0

قابلیت جدید اینستاگرام تا هفت روز استوری را نگه می‌دارد

قابلیت جدید اینستاگرام تا هفت روز استوری را نگه می‌دارد
بازدید 47

[ad_1]

به نظر می‌رسد که اینستاگرام قابلیت جدیدی را آزمایش می‌کند. My week قابلیت جدید اینستاگرام است که استوری کاربران را هفت روز به نمایش می‌گذارد.

شبکه اجتماعی اینستاگرام که همیشه سعی دارد تا تجربه خوبی از استفاده این برنامه در کاربران ایجاد کند، چندی پیش قابلیت دانلود ریلزهای اینستاگرام را برای کاربران فراهم کرده بود؛ اکنون در تلاش است تا چند قابلیت دیگر را به کاربران خود ارائه دهد. My week یکی از قابلیت‌های در حال آزمایش اینستاگرام است که به کاربران اجازه می‌دهد تا استوری‌های خود را به مدت هفت روز به دیگران نشان دهند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قابلیت جدید اینستاگرام امکان تماشای استوری را تا یک هفته فراهم می‌کند

نکته جالب این است که قابلیت‌های جدید این برنامه اجتماعی مبتنی بر هوش مصنوعی است. همچنین بر اساس برخی از گزارش‌ها اینستاگرام قصد دارد به‌ طور مستقیم و ازطریق صفحه‌ی قفل سری گلکسی S24 به دوربین این محصولات دسترسی یابد.

قابلیت جدید اینستاگرام

My Week که استوری کاربران را تا هفت روز به نمایش می‌گذارد قابلیتی جالبی به نظر می‌رسد؛ چرا که کاربران در زمینه‌های مختلف بر اساس محتوای خود می‌توانند از آن بهره بگیرند و سناریو‌های جذابی با آن بسازند.

قابلیت جدید اینستاگرام به نام My week فعلا در اختیار عموم قرار نگرفته است. اینستاگرام همیشه قبل از ارائه عمومی خود مدتی قابلیت‌های جدید خود را آزمایش می‌کند. به همین دلیل به نظر می‌رسد برای نسخه پایدار My week باید مقداری منتظر بمانیم.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی قابلیت جدید اینستاگرام چیست؟ شما از کدام قابلیت اینستاگرام بیشتر استفاده می‌کنید؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید