0

قیمت و مشخصات فنی سامسونگ گلکسی Tab A7 لو رفت

قیمت و مشخصات فنی سامسونگ گلکسی Tab A7 لو رفت
بازدید 112


سامسونگ به زودی از تبلت میان‌رده و اقتصادی خود در سری A رونمایی می‌کند اما حالا و پیش از رونمایی قیمت و مشخصات فنی سامسونگ گلکسی Tab A7 لو رفته است.

قیمت روز گوشی های بازار ایران

مدتی است که سامسونگ خط تولید محصولات ارزان قیمت Galaxy Tab A خود را به روز کرده است. طبق اطلاعات جدید، ساسونگ به زودی از Tab A7 (2022)رونمایی خواهد کرد. افشای رندر این محصول، فرصت نگاهی به طراحی نسبتاً ساده‌ی ای آن را فراهم کرده است. Samsung Galaxy Tab A7 از نظر طراحی پنل جلویی و پشتی مانند تصویری از تب A7 2020 Galaxy Tab A7 10.4 به نظر می‌رسد.

قیمت و مشخصات فنی سامسونگ گلکسی Tab A7

در واقع، سامسونگ ممکن است در حال استفاده مجدد از برخی از قطعات دستگاه قبلی حتی بدنه آن باشد. طبق رندرهای منتشر شده، کمپانی در صدد به روزرسانی نسل جدیدی از Samsung Galaxy Tab است که علی رغم ویژگی‌های جدید، شباهت بسیاری با تبلت قبلی دارد.

در حال حاضر گفته می‌شود، مانند مدل قبلی خود در سال 2020، تب A7 جدید (2022) دارای صفحه نمایش LCD 10.4 اینچی با وضوح 1200 در 2000 پیکسل است. علاوه بر این یک دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی و یک سلفی 5 مگاپیکسلی نیز در این محصول تعبیه شده است. Samsung Galaxy Tab A7 همچنین به همراه باتری 7040 میلی آمپر ساعتی عرضه خواهد شد.

Samsung Galaxy Tab A7

جدای از این شباهات تغییراتی در محصول جدید انجام شده است. چیپست یکی از مواردی که گفته می‌شود در مدل جدید در حال تغییر است. گفته می‌شود که تبلت 2022 دارای چیپست UNISOC T618 – یک قطعه 12 نانومتری است که با فرآیند TSMC FinFET تولید شده است.

مشخصات این چیپست سرعت حداکثر 2.0 گیگاهرتز و شش هسته از نوع Cortex-A55 است. این محصول از GPU Mali G52MP2 و اتصال LTE اختیاری بهره می‌برد. در واقع چیپست به کار رفته در Samsung Galaxy Tab A7، جایگزین اسنپدراگون 662 در مدل Tab A7 2020 می‌شود کع تعبیر آن به قدم روبه جلو یا به عقب بستگی به نظر شما دارد. به هرحال در مورد ظرفیت حافظه‌ی تب A7 جدید (2022) گفته می‌شود که این محصول دارای 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است.

نکته مثبتی که در مورد این محصول جدید وجود دارد، قیمت پایین آن است. Samsung Galaxy Tab A7 (2022) ممکن است با قیمت پایین‌تری نسبت به نسل قبلی خود عرضه شود. به نظر می‌رسد این محصول قیمت رقابتی 199 یورو داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قیمت و مشخصات فنی سامسونگ گلکسی Tab A7 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال  و سایر کاربران در میان بگذارید.

منبع: gsmarena

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید