0

نمایش BAYC در موزیک ویدیوی اسنوپ داگ و امینم باعث رشد 30 درصدی ApeCoin شد

نمایش BAYC در موزیک ویدیوی اسنوپ داگ و امینم باعث رشد 30 درصدی ApeCoin شد
بازدید 113


غول‌های موزیک هیپ هاپ، اسنوپ داگ (Snoop Dogg) و امینم (Eminem) اخیرا موزیک ویدیوی جدید خود را منتشر کردند که در آن، شخصیت‌هایی از مجموعه معروف «Bored Ape Yacht Club» به نمایش گذاشته شد. انتشار این موزیک ویدیو باعث رشد 30 درصدی ApeCoin شده است.

مستر بلیط

امینم و اسنوپ داگ در موزیک ویدیو جدید خود به نام «From The D 2 The LBC»  از شخصیت‌های جذاب مجموعه Bored Ape Yacht Club استفاده کردند. این کار گرافیکی توسط 1st AMENDMENT و Young California و با همکاری BAYC ساخته شده است. انتشار این ویدیو منجر به رشد 30 درصدی ApeCoin شد.

جزئیات رشد 30 درصدی ApeCoin

امینم و اسنوپ داگ هر دو از علاقه‌مندان به رمزارزها هستند؛ به ویژه زمانی که صحبت از بخش سرگرمی در فضای کریپتو می‌شود. امینم در گذشته یک NFT از مجموعه BAYC به قیمت 462 هزار دلار خریداری کرده بود. اسنوپ داگ نیز علاوه بر مشارکت در پروژه سندباکس، اسنک بار NFT را راه‌اندازی کرد. این اسنک بار از مجموعه‌ میمون‌های کارتونی الهام گرفته است.

نمایش BAYC در موزیک ویدیوی اسنوپ داگ و امینم باعث رشد 30 درصدی ApeCoin شد

یکی دیگر از دلایل رشد 30 درصدی ApeCoin، انتشار خبر ایجاد اتحادیه توسط شرکت‌های بزرگ فناوری برای استانداردسازی متاورس است. BAYC، در چند ماه گذشته به طور فعال مشغول به توسعه متاورس Otherside بوده است. انتشار این خبر تأثیر مستقی بر روی قیمت ApeCoin گذاشت.

ApeCoin بر اثر ریزش بازارهای مالی به 3.9 دلار سقوط کرد. این رمزارز در ادامه توانست در یک رالی صعودی به سطح قیمتی 5.2 دلاری برسد و طی دو روز گذشته، 34 درصد رشد کرده است.

ApeCoin در حال حاضر مقاومت قدرتمندی را پیش روی خود دارد. در صورتی که این رمزارز بتواند سطح مقاومتی خود را بشکند، انتظار رشد بیشتری را خواهیم داشت. APE تا به حال نتوانسته با موفقیت از محدوده مقاومتی فعلی عبور کند. قیمت این رمزارز با اصلاح 10 درصدی، به 4.78 دلار رسید.

زمانی که خبری به صورت غیرمنتظره منتشر می‌شود، حرکت صعودی قدرتمند با تأخیر رخ خواهد داد. با بررسی شیوه اطلاع‌رسانی Yuga Labs و BAYC در گذشته متوجه خواهیم شد که این شرکت به طور فعالانه مجموعه‌های NFT خود را تبلیغ می‌کند. از دیگر فعالیت‌های Yuga Labs و BAYC می‌توان به توسعه متاورس Otherside، اخذ تأییدیه از افراد مشهور و راه‌اندازی جشنواره موسیقی Ape Fest 2022 اشاره کرد. در مجموعه Ape Fest 2022 تعدادی از نوازندگان مشهور حضور داشتند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره دارایی ثروتمندترین نهنگ بیت کوین چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با مجله خبری آی تی و دیجیتال و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید