0

ورود Coincheck به بازار سهام آمریکا ؛ سهام صرافی ژاپنی در نزدک فهرست می‌شود!

ورود Coincheck به بازار سهام آمریکا
بازدید 77


صرافی ژاپنی کوین قصد ورود به بازار سهام ایالات متحده آمریکا را دارد. ورود Coincheck به بازار سهام آمریکا سود قابل توجهی برای این شرکت به ارمغان میاورد.

صرافی ارز دیجیتال ژاپنی کوین چک (Coincheck)، قصد عرضه عمومی در بازار سهام آمریکا را دارد. این صرافی معتبر ژاپنی از طریق بازار نزدک وارد فضای سهام ایالت متحده خواهد شد. فهرست شدن در بازار سهام ایالات متحده، سود چشم‌گیری برای صرافی کوین چک به ارمغان خواهد آورد.

بیشتر بخوانید: شبکه THORChain پس از 20 ساعت توقف به فعالیت خود ادامه داد!

ورود Coincheck به بازار سهام آمریکا

گروه Monex، مالکیت عمده صرافی کوین چک را در اختیار دارد. اسنادی در تاریخ 28 اکتبر در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ثبت شده است که نشان می‌دهد مانکس قصد ورود به بازار سهام آمریکا را دارد.

گروه Monex تأیید کرد که از طریق ادغام با شرکت سهامی خاص Thunder Bridge Capital Partners قصد دارد به بازار نزدک آمریکا ورود کند. در صورتی که همه چیز طبق برنامه پیش برود، عرضه عمومی صرافی ارز دیجیتال کوین چک در تاریخ 2 ژوئن 2023 انجام می‌شود.

کوین چک معتقد است که ادغام صرافی با SPAC منجر به گسترش تجارت رمزنگاری شرکت خواهد شد. کوین چک در صورت نهایی شدن فرآیند فهرست شدن، به طور مستقیم به بازارهای سرمایه ایالات متحده دسترسی پیدا می‌کند.

با صرافی کوین چک آشنا شوید

ورود Coincheck به بازار سهام آمریکا

نزدک (Nasdaq)، یکی از بزرگترین بازارهای بورس جهانی از لحاظ حجم و ارزش بازار است. طبق گزارش Cointelegraph، صرافی ارز دیجیتال کوین چک برای اولین در ماه مارس به طور علنی قصد خود برای ورود به بازار سهام آمریکا را عنوان کرد. در آن زمان ارزش ادغام کوین چک با Thunder Bridge Capital حدود 1.25 میلیارد دلار بود.

بر اساس صورت‌های مالی Coincheck، این شرکت 1.65 میلیون حساب تأیید شده دارد. حدود 27 درصد از سهم بازار تجارت ارز دیجیتال ژاپن در اختیار کوین چک قرار دارد. با شروع زمستان کریپتویی، حجم معاملات Coincheck به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. میزان کل درآمدهای عملیاتی کوین چک در سه‌ماهه سوم سال 2022 حدود یک چهارم کاهش یافت.

حضور شرکت‌های رمزارزی در سهام آمریکا

چندین شرکت ارز دیجیتال مایل هستند که از طریق SPAC سهام خود را عرضه عمومی کنند. شرکت استخراج بیت کوین PrimeBlock در ماه آپریل اعلام کرد که با استفاده از قرارداد 1.25 میلیارد دلاری SPAC سهام خود را عرضه عمومی خواهد کرد.

W3BCloud، ارائه‌دهنده زیرساخت‌های ابری بلاک چین نیز قصد دارد با مبلغی مشابه وارد بازار شود. پلتفرم بورس اوراق بهادار و ارز دیجیتال eToro نیل قبل از فسخ قرارداد در تابستان جاری، برنامه‌هایی برای ادغام 10 میلیارد دلاری با SPAC داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ورود Coincheck به بازار سهام آمریکا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید