0

فهرست اولیه گوشی‌های واجد شرایط دریافت آپدیت One UI 6 و اندروید 14 مشخص شد

آپدیت اندروید 14 و One UI 6 برای این گوشی‌های سامسونگ منتشر نمی‌شود [+لیست]
بازدید 42

[ad_1]

لیست اولیه گوشی‌های واجد شرایط دریافت آپدیت One UI 6 و اندروید 14 منتشر شد. با نگاهی به سوابق سامسونگ در ارائه به‌روزرسانی‌های نر‌م‌افزاری می‌توان گوشی‌های مدنظر را حدس زد.

فهرست اولیه گوشی‌های واجد شرایط دریافت آپدیت One UI 6 و اندروید 14 منتشر شد. مراحل توسعه اندروید 14 توسط گوگل و رابط کاربری One UI 6 سامسونگ در حال اتمام است و این به‌روزرسانی‌ها به‌زودی برای برخی از گوشی‌های این غول فناوری منتشر خواهند شد. از این رو طبق سوابق قبلی، پیش‌بینی می‌شد که فهرست اولیه انتشار، شامل گوشی‌های پرچمدار این برند باشد، که همینطور هم شده است.

بیشتر بخوانید: آپدیت اندروید 14 و One UI 6 برای این گوشی‌های سامسونگ منتشر نخواهد شد [+لیست]

گوشی‌های واجد شرایط دریافت آپدیت One UI 6 کدامند؟

از اوایل سال ۲۰۲۳، گوگل کار بر روی توسعه سیستم‌عامل اندروید ۱۴ را آغاز کرده و انتظار می‌رود در آینده نزدیک، نسخه نهایی این سیستم‌عامل سرانجام منتشر شود.

از سوی دیگر، سامسونگ نیز مدتی است که مثل بسیاری گوشی‌سازان اندرویدی، مشغول توسعه رابط کاربری One UI 6 خود که بر پایه سیستم‌عامل اندروید 14 پایه‌ریزی و طراحی شده، می‌باشد. این رابط کاربری نیز در مراحل پایانی توسعه خود به سر می‌برد؛ به‌طوری که تست آن مدتی است روی سری گوشی‌های گلکسی S23 آغاز شده است.

بسیاری از گوشی‌های پریمیوم و میان‌رده سامسونگ قرار است آپدیت سیستم‌عامل اندروید 14 و رابط کاربری ONE UI 6 را دریافت کنند. با این حال، ترتیب انتشار این بروزرسانی روی گوشی‌های مختلفی این کمپانی متفاوت بوده و گوشی‌های پرچمدار جدید در اولویت قرار دارند.

طبیعتاً سری گوشی‌های Galaxy S23 نخستین محصولاتی خواهند بود که قادر به دریافت این بروزرسانی خواهند بود. زمان دریافت این آپدیت، پس از رویداد SDC 2023 خواهد بود که در ماه اکتبر برگزار خواهد شد.

گوشی‌های واجد شرایط دریافت آپدیت One UI 6 کدامند؟

با این حال، پیش از انتشار رسمی این آپدیت، کاربران گوشی‌های سری گلکسی S23 و تعدادی دیگر از محصولات سامسونگ به تست نسخه بتای آپدیت ONE UI 6 دعوت شده‌اند. در ادامه به بررسی جزئیات بیشتر این مساله خواهیم پرداخت.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، گوشی‌های پرچمدار زیر، نخستین محصولاتی خواهند بود که قادر به دریافت بروزرسانی رابط کاربری ONE UI 6 هستند:

  • گلکسی اس ۲۳
  • گلسی اس ۲۳ پلاس
  • گلکسی اس ۲۳ اولترا
  • گلکسی اس ۲۲، اس ۲۲ پلاس و اس ۲۲ اولترا
  • گلکسی اس ۲۱، اس ۲۱ پلاس و اس ۲۱ اولترا (احتمالا)
  • گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵
  • گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴

همان‌طور که مشاهده می‌شود، کره‌ای‌ها قصد دارند آپدیت اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6 خود را ابتدا برای پرچمداران جدیدتر و قدرتمندتر خود منتشر کرده و سپس در اختیار سایر محصولاتشان قرار دهند.

در گام بعدی، پرچمداران اندکی قدیمی‌تر این کمپانی آپدیت را دریافت خواهند کرد و سرانجام محصولات میانرده جدیدتر و حتی برخی گوشی‌های اقتصادی این کمپانی قادر به دریافت آپدیت One UI 6 خواهند بود.

فهرست اولیه گوشی‌های واجد شرایط دریافت آپدیت One UI 6

بنابراین اگر شما یکی از گوشی‌های سری گلکسی S یا گلسی Z متعلق به امسال یا سال گذشته را در اختیار دارید، احتمالاً جزو نخستین افرادی خواهید بود که بروزرسانی نرم‌افزاری جدید این کمپانی را دریافت خواهید کرد. اگر برنامه‌ریزی سامسونگ همانند سال‌های قبل باشد، می‌توانید انتظار داشته باشید تا حداکثر دو ماه دیگر این بروزرسانی را روی گوشی خود دانلود و نصب کنید.

از سوی دیگر، انتظار می‌رود که انتشار این آپدیت برای دیگر محصولات سامسونگ نیز پس از این پرچمداران آغاز شده و تا چند ماه ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص فهرست اولیه گوشی‌های واجد شرایط دریافت آپدیت One UI 6 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

منبع: گجت نیوز

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید