0

شارژر سریع 200 واتی IQOO 10 Pro فقط در 12 دقیقه گوشی شما را شارژ می‌کند!

شارژر سریع 200 واتی IQOO 10 Pro فقط در 12 دقیقه گوشی شما را شارژ می‌کند!
بازدید 266


کمپانی IQOO از شارژر سریع 200 واتی IQOO 10 Pro رونمایی کرذ. گفته می‌شود این شارژر تنها در 12 دقیقه توانایی شارژ گوشی هوشمند را دارد.

مستر بلیط

وبلاگ نویس محبوب فناوری در Weibo، اخیراً فاش کرد که کمپانی Vivo شارژرهای 200W/20V/10A را معرفی خواهد کرد. این به این معناست که شارژ سریع 200 واتی به زودی در بازارهای جهانی عرضه می‌شود. طبق گزارش‌های قبلی که در همین وبلاگ منتشر شده بود، گوشی هوشمند iQOO 10 Pro ماه آینده معرفی خواهد شد و به نظر می‌رسد این گوشی از شارژر 200 واتی بهره‌مند باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی ‌های ویوو (Vivo)

با شارژر سریع 200 واتی IQOO 10 Pro نگران شارژ دستگاه نباشید

طبق اخباری که به تازگی در وبلا‌های فناوری منتشر شد، شارژ سریع 200 واتی iQOO 10 Pro زمان شارژ تلفن همراه را تا حد بسیاری کاهش می‌دهد. این شارژر به طور دقیق، می‌تواند شارژ باتری از 0 تا 100 درصد را فقط 12 دقیقه انجام دهد. و این در حال حاضر سریعترین مدتی است که برای شارژ باتری می‌توان تصور کرد.

با شارژر سریع 200 واتی IQOO 10 Pro سرعت را تجربه کنید!

این اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که با پردازنده پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس در جهان عرضه می‌شود. حداکثر فرکانس ابر هسته Cortex-X2 این پردازنده به 3.2 گیگاهرتز افزایش یافته است. این بدان معنی است که عملکرد کلی در این گوشی هوشمند بسیار قوی‌تر است. با توجه به جایگزینی فرآیند TSMC و بهینه سازی ویژه برای مصرف انرژی و تولید گرما، انتظار می‌رود عملکرد این گوشی هوشمند بهتر از گوشی‌هایی باشد که به اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز هستند.

از طرف دیگر، گزارش‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد سری iQOO 10 از صفحه نمایش انعطاف پذیر LTPO با فرکانس 2K+120Hz استفاده می‌کند. همچنین این دستگاه دارای اثر انگشت اولتراسونیک با مساحت وسیع زیر صفحه نمایش خواهد بود. در بخش دوربین نیز گوشی هوشمند سری iQOO 10 با مشخصات خوبی عرضه می‌شود.

این دستگاه مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی خواهد بود و به نظر می‌رسد از کیفیت و رزلوشن بالایی برخوردار باشد. لازم به ذکر است که گزارش‌های ویبو همچنین فاش می‌کند که سری iQOO 10 با تراشه ISP V1 عرضه می‌شود. این امر به ویژه از نظر دوربین می‌تواند کیفیت خوبی را در شب و نور کم ارائه دهد و در عکس‌های شب با جلوه تصاویر با کیفیتی را ثبت می‌کند.

علاوه بر قابلیت تصویربرداری در شب، این دوربین می‌تواند حتی جلوه دید در شب نور سیاه را نیز به ارائه دهد. در نتیجه شما می‌توانید تجربه‌ی عکاسی خوبی را رقم بزنید. اما فراموش نکنید که مهم‌ترین ارتقای سری گوشی هوشمند iQOO 10، آن است که این گوشی سریع ترین شارژر موجود در بازار را دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص شارژر سریع 200 واتی IQOO 10 Pro چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید