0

نماینده مجلس: افزایش قیمت بسته های اینترنت سرقت از جیب مردم است

نماینده مجلس: افزایش قیمت بسته های اینترنت سرقت از جیب مردم است
بازدید 11

[ad_1]

یک نماینده مجلس امروز به وزیر ارتباطات تاخته و ضمن درخواست شفاف‌سازی در موضوع هزینه چندهزار میلیاردی فیلترشکن، افزود که افزایش قیمت بسته های اینترنت سرقت از جیب مردم است.

سید ناصر حسینی‌پور، نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی امروز تذکری به وزیر ارتباطات درخصوص شفاف‌سازی هزینه چندهزار میلیاردی فیلترشکن داد. پیش‌تر وزارت ارتباطات و رگولاتوری ایران، با افزایش 34 درصدی قیمت تعرفه‌های اینترنت موافقت کردند و وزیر ارتباطات نیز گفته بود که شرط افزایش قیمت بسته اینترنت، ارتقاء شبکه و سرعت اینترنت است. اما آنطور که امروز حسینی‌پور نقل کرد آماری شوکه‌کننده و غیرقابل باور است.

به گفته این نماینده مجلس، افزیش قیمت بسته‌های اینترنت بین 70 تا 150 درصد است. وی در بیان این آمار عجیب گفته است که افزایش قیمت بسته های اینترنت سرقت آشکار از جیب مردم است.

بیشتر بخوانید: سرعت اینترنت کشور ۱۰۰ برابر می‌شود

افزایش قیمت بسته های اینترنت تا 150 درصد!

به نقل از خانه ملت، سیدناصرحسینی‌پور در نشست علنی امروز مجلس خطاب به وزیر ارتباطات این موارد را مطرح کرد: «به‌عنوان تنظیم‌گر ارتباطات کشور بین منفعت عمومی و نیاز بخش خصوصی تعادل برقرار کنید.»

افزایش قیمت بسته های اینترنت تا 150 درصد!

وی افزود:

«اگر افزایش 34 درصدی تعرفه اینترنت امری ضروری است باید از افزایش بیش از آن جلوگیری کنید. افزایش قیمت بالای ۷۰ الی ۱۵۰ درصدی بسته‌های اینترنتی توسط امپراطوری اپراتورهای بی‌رحم یک سرقت آشکار از جیب مردم است.»

حسینی‌پور خطاب به وزیر ارتباطات گفت: «در ارتباط با چند هزار میلیارد هزینه‌های مربوط به فیلترشکن شفاف‌سازی کنید چرا که مردم از نان شب خود می‌گذرند اما از هزینه‌های اینترنت نمی‌گذرند. آیا برای میزان دقیق گردش مالی هزینه‌های فیلترشکن و دلایل عدم برخورد با آن پاسخی دارید؟»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص صحبت‌های بحث‌برانگیز نماینده مردک گچساران چیست؟ آیا واقعاً قیمت بسته های اینترنت بین 70 تا 150 درصد افزایش یافته است؟ شما این مورد را حس کرده‌اید؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید