0

گوشی اقتصادی اوپو K11x معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

گوشی اقتصادی اوپو K11x معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]
بازدید 88


گوشی اقتصادی اوپو K11x به عنوان جانشین K10x سال گذشته، رسما معرفی شد. این گوشی به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و نمایشگر 120 هرتزی مجهز شده است.

شرکت اوپو در سکوت خبری گوشی جدید خود از سری K را در چین عرضه کرد. این گوشی که OPPO K11x نام دارد به عنوان جانشین K10x که سپتامبر سال گذشته معرفی شد، وارد بازار خواهد شد. برای آگاهی از کلیه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت OPPO K11x در ادامه با ما همراه باشید.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

بیشتر بخوانید: سری گوشی‌های اوپو رینو 10 (Oppo Reno10)‌ رسما معرفی شدند [+قیمت و مشخصات فنی]

قیمت و مشخصات فنی گوشی اقتصادی اوپو K11x

اوپو K11x دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی ال‌سی‌دی با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی است. این نمایشگر که در بالای آن یک سوراخ پانچ برای قرارگیری دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی تعبیه شده است از حداکثر روشنایی 680 نیت پشتیبانی می‌کند.

این گوشی هوشمند از نظر طراحی و شکل ظاهری فرمی جعبه‌ مانند دارد و در پشت آن دو حلقه دوربین عمودی قرار گرفته است. این دو دوربین شامل یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و یک لنز عمق سنج 2 مگاپیکسلی می‌شود.

گوشی اقتصادی اوپو K11x

اوپو  K11x به پردازنده اسنپدراگون 695 کوالکام به همراه حداکثر 12 گیگابایت رم (امکان افزایش با رم مجازی) و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. این گوشی انرژی مورد نیاز خود را از طریق یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 67 واتی تامین می‌کند. بخش نرم افزار این گوشی نیز رابط کاربری ColorOS 13.1 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 را اجرا می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های برجسته OPPO K11x می‌توان به شبکه اتصالی 5G، پورت USB تایپ C، جک هدفون 3.5 میلی متری، وای فای، بلوتوث، NFC ،GPS، سیستم دفع حرارت برای خنک نگه داشتن گوشی و اسکنر اثر انگشت جانبی (در دکمه پاور) اشاره کرد.

گوشی اوپو K11x در دو رنگ مشکی و مرواریدی با قیمت 1499 یوان (معادل 212 دلار) برای نسخه 8/128 گیگابایتی و 1699 یوان (معادل 240 دلار) برای نسخه 8/256 گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد. قابل ذکر است که یک نسخه ویژه با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی وجود خواهد داشت که با قیمت 1899 یوان (معادل 269 دلار) به فروش می‌رسد. این گوشی هوشمند از تاریخ 31 می در کشور چین در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره گوشی اقتصادی اوپو K11x چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید