0

معرفی و دانلود 7 برنامه ساخت تصویر با هوش مصنوعی اندروید

معرفی و دانلود 7 برنامه ساخت تصویر با هوش مصنوعی اندروید
بازدید 93


در صورتی که میخواهید یک تصویر نقاشی کنید 🎨 یا با برنامه مخصوص اینکار آن را بسازید اما نقاش یا متخصص اینکار نیستید میتوانید از هوش مصنوعی استفاده کنید. هوش مصنوعی قادر است تا با گرفتن متن از شما نقاشی بکشد و به شما تحویل دهد. در این مطلب از مجله خبری آی تی و دیجیتال به معرفی و دانلود ۷ برنامه ساخت تصویر با هوش مصنوعی اندروید میپردازیم.

تصویرسازی با هوش مصنوعی در گوشی اندروید

Create Art with These 7 Ai Image Generators for Android

هر روزه هوش مصنوعی پیشرفت میکند و در بخش های مختلف زندگی به ما کمک میکند. یکی از کار هایی که شما با استفاده از هوش مصنوعی میتوانید انجام دهید این است که نقاشی و آثار هنری بکشید. برای این کار کافیست تصویری که در ذهن دارید را به کلمات تبدیل کنید و کلمات را به این گونه برنامه ها بدهید تا تصویر های خوبی خلق شود. در ادامه چند برنامه برای ساخت چهره با هوش مصنوعی اندروید معرفی میکنیم.

نسخه کامل برنامه های معرفی شده را میتوانید از سرویس های داخلی دانلود و نصب کنید.

نقاشی با هوش مصنوعی در گوشی با Starryai

Starryai به شما این امکان را میدهد تا ایده های خود را با توجه به متنی که وارد آن میکنید به تصویر تبدیل کنید. شما میتوانید نقاشی های مختلف را در سبک های مختلف بدون کشیدن یک خط با استفاده از Starryai بکشید. برای استفاده از Starryai ابتدا آن را دانلود و نصب کنید. سپس وارد برنامه شوید. Enter a Prompt را انتخاب کنید و در صفحه بعد متن خود را وارد کنید. همچنین میتوانید Add Styles را انتخاب کنید تا سبک خاصی را اضافه کنید. با این کار نقاشی شما بر اساس آن سبک کشیده میشود.

نقاشی با هوش مصنوعی در گوشی

همچنین گزینه های مختلف دیگری دارد که میتوانید از آن ها استفاده کنید. در نهایت روی Create ضربه بزنید تا نقاشی شما کشیده شود.

ساخت چهره با هوش مصنوعی اندروید با استفاده از AI Art

AI Art یک برنامه ای است که با استفاده از هوش مصنوعی تصاویری برای شما تولید میکند. این برنامه رابط کاربری ساده ای دارد و شما به راحتی میتوانید با آن تصاویر خلاقانه ای درست کنید. AI Art سبک های مختلفی دارد که میتوانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. همچنین به صورت دلخواه میتوانید یک تصویر آپلود کنید تا با توجه به سبک تصویر آپلود شده، تصویری برای شما درست کند.

تصویرسازی با هوش مصنوعی در گوشی اندروید

برای ساخت تصویر با هوش مصنوعی AI Art ابتدا توضیحات مورد نظر خود را که میخواهید تصویر بر اساس آن ها خلق شود در بخش Enter Your Prompt تایپ کنید. سبک مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس در صورت دلخواه یک تصویر آپلود کنید و در آخر روی Generate ضربه بزنید.

Photoleap AI Art برنامه ساخت عکس با هوش مصنوعی در اندروید

فرایند تولید تصویر در برنامه Photoleap AI Art با توجه به متن شما بسیار ساده است. این برنامه به شما این امکان را میدهد تا سبک هایی را برای نقاشی خود مشخص کنید تا بر اساس سبک های مشخص شده نقاشی را بکشد. این برنامه علاوه بر تولید تصویر توسط هوش مصنوعی امکان ویرایش و تغییر آثار هنری را نیز در اختیار شما قرار میدهد. برای تولید آثار هنری با برنامه Photoleap AI Art ابتدا از بالای صفحه Create With AI را انتخاب کنید. سپس مانند سایر برنامه ها یک توضیح وارد کنید و یک سبک برای آثار هنری خود انتخاب کنید. در آخر روی Accept and Generate ضربه بزنید.

ادیت عکس با هوش مصنوعی اندروید

همچنین شما میتوانید از هوش مصنوعی برای ویرایش عکس استفاده کنید. برای این کار میتوانید مطلب ۵ تا سایت ویرایش عکس آنلاین توسط هوش مصنوعی را مطالعه کنید.

Dawn اپلیکیشن ساخت تصاویر با هوش مصنوعی با گوشی

Dawn طراحی شیکی دارد که تولید تصاویر را ساده میکند. این برنامه بخشی به نام انجمن دارد که در آن میتوانید با سایر کاربران تعامل کنید و از آثار هنری آن ها الهام بگیرید. همچنین میتوانید از توضیحاتی که سایر کاربران برای عکس های خود نوشتند استفاده کنید. این برنامه بخش دیگری به نام Sketch دارد که شما میتوانید به جای تایپ متن، تصویری بکشید تا هوش مصنوعی Dawn تصویر را بر اساس شکل کشیده شده بکشد.

ساخت نقاشی با هوش مصنوعی توسط اندروید

برای ساخت عکس با هوش مصنوعی در اندروید توسط Dawn وارد برنامه شوید. سپس بین Sketch یا Text یکی را انتخاب کنید. درصورتی که Text را انتخاب کردید باید یک متن وارد کنید تا هوش مصنوعی این برنامه با استفاده از متن شما به اثر هنری بسازد. در آخر روی Generate Images بزنید تا نقاشی شما کشیده شود.

ساخت نقاشی با هوش مصنوعی توسط اندروید با Vision

Vision برای شما چند آثار هنری تولید میکند و شما میتوانید از بین نقاشی ها انتخاب کنید که کدام را میخواهید. همچنین شما میتوانید تصاویری که میخواهید را با وضوح بالا بگیرید. در این برنامه مانند سایر برنامه ها باید وارد برنامه شوید، با توجه به تصوری که میخواهید یک متن وارد کنید. بعد از آن باید سبک مورد نظر را انتخاب کنید و روی Generate Art ضربه بزنید تا نقاشی شما کشیده شود.

ساخت تصاویر با هوش مصنوعی با گوشی

ادیت عکس با هوش مصنوعی اندروید توسط Wonder

زمانی که شما یک متن وارد برنامه Wonder میکنید و سبکی برای آثار هنری خود انتخاب میکنید، برنامه Wonder نوشته شما را در عرض چند ثانیه به نقاشی تبدیل میکند و به شما تحویل میدهد. همچنین شما میتوانید در نوشته های خود از اشعار، اسم بناهای تاریخی، اسم شخصیت های فیلم و… استفاده کنید.

ساخت عکس با هوش مصنوعی در اندروید

DALL برنامه ساخت عکس با هوش مصنوعی گوشی اندروید

DALL برنامه ای است که میتوانید از آن برای ساخت عکس با هوش مصنوعی گوشی اندروید استفاده کنید. DALL یک برنامه توانا است که میتواند هر تصویری را برای شما بسازد. چه تصاویر خنده دار و چه آثار هنری، کافیست متن مورد نظر خود را وارد کنید و تصویر را از برنامه تحویل بگیرید.

ساخت چهره با هوش مصنوعی اندروید

اگر نمیخواهید برنامه روی گوشی خود نصب کنید میتوانید از سایت ها برای ساخت تصاویر با هوش مصنوعی با گوشی استفاده کنید. برای همین میتوانید مطلب معرفی ۱۲ تا از بهترین سایت های ساخت تصویر و نقاشی با هوش مصنوعی را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز با چند برنامه برای ساخت تصاویر مانند هوش مصنوعی دال ای و… آشنا شدیم. آیا شما توانستید از برنامه های بالا برای ساخت نقاشی با هوش مصنوعی توسط اندروید استفاده کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه ساخت چهره با هوش مصنوعی اندروید را در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید