0

نبرد اتریوم و بیت کوین : آیا اتریوم جای BTC را خواهد گرفت؟

نبرد اتریوم و بیت کوین : آیا اتریوم جای BTC را خواهد گرفت؟
بازدید 254


بسیاری از کاربران توییتر اعتقاد دارند اتریوم با روند خوبی ک دارد در سال‌های آینده جای BTC را خواهد گرفت. اما برنده نبرد اتریوم و بیت کوین کیست؟

جوامع کریپتوکارنسی در توییتر نظرات ضد و نقیضی درباره اتریوم مطرح می‌کنند و کاهش 40 درصدی قیمت اتریوم (ETH) در برابر بیت کوین (BTC) نیز ممکن است باعث نگرانی معامله‌گران اتریوم شود، اما اعضای انجمن کریپتو احتمال پیش‌گرفتن ETH از BTC را پیش‌بینی می‌کنند.

قیمت روز گوشی های بازار ایران

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030

احتمال نبرد اتریوم و بیت کوین در سال‌های آینده

تیم اجتماعی Cointelegraph در توییتر از کاربران خواست تا نظرشان را درباره رویارویی اتریوم و بیت کوین بیان کنند. شرکت‌کنندگان در نظرسنجی طیف گسترده‌ای از پاسخ‌ها را عنوان کردند. برخی از آن‌ها معتقد بودند این اتفاق در 30 سال آینده رخ خواهد داد، برخی دیگر نیز احتمال همچین رخدادی را صفر تلقی کردند.

بر اساس اظهارات Jesus Crypto، احتمال پیشی گرفتن اتریوم از بیت کوین در سال 2030 وجود دارد. به عقیده Jesus، در صورتی که عملیات PoS آینده اتریوم موفقیت آمیز باشد، این احتمال وجود دارد که در ده سال آینده ETH‌ به بزرگترین رمزارز بازار تبدیل شود.

نبرد اتریوم و بیت کوین : آیا اتریوم جای BTC را خواهد گرفت؟

یکی دیگر از کاربران توییتری با نام WakeNBakeTrades مدعی شد که «بیت کوین یک دایناسور است» و اتریوم با کمک پالیگان از بزرگترین رمزارز فعلی بازار پیشی خواهد گرفت. Rual Singh با اشاره به اینکه بیت کوین طلای دیجیتال است استدلال کرد که این اتفاق هرگز نخواهد افتاد. رائول معتقد است اتریوم تکرار مجدد اینترنت است. سینگ به این نکته اشاره کرد که تفاوت‌های زیادی ما بین ارزش دارایی‌های دیجیتال و نرم‌افزارهای دیجیتال وجود دارد.

Bob Shiby معتفد است فضای رشد گسترده‌ای برای هر دو رمزارز بیت کوین و اتریوم وجود دارد. این کاربر توییتر خاطرنشان کرد که در تصمیم‌گیری عجله نخواهد کرد. به عقیده Bob بسیاری از توکن‌ها بر پایه اتریوم ساخته شده‌اند و بیت کوین نیز به توسعه خود ادامه خواهند داد.

روز دوشنبه، یک محقق امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) مدعی شد که فرآیند ادغام PoS اتریوم، ساختاری اقتصادی برای این رمزارز ایجاد خواهد کرد. این امر ممکن است در طولانی مدت باعث پیروزی ETH در نبرد اتریوم و بیت کوین شود. این محقق خاطرنشان کرد که با تغییرات احتمالی آینده، تورم ETH کاهش یافته و امنیت آن بالاتر خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره نبرد اتریوم و بیت کوین چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید