0

گوشی موتو جی پلی 2024 (Moto G Play 2024) رسما معرفی شد [+ قیمت و مشخصات فنی]

گوشی موتو جی پلی 2024 (Moto G Play 2024) رسما معرفی شد [+ قیمت و مشخصات فنی]
بازدید 33

[ad_1]

گوشی موتو جی پلی 2024 موتورولا با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، نمایشگر 90 هرتزی و تراشه اسنپدراگون 680 کوالکام رسما در ایالات متحده معرفی شد.

پس از عرضه گوشی موتورولا G34 5G در بازار هند، برند زیر مجموعه لنوو، با یک گوشی جدید از سری G بازگشته است. این گوشی با نام Moto G Play (2024) به‌ عنوان جانشین Moto G Play (2023) که در سال 2022 معرفی شد، وارد بازار ایالات متحده خواهد شد. این گوشی در مشخصات، نسبت به نسل قبلی خود پیشرفت‌هایی داشته که در ادامه به شرح آنها می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قیمت و مشخصات گوشی موتو جی پلی 2024

موتو G Play (2024) دارای یک صفحه نمایش 6.5 اینچی با وضوح اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی است. این نمایشگر حداکثر روشنایی 500 نیت را ارائه می‌دهد و اطراف آن با حاشیه‌های ضخیم احاطه شده است. در قسمت مرکزی بالای آن نیز یک سوراخ پانچ جهت قرارگیری دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

طراحی این گوشی با فرم جعبه مانند و ماژول دوربین پشتی برجسته تا حدودی شبیه به سری OPPO Find X5 و Reno 8 است. دکمه پاور گوشی نیز دو کارایی دارد و به عنوان اسکنر اثر انگشت هم کار می‌کند.

گوشی موتو جی پلی 2024

در پنل پشتی Moto G Play (2024) تنها یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی قرار گرفته که با یک فلاش LED جفت شده است. محض یادآوری، نسخه قبلی این سری از گوشی‌های موتورولا، از دوربین سه‌گانه پشتی برخوردار بود.

موتو G Play در بخش سخت افزار به پردازنده اسنپدراگون 680 کوالکام مجهز شده و از 4 گیگابایت رم (قابل ارتقا تا 6 گیگابایت با رم مجازی) و 64 گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا از طریق کارت حافظه میکرواس‌دی) بهره می‌برد. از دیگر مشخصات کلیدی این گوشی می‌توان به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، پشتیبانی از شارژ سریع 15 واتی و سیستم‌ عامل اندروید 13 اشاره کرد.

Moto G Play تنها در یک رنگ یعنی آبی به بازار عرضه خواهد شد. موتورولا این گوشی هوشمند را 150 دلار قیمت‌گذاری کرده و فروش آن در ایالات متحده را از تاریخ 8 فوریه 2024 (19 بهمن 1402) آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره گوشی موتو جی پلی 2024 موتورولا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید