0

مستر کارت و Fasset برای توسعه پذیرش ارزهای دیجیتال در اندونزی همکاری می‌کنند

مستر کارت و Fasset برای توسعه پذیرش ارزهای دیجیتال در اندونزی همکاری می‌کنند
بازدید 182


شرکت Mastercard، با شرکت ارائه دهنده‌ی خدمات درگاه پرداخت رمز ارز Fasset، جهت توسعه‌ی مشترک پذیرش ارزهای دیجیتال در اندونزی، همکاری می‌کند.

قیمت روز گوشی های بازار ایران

Navin Jain، یکی از مدیران اجرایی مسترکارت اندونزی گفت که مسترکارت از اقدامات Fasset در جهت توسعه‌ی گنجایش مالی در این کشور حمایت خواهد کرد. همکاری این دو شرکت منجر به گسترش پذیرش رمزارزها در کشور اندونزی خواهد شد.

همکاری مسترکارت و Fasset در جهت توسعه پذیرش ارزهای دیجیتال

به گفته Navin Jain، مسترکارت از اقدامات Fasset جهت توسعه‌ی گنجایش مالی در این کشور، پشتیبانی خواهد کرد. با توجه به سخنان جین، همکاری Mastercard و Fasset منجر به افزایش دسترسی شهروندان اندونزی به فناوری‌های دیجیتال خواهد شد.

مستر کارت و Fasset برای توسعه پذیرش ارزهای دیجیتال در اندونزی همکاری می‌کنند

Hendra Suryakusuma، یکی از مدیران شرکت Fasset در مصاحبه خود با Cointelegraph به این نکته اشاره کرد که 92 میلیون نفر در کشور اندونزی از خدمات بانکی استفاده نمی‌کنند. این شکاف توسط Fasset و Mastercard جهت دسترسی بهتر به خدمات مالی دیجیتال مردم اندونزی برطرف خواهد شد. Hendra در ادامه افزود:

همکاری ما با MasterCard جهت کاهش موانع تأمین مالی دیجیتالی و ایجاد فرصت‌های بیشتر برای بهره‌مندی از خدمات مالی نوظهور در کشور اندونزی صورت گرفته است.

خرید مستقیم NFT با مسترکارت

Hendra Suryakusuma اعتقاد دارد که پذیرش رمز ارزها در کشورهایی همچون اندونزی، تاثیر چشم‌گیری بر اکوسیستم وسیع کریپتوکارنسی خواهد داشت. به عقیده Hendra، همکاری مسترکارت و Fasset مرجع رشد اقتصاد و پیشرفت کشورهای دیگر خواهد شد. وی در ادامه افزود: مفاهیم موجود در صنعت کریپتوکارنسی ابعاد بزرگتری از قانون‌گذاری بر دارایی رمزارزها و موارد کاربردی آن را به نمایش می‌گذارد.

در ماه ژوئن، مسترکارت شبکه‌ی خود را برای بازارهای NFTها گسترش داد. این شرکت پردازش پرداخت با بازارهای NFT همکاری کرد تا امکان خرید NFTها به طور مستقیم با کارت‌های این شرکت فراهم شود. کاربران برای خرید NFT نیاز به موجودی اولیه رمزارزی نخواهند داشت.

در ماه می، Michael Miebach، مدیرعامل مسترکارت در جلسه CBDC پیش‌بینی کرد که تا که تا 5 سال دیگر، پلتفرم تراکنش‌های بین المللی SWIFT از میان خواهد رفت. پس از سخنرانی CBDC، یکی از سخنگویان مسترکارت تصریح کرد که عملیات پلتفرم SWIFT تکامل خواهد یافت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره همکاری مسترکارت و شرکت Fasset اندونزی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید