0

معرفی 12 تا از بهترین سایت های ساخت تصویر و نقاشی با هوش مصنوعی

معرفی 12 تا از بهترین سایت های ساخت تصویر و نقاشی با هوش مصنوعی
بازدید 317


سایت هایی وجود دارند که با استفاده از هوش مصنوعی 🤖 خوبی که دارند میتوانند با توجه به خواسته شما برای شما نقاشی هایی فوق العاده بکشند. در این مطلب از مجله خبری آی تی و دیجیتال به معرفی ۱۲ تا از بهترین سایت های ساخت تصویر و نقاشی با هوش مصنوعی میپردازیم.

سایت ساخت عکس با هوش مصنوعی رایگان

Best AI Art Generators 

اگر نیاز به یک تصویر یا نقاشی دارید اما یک تصویر مشابه آن را ندارید تا به وسیله تصویر مشابه جست جو کنید میتوانید از کلمات استفاده کنید. هوش مصنوعی ها در کار های مختلف به ما کمک میکنند تا کار های ما راحت تر پیش رود. امروزه هوش مصنوعی هایی ساخته شده است که شما میتوانید چند کلمه کلیدی یا متن به آن بدهید و بعد از آن متناسب با متن شما یک نقاشی بکشد. در ادامه ابزار هایی که از آن ها برای کشیدن نقاشی با هوش مصنوعی میتوانید از آن ها استفاده کنید بررسی میکنیم.

اگز میخواهید با هوش مصنوعی تصاویری که دارید را ویرایش کنید میتوانید مطلب ۵ تا سایت ویرایش عکس آنلاین توسط هوش مصنوعی را مطالعه کنید.

ساخت تصویر با هوش مصنوعی Midjourney

Midjourney یک هوش مصنوعی فوق العاده است که میتواند متن را به نقاشی تبدیل کند. تنها کاری که با ابزار Midjourney باید انجام دهید این است که وارد سایت Midjourney شوید و متن مورد نظر را وارد کنید. Midjourney مدتی بعد تصویر را در خروجی به شما نمایش میدهد. Midjourney قادر است تصاویر را در مدت زمان کوتاهی بسازد. این یکی از قابلیت های فوق العاده این برنامه است. متاسفانه ابزار Midjourney به شما امکان اینکه یکی از سبک های نقاشی را انتخاب کنید نمیدهد. با این حال تصاویری که Midjourney در خروجی میدهد بسیار دقیق و زیبا هستند.

نقاشی با هوش مصنوعی

همچنین از بین تصویر های مختلفی که هوش مصنوعی Midjourney در اختیار شما قرار میدهد میتوانید یکی را انتخاب کنید. بعد از انتخاب تصویر میتوانید برخی از جا های تصویر را به دلخواه تغییر دهید.

Dream Studio ابزار تصویرسازی با هوش مصنوعی

یکی از هوش مصنوعی های محبوب که میتوانید یک متن را از کاربر دریافت کند و آن را به تصویر تبدیل کند، Dream Studio است. Dream Studio یک ابزار متن باز یا Open-source است که در چند ثانیه متن شما را تبدیل به نقاشی میکند. زمانی که شما یک متن را وارد Dream Studio میکنید، Dream Studio شروع به کشیدن نقاشی میکند و بعد از اتمام با توجه به هوش مصننوعی قوی که دارد شروع به اصلاح تصویر میکند. در حدی این پروسه را طی میکند و تصویر را اصلاح میکند تا به متن شما شبیه تر شود.

نقاشی حیوانات با هوش مصنوعی

تنوع تصاویری که هوش مصنوعی Dream Studio میتواند برای شما بسازد بسیار گسترده است و نقاشی های مختلف و جذابی میتوانید با کمک Dream Studio بسازید. برای ساخت تصاویر با کمک Dream Studio کافیست وارد سایت آن شوید و متن مورد نظر خود را وارد کنید.

ساخت عکس با هوش مصنوعی DALL-E 2

DALL-E 2 یکی از ابزار هایی است که کاربران زیادی از آن استفاده میکنند. DALL-E 2 میتواند تصاویر واقعی تری برای شما ایجاد کند. در صورتی که خروجی DALL-E 2 را دوست نداشتید، این ابزار این امکان را به شما میدهد تا کلمات کلیدی بیشتری وارد کنید. این باعث میشود تا خروجی های بهتری دریافت کنید. همچنین DALL-E 2 یک عکس برای شما نمیسازد بلکه میتوانید آن را تنظیم کنید تا چند نقاشی بکشد و شما از بین نقاشی های  کشیده شده بهترین آن برای خود را انتخاب کنید.

هوش مصنوعی گوگل با نقاشی

زمانی که در بین نقاشی های کشیده شده به دنبال نقاشی های مورد نظر خود هستید، DALL-E 2 نکات مفیدی را به شما به اشتراک میگذارد. این باعث میشود در نتخاب نقاشی ها انتخاب بهتری داشته باشید. پس حتما زمان بگذارید و این نکات را مطالعه کنید تا DALL-E 2 کارکرد بهتری برای شما داشته باشد. یکی از قابلیت های مهم DALL-E 2 رابط کاربری آسان آن است. این یعنی کار با این ابزار بسیار ساده است و پیچیدگی خاصی ندارد. شما به راحتی میتوانید با آن متن های خود را به تصویر تبدیل کنید. DALL-E 2 ابزار های ویرایشی نیز دارد که به کمک آن ها میتوانید تصاویر خود را ویرایش کنید و تغییر دهید.

تصویرسازی با هوش مصنوعی NightCafe

ابزار کشیدن نقاشی با هوش مصنوعی NightCafe یکی دیگر از ابزار هایی است که میتواند متن هایی که شما به آن را میدهید به تصویر تبدیل کند. NightCafe به صورت آنلاین در دسترس شما قرار دارد و بهتر میتوانید با آن کار کنید. NightCafe گزینه های مختلفی را برای شما فراهم میکند که باعث میشود راحت تر تصویری که هوش مصنوعی در خروجی آن را به شما داده تغییر دهید و سفارشی کنید. شما میتوانید در NightCafe سبک نقاشی خود را انتخاب کنید تا هوش مصنوعی بداند سبک مورد نظر شما چه چیزی است.

سایت نقاشی با هوش مصنوعی

به غیر از سبک نقاشی شما میتوانید الگوریتمی که هوش مصنوعی از آن برای ساخت نقاشی استفاده میکند را انتخاب کنید تا کنترل بیشتری بر روی ساخت تصویر خود داشته باشید. ابزار NightCafe میتواند تصاویری با کیفیت خوبی در اختیار شما قرار دهد.

ساخت نقاشی با هوش مصنوعی با استفاده از Pixray

Pixray یکی از راحت ترین رابط های کاربری را در بین سایت های دیگر که با استفاده از هوش مصنوعی متن را به تصویر تبدیل میکنند دارد. اگر دوست دارید از ابزاری استفاده کنید که پیچیدگی ندارد Pixray بهترین انتخاب شما میتواند باشد. همچنین بقیه ابزار ها معمولا تصویر مورد نظر شما را در یک دقیقه یا چند ثانیه آماده میکنند اما ابزار Pixray کمی طولانی تر این کار را انجام میدهد. Pixray حدود پنج الی شش دقیقه زمان میخواهد تا بتواند تصویر شما را آماده کند. به همین دلیل در صورتی که سرعت کار برای شما مهم است میتوانید از سایر ابزار ها استفاده کنید.

کشیدن نقاشی با هوش مصنوعی

زمانی که متن را در Pixray وارد میکنید و این هوش مصنوعی یک تصویر را به شما در خروجی میدهد امکان ویرایش آن را ندارید. این به این دلیل که Pixray امکانات زیادی در اختیار شما قرار نمیدهد. با این حال Pixray خروجی های مناسبی به شما میدهد و کیفیت عکس ها نسبتا مناسب است.

Text to Pokemon Generator سایت نقاشی با هوش مصنوعی

اگر شما جزو طرفداران پوکمون هستید ابزار Text to Pokemon Generator میتواند برای شما عالی باشد. Text to Pokemon Generator به شما این اجازه را میدهد تا با وارد کردن متن مورد نظر خود هیولاهای کوچکی ایجاد کنید. این ابزار تصویر های منحصر به فردی را در اختیار شما قرار میدهد. همچنین این ابزار سرعت رندر بسیار بالایی دارد. زمانی که شما متنی را وارد میکنید Text to Pokemon Generator زیر یک دقیقه وقت لازم دارد تا تصاویر شما را بسازد.

ساخت تصویر با هوش مصنوعی

برخی از ابزار های هوش مصنوعی که با استفاده از متن برای شما تصاویر و یا نقاشی میسازند با خطاها و ارور های مختلفی شما را مواجه میکنند. یکی از مزایای Text to Pokemon Generator این است که شما را با خطایی مواجه نمیکند. به همین دلیل استفاده از این هوش مصنوعی راحت تر میشود.

کشیدن نقاشی با هوش مصنوعی توسط ابزار PhotoSonic

PhotoSonic ابزاری است که با توجه به هوش مصنوعی خود متن مورد نظر را از شما میگیرد. بعد از آن با جست جو در متن شما تصویری در خروجی میدهد که بیشترین شباهت به خواسته شما را داشته باشد. PhotoSonic میتواند کار های سنگینی را برای شما انجام دهد. این یعنی با توجه به هوش مصنوعی پیچیده ای که PhotoSonic دارد تقریبا هر چیزی میتوانید از آن بخواهید. PhotoSonic در خروجی به شما تصاویر مختلف و فوق العاده ای را با توجه به خواسته شما تحویل میدهد.

ساخت عکس با هوش مصنوعی

یکی از مزیت های ابزار PhotoSonic این است که شما میتوانید اندازه فایل خروجی را در PhotoSonic تنظیم کنید تا تصویر شما را با توجه به ابعاد خواسته شده تحویل دهد. همچنین میتوانید فایل را به صورت Zip دانلود کنید.

StarryAI برنامه نقاشی هوش مصنوعی

StarryAI یک برنامه است که برای اندروید و iOS ارائه شده است. شما میتوانید StarryAI را دانلود و روی گوشی های خود نصب کنید. بعد از آن متن های خود را به تصویر تبدیل کنید. StarryAI رابط کاربری جذاب و آسانی دارد. زمانی که وارد برنامه میشوید میتوانید در کادر بالای صفحه متن مورد نظر خود را وارد کنید. اکنون باید منتظر باشید تا هوش مصنوعی با توجه به متن نقاشی های شما را تحویل دهد.

برنامه نقاشی هوش مصنوعی

نقاشی هوش مصنوعی گوگل با Dream by WOMBO

Dream by WOMBO دارای طرح بندی زیبا است که میتواند با توجه به متن شما تصاویر زیبایی را در اختیار شما قرار دهد. شما بعد از وارد کردن متن میتوانید از بین ده ها سبک نقاشی که Dream by WOMBO در اختیار شما قرار میدهد یکی را انتخاب کنید. Dream by WOMBO با توجه به سبک انتخابی بهترین نقاشی را در اختیار شما قرار میدهد. در صورتی که با کلمات نمیتوانید منظور خود را برسانید میتوانید یک تصویر آپلود کنید. هوش مصنوعی Dream by WOMBO با توجه به تصویر، نقاشی های جذابی را در اختیار شما قرار دهید.

هوش مصنوعی گوگل با نقاشی

ابن ابزار به غیر از سایت برای گوشی های اندرویدی و آیفون برنامه نیز دارد.

Wonder AI بهترین  ابزار برای کشیدن نقاشی با کلمات هوش مصنوعی

Wonder AI یکی از برنامه های محبوب برای گوشی های اندرویدی و iOS است که شما میتوانید برای ساخت نقاشی های جذاب آن را روی گوشی خود نصب کنید. شما به وسیله Wonder AI به سرعت میتوانید نقاشی های جذابی برای خود ایجاد کنید. کافیست Wonder AI را نصب کنید یک متن وارد کنید و سبک مورد نظر خود را انتخاب کنید. بعد از چند لحظه Wonder AI تصویر مورد نظر شما را آماده میکند و به شما تحویل میدهد. Wonder AI هوش مصنوعی فوق العاده ای دارد و تصویر های خیلی خوبی میتوانید با آن ایجاد کنید.

کشیدن نقاشی با هوش مصنوعی

Craiyon سایت هوش مصنوعی

سایت هوش مصنوعی گوگل Craiyon مانند سایر هوش مصنوعی های معرفی شده رابط کاربری اسانی دارد و فقط نیاز دارد تا شما یک متن وارد آن کنید. بعد از آن Craiyon با استفاده از هوش مصنوعی که دارد یک تصویر مرتبط با متن شما میدهد. در این هوش مصنوعی انتخاب سبک ها وجود ندارد بنابر این به هر سبکی هوش مصنوعی بخواهد نقاشی میکشد. بعد از وارد کردن متن این هوش مصنوعی دو دقیقه برای ساخت تصویر زمان نیاز دارد. درست است کمی نسبت به هوش مصنوعی های دیگر کند تر است اما خروجی های مناسبی به شما تحویل میدهد.

ساخت نقاشی با هوش مصنوعی

AI Picasso برنامه نقاشی هوش مصنوعی

آخرین هوش مصنوعی که در این مطلب به بررسی آن میپردازیم AI Picasso است. این هوش مصنوعی تصاویر خوبی را در زمان بسیار کمی میسازد. فقط به خاطر رایگان بودن بعد از هر بار ساخت نقاشی جدید باید ۳۰ ثانیه تبلیغات ببینید. همچنین شما میتوانید در AI Picasso به غیر از وارد کردن متن، سبک مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر میخواهید در گوشی از این هوش مصنوعی استفاده کنید میتوانید برنامه آن را در گوشی اندرویدی و یا آیفون خود دانلود و نصب کنید.

تصویرسازی با هوش مصنوعی

همچنین مطلب معرفی ۵ تا از بهترین سایت های ترکیب چهره آنلاین میتواند برای شما مفید باشد.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز به معرفی چند سایت هوش مصنوعی گوگل با نقاشی پرداختیم. شما از کدام ابزار ها برای نقاشی حیوانات با هوش مصنوعی استفاده کردید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه نقاشی با کلمات هوش مصنوعی با ما در بخش دیدگاه به اشتراک بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید