0

سرقت و افشای اطلاعات تراشه‌های سامسونگ ؛ چهار کارمند رده‌بالا متهمان اصلی هستند!

سرقت و افشای اطلاعات تراشه‌های سامسونگ ؛ چهار کارمند رده‌بالا متهمان اصلی هستند!
بازدید 113


چهار کارمند سامسونگ به افشای اطلاعات تراشه‌های سامسونگ متهم شدند؛ در مورد آن‌ها ادعا شده است که اطلاعات ارزشمندی را برای یک شرکت خارجی افشا کرده‌اند.

گزارش شده است که چهار کارمند فعلی و سابق سامسونگ به سرقت فناوری تراشه‌های اختصاصی سامسونگ متهم شده‌اند. طبق گزارش ها، این کارمندان فناوری تراشه‌های نیمه هادی بسیار ارزشمند را از سامسونگ دزدیده و آن‌ها را به یک شرکت خارج از کشور تحویل داده‌اند.

بیشتر بخوانید: قابلیت Maintenance سامسونگ به طور جهانی منتشر شد؛ حفاظت از اطلاعات شخصی شما در زمان تعمیر!

ماجرای سرقت و افشای اطلاعات تراشه‌های سامسونگ

دفتر دادستانی ناحیه مرکزی سئول این چهار کارمند را به دلیل نقض قانون جلوگیری از رقابت ناعادلانه و قانون حفاظت از فناوری صنعتی به حبس فیزیکی متهم کرده است. دو نفر از این کارمندان مهندسان سابق هستند، در حالی که دو نفر باقی مانده به عنوان محقق برای بخش مهندسی سامسونگ کار می‌کنند.

افشای اطلاعات تراشه‌های سامسونگ

یکی از کارمندان سابق، که برای بخش تراشه‌های نیمه هادی سامسونگ کار می‌کرد، هنگام جستجوی اطلاعاتی برای یکی از وظایف خود، نقشه‌ها و دستورالعمل‌های عملیاتی سیستم آب فوق خالص و سایر داده‌های فنی مهم را به دست آورده است. او سپس اقدام به افشای اطلاعات تراشه‌های سامسونگ برای یک شرکت مشاوره‌ای چینی فعال در زمینه تراشه‌ها هنگام پیدا کردن شغلی در آنجا کرده است. هنگامی که در آنجا شغلی پیدا کرد، از داده‌های سرقت شده استفاده کرده و یک سیستم آب فوق خالص را سفارش داده است.

دادستان‌ها همچنین اعلام کردند که یکی دیگر از کارمندان سابق سامسونگ به سرقت فایلی حاوی اطلاعاتی از فناوری تراشه‌های کلیدی سامسونگ متهم شده است. او ظاهراً در زمانی که هنوز برای سامسونگ کار می‌کرده است، این پرونده را به رقیب این شرکت یعنی اینتل داده است. او با گرفتن تصاویری از داده‌های موجود در این فایل، داده‌ها را به سرقت برده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره افشای اطلاعات تراشه‌های سامسونگ توسط چهار کارمند این شرکت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

منبع: sammobile

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید