد. از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی می‌توان به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 67 واتی و رابط کاربری ColorOS 14 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 اشاره کرد.

تاکنون، Oppo Reno 11F 5G با شماره مدل CPH2603 در مراجع صدور گواهی‌های مختلفی ظاهر شده و از این رو انتظار می‌رود که در بازارهای دیگری مانند هند، سنگاپور و اروپا نیز عرضه شود. البته این امکان وجود دارد که در برخی از این کشورها، به عنوان یک گوشی از سری F  اوپو معرفی شود. متاسفانه هنوز هیچ گونه اطلاعاتی در رابطه با قیمت این گوشی در دست نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره گوشی اوپو Reno 11F 5G چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید