0

فرود موفق جنگنده F35 در بزرگراه [+عکس و فیلم]

فرود موفق جنگنده F35 در بزرگراه [+عکس و فیلم]
بازدید 16

[ad_1]

اخیراً تصاویر جالبی از فرود موفق جنگنده F35 در بزرگراه در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر شده که در کنار بازدیدهای فراوان، جهان را متعجب کرده است.

در جریان تمرین نظامی در تروو، مرکز فنلاند که توسط ارتش کشور نروژ برگزار شد، شاهد فرود موفق جنگنده F35 در بزرگراه بودیم که برای اولین‌بار در جهان اتفاق افتاده بود. معمولاً ساخت این جنگنده‌های پیشرفته به گونه‌ای است که باید زمین فرود آنها شرایط استاندارد را دارا باشند.

معمولاً بزرگراه‌ها این ویژگی را دارند و می‌توانند نقطه فرودی مناسب برای جنگنده‌ها باشند. گفته شده که در این تمرین، دو جنگنده F-35 ساخت شرکت آمریکایی لاکهید مارتین در این بزرگراه فرودی موفق داشته و توانستند بوسیله تانکرهای مخصوص سوخت که سوار بر ماشین‌های سنگین هستند، به صورت موتور روشن اقدام به سوخت‌گیری کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین جنگنده ‌های جهان کدامند؟ معرفی مرگبارترین و خطرناک‌ترین‌ها

فرود موفق جنگنده F35 در بزرگراه برای یک تمرین نظامی

به گزارش مجله خبری آی تی و دیجیتال به و به نقل از خبرآنلاین، دو فروند جنگنده F-۳۵A لاکهید مارتین بعدازظهر پنجشنبه به‌عنوان بخشی از تمرین نظامی در تروو، مرکز فنلاند به زمین نشستند و بلافاصله پس از فرود، سوخت‌گیری با موتورهای روشن، به‌اصطلاح «سوخت‌گیری داغ»، قبل از بلند شدن مجدد جنگنده‌ها انجام شد.

فرود موفق جنگنده F35 در بزرگراه

جت‌های جنگنده روی زمین آسیب‌پذیر هستند، بنابراین با استفاده از فرودگاه‌های کوچک و اکنون بزرگراه‌ها بقای آنها افزایش پیدا می‌کند.

فرود موفق جنگنده F35 در بزرگراه

لاکهید مارتین اِف-۳۵ لایتنینگ، یک خانواده آمریکایی از هواپیماهای جنگی چندمنظوره تک سرنشین، تک موتوره و رادارگریز در همه شرایط آب و هوایی است که برای انجام ماموریت‌های برتری هوایی و تهاجمی ساخته شده‌است.

فرود موفق جنگنده F35 در بزرگراه

همچنین قادر به ارائه جنگ الکترونیک و قابلیت‌های اطلاعاتی، نظارتی و شناسایی است. لاکهید مارتین پیمانکار اصلی اف-۳۵ بوده و نورثروپ گرامن و بی‌ای‌ئی سیستمز شرکای اصلی آن هستند. اف-۳۵ سه مدل اصلی دارد: اف-۳۵ اِی با توان نشست و برخاست متعارف، اف-۳۵ بی با توان برخاست عمودی و نشست عمودی و اف-۳۵ سی با توان ناونشینی.

در ادامه شما را به تماشای فرود این دو جنگنده در بزرگراه دعوت می‌کنیم:

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص فرود موفق جنگنده F35 در بزرگراه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید