0

فروشگاه ChatGPT هفته آینده راه‌اندازی می‌شود

فروشگاه ChatGPT هفته آینده راه‌اندازی می‌شود
بازدید 13

[ad_1]

تاکنون اخبار بسیاری راجع راه‌اندازی فروشگاه ChatGPT اعلام شده اما اکنون OpenAI استارتاپ سازنده ChatGPT به طور رسمی به کاربران خود خبر داده که این فروشگاه هفته دیگر راه‌اندازی می‌شود.

پیش‌تر در ماه نوامبر OpenAI در کنفرانس توسعه‌دهندگان اعلام کرده بود قصد دارد تا به کاربران اجازه دهد مدل‌های هوش مصنوعی که با استفاده از مدل زبان بزرگ GPT-4 این شرکت ساخته شده بسازند. اما پس از اتفاقات و حواشی اخیر OpenAI و اخراج ناگهانی سم آلتمن مدیر عامل این شرکت ساخت فروشگاه ChatGPT به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: نشریه نیویورک‌تایمز مالک ChatGPT و مایکروسافت را به دادگاه می‌کشاند

اکنون شرکت OpenAI ایمیل‌هایی به کاربران خود فرستاد و در آنها به طور رسمی اعلام کرد که فروشگاه ChatGPT تا هفته آینده راه اندازی خواهد شد. کاربران می‌توانند در این فروشگاه مدل‌های هوش مصنوعی خود که با استفاده زبان بزرگ OpenAI ساخته شده‌اند را به اشتراک گذاشته و بفروشند.

قابلیت ساخت هوش مصنوعی شخصی‌سازی شده کاربران با استفاده از مدل زبان بزرگ GPT-4 از ماه نوامبر در اختیار کاربران قرار گرفته شده. البته این قابلیت فقط در دسترس  ChatGPT Plus و مشترکین سازمانی است و کاربران تنها با استفاده از آنها قادر به ساخت هوش مصنوعی خود خواهند بود. بعلاوه اعلام شده که این هوش مصنوعی‌های شخصی‌سازی شده باید از دستورالعمل‌های OpenAI پیروی کنند.

گرچه GPT های ساخته شده کاربران تا کنون در ChatGPT plus بوده اما راه‌اندازی فروشگاه ChatGPT این امکان را به کاربران می‌دهد تا هوش مصنوعی خود را به دیگران معرفی کرده و بفروشند.

OpenAI همچنین اعلام کرده که در نظر دارد راهی برای پرداخت به سازندگان GPT پیدا کند گرجه جزئیات این طرح هنوز اعلام نشده اما به نظر می‌رسد کاربران قرار است با توجه به  میزان استفاده‌ای که از مدل‌های هوش مصنوعی آنها می‌شود، درآمد داشته باشند.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی راه‌اندازی فروشگاه ChatGPT چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید