0

سامسونگ گلکسی S24 اولترا معرفی شد؛ غول گوشی‌های هوشمند به بازار می‌آید

سامسونگ گلکسی S24 اولترا معرفی شد؛ غول گوشی‌های هوشمند به بازار می‌آید
بازدید 14

[ad_1]

پس از ماه‌ها تبلیغ و افشاگری، سرانجام گوشی پر طرفدار و مورد انتظار سامسونگ گلکسی S24 اولترا معرفی شد. به شاهکار سامسونگ در سال 2024 سلام کنید.

بالاخره انتظارها به پایان رسید و سامسونگ در رویداد معرفی که در سن خوزه کالیفرنیا برگزار شد، از سری گلکسی S24 خود رونمایی کرد. یکی از بزرگ‌ترین تغییرات این سری نسبت به سال گذشته، بازگشت چیپست اگزینوس سامسونگ است. البته این مسئله باعث نگرانی افرادی شده که از تصمیم سامسونگ برای استفاده از تراشه اسنپدراگون در همه مدل‌های گلکسی S23 راضی بودند.

با این حال اگر قصد خرید مدل اولترا را دارید، اصلا نگران نباشید، چرا که تمام نسخه‌های گلکسی اس 24 اولترا در بازارهای سراسر جهان به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 کواکلام مجهز خواهند بود. اما گذشته از تراشه، ویژگی‌های هیجان‌انگیز دیگری مانند دوربین قدرتمند و قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی وجود دارد که در ادامه به شرح آنها می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قیمت و مشخصات سامسونگ گلکسی S24 اولترا

در گوشی گلکسی اس 24 اولترا مانند بسیاری از گوشی‌های پرچمدار و سری نوت سامسونگ، از طراحی جعبه مانند و مستطیلی استفاده شده است. این طراحی با وجود صفحه نمایش تخت، نسبت به سال گذشته کمی ساده‌تر به نظر می‌رسد. نسل قبلی این گوشی پنل‌های خمیده‌ای داشت، بنابراین مطمئناً با در دست گرفتن مدل جدید، احساس تازه‌ای به کاربران منتقل خواهد شد.

سامسونگ گلکسی S24 اولترا
سامسونگ گلکسی S24 اولترا

گلکسی اس 24 اولترا با ابعاد 79 در 162.3 در 8.6 میلی‌متر و وزن 232 گرم، اولین گوشی پرچمدار سامسونگ است که از پوسته تیتانیوم با ظاهر مدرن و شیک بهره می‌برد. این گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.8 اینچی Dynamic AMOLED 2X با وضوح QHD+ و نرخ نوسازی تطبیقی ​​1 تا 120 هرتز است که حداکثر روشنایی 2600 نیت را ارائه می‌دهد. قلب تپنده این گوشی تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام است که با 12 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت حافظه داخلی جفت می‌شود.

سامسونگ گلکسی S24 اولترا

توجه داشته باشید که 12 گیگابایت رم در تمام انواع گلکسی اس 24 اولترا موجود خواهد بود و هیچ مدلی با 16 گیگبایت رم وجود نخواهد داشت. از دیگر مشخصات برجسته Galaxy S24 Ultra می‌توان به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 45 واتی، قلم S، وایفای7، بلوتوث 5.3، Ultra Wide Band ،NFC و وایفای مستقیم اشاره کرد.

اما بخش اصلی این گوشی دوربین‌ها هستند که ارتقای قابل توجهی را دریافت کرده‌اند. در این بخش، از یک سنسور 200 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی استفاده شده که در کنار آن یک دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی جدید با زوم اپتیکال 5 برابر و یک دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر قرار گرفته است.

سامسونگ گلکسی S24 اولترا
سامسونگ Galaxy S24 Ultra

در این گوشی، مجموعه کاملی از قابلیت‌های پیشرفته عکس‌برداری برای بهبود تجربه عکاسی و فیلم‌برداری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که از میان آنها می‌توان به زوم فضایی 100 برابر، قابلیت Nightography برای فیلم‌برداری، فیلم‌برداری 8K، ضبط دوگانه و Super Steady اشاره کرد.

گلکسی S24 Ultra با اندروید 14 و آخرین ورژن رابط کاربری سامسونگ یعنی One UI 6.1 به بازار عرضه می‌شود. این رابط کاربری ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی متعددی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. این ویژگی‌ها شامل خلاصه‌سازی خودکار محتوای موجود در یادداشت‌ها (Samsung Note) و اینترنت و صداهای ضبط شده، ترجمه آنی و در لحظه، ویرایش عکس با هوش مصنوعی، تولید تصاویر پس زمینه و … می‌شود.

سامسونگ گلکسی S24 اولترا

از امروز تا 30 ژانویه 2024 مهلت دارید تا برای پش سفارش Galaxy S24 Ultra اقدام کنید. این گوشی پرچمدار در رنگ‌های مشکی تیتانیوم، خاکستری تیتانیوم، بنفش تیتانیوم و زرد تیتانیوم موجود خواهد شد. قیمت گلکسی اس 24 اولترا از 1399 دلار شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره گوشی سامسونگ گلکسی S24 اولترا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید