0

وزیر ارتباطات مدعی دسترسی تمام روستاهای کشور به اینترنت پرسرعت شد!

وزیر ارتباطات مدعی دسترسی تمام روستاهای کشور به اینترنت پرسرعت شد!
بازدید 94


عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی اظهارات جدید خود مدعی فراهم‌سازی دسترسی تمام روستاهای کشور به اینترنت پرسرعت شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی دیدار خود با «روح الله حضرت پور طلاتپه»، نماینده مردم شهرستان ارومیه و «علیرضا نظری»، نماینده مردم خمین در مجلس مدعی دسترسی تمام روستاهای کشور به اینترنت پرسرعت و شبکه ملی اطلاعات شده است.

هم‌اکنون درحالی چنین گفته‌هایی از وزیر ارتباطات به گوش می‌رسد که بیشتر وعده‌های قبلی وی همچون وعده واگذاری 20 میلیون پورت فیبر نوری یا ادغام پیام‌رسان‌ها همچنان در هاله‌ای از ابهام و حتی به دور از واقعیت بوده و شهروندان همواره نسبت به کیفیت اینترنت گلایه داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: وعده وزیر ارتباطات برای عرضه بسته های اینترنت بلندمدت در سال 1402 توسط اپراتورهای موبایل

ادعای بزرگ وزیر ارتباطات: دسترسی تمام روستاهای کشور به اینترنت پرسرعت

به گزارش مجله خبری آی تی و دیجیتال و به نقل از خبرگزاری مهر، «عیسی زارع پور» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، طی جدیدترین ادعاهای خود ضمن ارائه گزارشی از وضعیت شبکه ارتباطی شهرستان‌ها، مدعی تجهیز بیشتر روستاهای دارای بیش از بیست خانوار به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت شده است.

دسترسی تمام روستاهای کشور به اینترنت پرسرعت

وی در قسمت‌هایی از گفت‌وگو خود با نمایندگان شهرستان ارومیه و خمین بیان داشت: «قطعاً تا پایان سال هیچ روستای بالای بیست خانواری نه تنها در شهرستان ارومیه بلکه در کل کشور باقی نمی‌ماند که به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت و پایدار دسترسی نداشته باشد. از 103 روستای بالای بیست خانوار شهرستان، 100 درصد روستاهای شهرستان دارای پوشش صوت هستند.»

زارع‌پور همچنین مدتی پیش خبر فعالیت بیش از 35 میلیون نفر از هم‌وطنان در پیام‌رسان‌های داخلی را اعلام کرد و از برنامه‌های این نهاد جهت اتصال پیام‌رسان‌های بومی به یکدیگر خبر داد تا امکان ارتباط با کاربران پلتفرم‌های دیگر به‌طور مستقیم فراهم شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اظهارات وزیر ارتباطات مبنی‌بر دسترسی تمام روستاهای کشور به اینترت پرسرعت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید