0

عرضه اولیه شرکت رازی در فرابورس ؛ دومین عرضه اولیه در یک هفته

عرضه اولیه شرکت رازی در فرابورس ؛ دومین عرضه اولیه در یک هفته
بازدید 200


عرضه اولیه شرکت رازی در فرابورس به صورت رسمی تایید شد. سازمان فرابورس اعلام کرد، 6 درصد از سهام شرکت پخش رازی عرضه اولیه خواهد شد.

آبان تتر

سهام شرکت رازی با نماد «درازی1» وارد بازار سرمایه خواهد شد. قابل ذکر است که سهام این شرکت، به صورت عمومی نخواهد بود و فقط به سرمایه گذاران واجد شرایط و با ثبت نام ویژه تعلق خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: عرضه اولیه گلدیران در فرابورس ؛ بخریم یا نه؟

عرضه اولیه شرکت رازی در فرابورس

طبق اعلام فرابورس، 6 درصد از سهام شرکت رازی (معادل 60 میلیون سهم) با نماد درازی1 عرضه اولیه می‌‎شود. سرمایه گذاران واجد شرایط می‌توانند این عرضه اولیه را تهیه کنند.

عرضه اولیه شرکت رازی در فرابورس

شرکت راضی در سال 1363 تاسیس شده است. مرکز اصلی این شرکت در شهر تهران قرار دارد و عملیات توزیع کالا در تهران و سایر استان‌ها انجام می‌گیرد. این شرکت با قدمت طولانی، در عرصه توزیع دارو و تجهیزات پزشکی فعال است.

این مجموعه دارای پرسنل ماهر و مجرب است که با سرمایه کلان، امکانات گسترده، مدیریت روزآمد، در بازار دارو فعالیت می‌کند. این شرکت تعهد دارد که فقط داروها و تجهیزات پزشکی استاندارد و مورد تایید وزارت بهداشت را تامین و توزیع کند.

حداکثر سهام قابل خریداری درازی1، 3 میلیون سهم به قیمت مبنای 16680 ریال بوده و دامنه نوسان این سهم در بازار سرمایه هنگام ثبت سفارش، 14345 ریال تا 19015 ریال است.

ارسال سفارش این عرضه اولیه ، فقط از طریق ایستگاه‌های معاملاتی (نامک) ممکن خواهد بود. متعهدین عرضه اولیه درازی1 ، شرکت‌های کیمیدارو، داروسازی اسوه، جابر ابن حیان خواهند بود. متعهد خرید، تامین سرمایه نوین و بازارگردان و صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی توسعه ملی است.

همچنین ارسال سفارش برای عرضه اولیه شرکت رازی در فرابورس ، صرفا از طریق ایستگاه‌های معاملاتی (نامک) امکان‌پذیر خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد عرضه اولیه شرکت رازی در فرابورس چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید