0

راهنما جدید حل مشکل ریپلای اینستاگرام (تست شده)

راهنما جدید حل مشکل ریپلای اینستاگرام (تست شده)
بازدید 16

[ad_1]

برقراری ارتباط با افراد از طریق دایرکت و پیام دادن به آنها یکی از چیزهایی است که این شبکه اجتماعی را کامل‌تر میکند. 💬 ریپلای کردن پیام‌ها یکی از قابلیت‌هایی است که در بسیاری از پیام رسان‌ها دیده می شود و جای آن برای مدت زیادی در دایرکت اینستاگرام هم خالی بود. در حال حاضر مدتی است که اینستاگرام این ویژگی را برای تمامی نسخه‌های این برنامه فعال سازی کرده است. اما اگر همچنان نمیتوانید پیام‌ها را در این برنامه ریپلای کنید، در ادامه این مطلب از مجله خبری آی تی و دیجیتال با راهنما جدید حل مشکل ریپلای اینستاگرام همراه باشید.

آموزش حل مشکل Reply اینستاگرام

How to Fix Instagram Reply Problem

اولین مسئله برای حل مشکل Reply در اینستاگرام این است که دلیل آن را بدانید. به طور کلی این مشکل می تواند علت‌های مختلفی مثل قدیمی بودن ورژن اینستاگرام و یا بلاک شدن اکانت تان باشد. با وجود بررسی هر یک از احتمالات این مشکل میتوانید از روش‌هایی همچون بررسی مسدود شدن حساب کاربری، وارد شدن مجدد به اکانت و یا پاک کردن کش برنامه استفاده کنید. در ادامه به طور دقیق‌تر به این راهکارها میپردازیم.

قبل از تست روش ها دقت کنید که در ایران محدودیت دسترسی به اینستاگرام وجود دارد. کاربران داخل کشور باید برای نصب یا استفاده از برنامه های تغییر دهنده آی پی یا سرویس های تحریم شکن استفاده کنند. حتما از یک روش تغییر آی پی مطمئن استفاده و از صحت کارکرد تغییر دهنده خود و DNS Leak مطمئن شوید.

۱- از بلاک نشدن اکانتتان مطمئن شوید

بلاک شدن توسط اکانت‌های دیگر ممکن است باعث غیر فعال شدن قابلیت ریپلای زدن پیام‌ها در اینستاگرام شود. برای اینکه مطمئن شوید طرف مقابل حساب شما را بلاک کرده است یا خیر، باید به پیام‌های ارسال شده توجه کنید. اگر پیام‌های شما به شخص مقابل تحویل داده نمی‌شود، ممکن است به دلیل بلاک شدن باشد.

۲- وضعیت سرورهای اینستاگرام را بررسی کنید

پیش از هر چیز بهتر است ابتدا وضعیت اینستاگرام را چک کنید. گاهی مشکلات سرورهای ارائه دهنده برنامه به درستی کار نمی‌کنند و یا اختلالاتی در عملکرد آنها ایجاد میشود. همین عامل باعث میشود تا سرورهای شرکت متا برخی از سرویس‌ها را به درستی ارائه نکنند.

ساده‌ترین راهی که میتوانید با استفاده از آن از کارکرد درست این برنامه مطمئن شوید، وبسایت Downdetector است. در این سایت میتوانید وضعیت سرور برنامه‌ها و سایت‌های مختلف و ببینید و از کارکرد درست آنها مطلع شوید.

وبسایت Downdetector

۳- حساب کاربری را چک کنید

اگر تصمیم داشته به اکانت شخصی یا پرایوتی پیام دهید که او را دنبال نکرده‌اید، ممکن است نتوانید پیام‌های دایرکت را ریپلای کنید. بنابراین باید از وضعیت حساب کاربری شخص مقابل مطلع شوید.

همچنین گاهی ممکن است چند حساب کاربری داشته باشید، بین این اکانت‌ها جا به جا شوید و به طور ناگهانی با یکی از آنها به شخصی پیام دهید که او را دنبال نکرده‌اید. این مسئله اگرچه بدیهی اما ممکن است.

۴- حل مشکل ریپلای اینستاگرام با بروزرسانی برنامه

یکی از روش‌هایی که به احتمال زیاد میتواند مشکل شما را برای فعال سازی ریپلای در اینستاگرام فارسی حل کند، بروز رسانی برنامه به نسخه‌های جدیدتر است. اگر مدت زمان طولانی است که اینستاگرام را آپدیت نکرده اید، میتوانید این برنامه را از طریق اپ استور یا گوگل پلی به آخرین نسخه بروز کنید. از آنجایی که قابلیت ریپلای کردن پیام‌ها به تازگی در همه کشورها فراهم شده، ممکن است برای فعال سازی ریپلای در دایرکت اینستاگرام اندروید و آیفون نیاز به این کار داشته باشید.

بروز رسانی اینستاگرام به آخرین نسخه برای حل مشکل ریپلای دایرکت اینستاگرام

۵- یک بار از حساب کاربری خارج و مجدد وارد آن شوید

گاهی اوقات ممکن است اینستاگرام دچار مشکلاتی شود. در این حالت ممکن است اگر هیچ یک از روش‌ها جواب نداد، یکبار از اکانتتان خارج شوید و مجددا لاگین کنید. این کار برای حل مشکل ریپلای دایرکت اینستاگرام ارزش امتحان کردن را دارد و ممکن است به شما کمک کند. برای این منظور مراحل زیر را دنبال کنید.

با زدن اولین آیکون از سمت راست پایین صفحه اینستاگرام وارد بخش اصلی پروفایل شوید. سپس با کلیک بر روی علامت سه خط بالای صفحه گزینه‌های مربوط به حساب کاربری را باز کنید و وارد بخش Setting and privacy شوید.

صفحه را کمی به پایین اسکرول کنید تا گزینه Log out را که به رنگ قرمز است ببنید. سپس از اکانت خارج شوید و مجددا با وارد کردن اطلاعات به حسابتان وارد شوید.

حل مشکل ریپلای دایرکت اینستاگرام

۶- حافظه کش اینستاگرام را پاک کنید

اگر هیچ کدام از این روش‌ها به فعال سازی ریپلای در دایرکت کمک نکرد، حافظه کش برنامه را پاک کنید و آن را مجدد راه اندازی کنید. در این روش اطلاعاتی که اینستاگرام بر روی تلفن همراه ذخیره کرده است پاک میشود و مجددا پس از باز کردن برنامه ذخیره خواهد شد. حذف کش برنامه‌ها میتواند برخی از مشکلات آنها را برطرف کند بنابراین شاید بتوانید این روش را هم امتحان کنید. برای این منظور در گوشی های اندرویدی مسیر زیر را دنبال کنید.

به مسیر Settings >Apps > Storage  بروید.

پاک کردن کش اینستاگرام

سپس از لیست برنامه‌ها اینستاگرام را پیدا کنید و صفحه را کمی اسکرول کنید تا گزینه Storage را ببنید. در تنظیمات مربوط به ذخیره سازی اینستاگرام گزینه Clear cash را از پایین صفحه انتخاب کنید.

به خاطر داشته باشید که این روش تاثیری بر روی اطلاعات و پیام‌های شما در اینستاگرام نمیگذارد و اطلاعات مهم شما در این برنامه پاک نخواهد شد.

۷- از پشتیبانی برای حل مشکل ریپلای اینستاگرام کمک بگیرید

معمولا اگر با مشکلاتی همچون ارسال نشدن پیام ها و یا کار نکردن ریپلای اینستاگرام مواجه شدید، میتوانید با فرستادن پیامی برای اینستاگرام این مشکل را اعلام کنید. کمک گرفتن از این برنامه با استفاده از بخش Support روشی از که به بررسی اکانت شما منجر میشود. برای این منظور لازم است تا متنی مناسب را ارسال کنید. اگر تصمیم به گزارش مشکل دارید کافی است مراحل زیر را دنبال کنید.

روی عکس پروفایلتان از سمت راست نوار ابزار پایین صفحه بزنید و بوسیله علامت سه خط بالای صفحه وارد تنظیمات بیشتر شوید. در مرحله بعد از بین گزینه‌ها Setting and privacy را انتخاب کنید.

استفاده از بخش support اینستاگرام برای حل مشکل ریپلای دایرکت

صفحه را تا آخر به سمت پایین اسکرول کنید و از بخش More info and support گزینه Help را انتخاب کنید.

حل مشکل ریپلای اینستاگرام با استفاده از گزینه support

حال باید Report a problem را انتخاب کنید. بعد از آن در صفحه نمایش داده شده دو راه برای گزارش مشکلتان دارید. اول اینکه با استفاده از گزینه Go Back and Shake Phone به بخش که مشکلی برای آن پیش آمده بروید و گوشی را تکان دهید. دومین راه زدن بر روی گزینه Report Problem Without Shaking است. با این روش میتوانید پیام خودتان را تایپ کنید و مسئله را به طور کامل شرح دهید.

ما در مجله خبری آی تی و دیجیتال متنی آماده کرده‌ایم که به طور کامل مشکل کار نکردن ریپلای در دایرکت اینستاگرام را به زبان انگلیسی شرح داده است و شما میتوانید از همین متن برای گزارش این خطا استفاده کنید.

Subject: Issue with Replying to Messages on Instagram

Dear Instagram Support,

I’m encountering difficulties replying to messages on Instagram. Despite multiple attempts, my replies don’t go through. I’ve tried logging out and updating the app, but the issue persists. Please investigate and help resolve this.

Thank you,
[Your Name]

سوالات متداول

دلیل کار نکردن ریپلای برای بعضی از پیام‌ها چیست؟

این مشکل گاهی میتواند به دلیل به جا ماندن داده‌های مشکل دار در حافظه برنامه ایجاد شود. بنابراین بهترین راه حل برای آن پاک کردن حافظه پنهان اینستاگرام یا حافظه کش است.

با چه روشی میتوان ری اکشن‌ها را در اینستاگرام فعال کرد؟

اگر قابلیت ارسال ری اکشن به پیام‌ها در دایرکت اینستاگرام برای شما فعال نیست، میتوانید یکبار از حساب کاربری خود خارج و مجدد وارد شوید یا اینستاگرام را به آخرین نسخه بروز رسانی کنید.

جمع بندی

به طور کلی مهم‌ترین علت‌های ریپلای نشدن پیام‌ها را میتوان در سه عامل آپدیت نشدن برنامه، باگ‌های مربوط به اینستاگرام و داده‌های قدیمی برنامه معرفی کرد. اگر شما هم دچار این مشکل شدید شاید بهترین راهکارهایی که باید ابتدا امتحان کنید آپدیت کردن برنامه، پاک کردن کش برنامه و در آخر فرستادن گزارش از طریق بخش Support باشد. امیدواریم با ارئه این راهکارها توانسته باشیم به حل مشکل ریپلای دایرکت اینستاگرام کمک کرده باشیم.

نظرات و پیشنهاد شما؟

آیا شما هم تا به حال با مشکل کار نکردن ریپلای در دایرکت اینستاگرام مواجه شده بودید؟ بنظر شما چه راهکارهای دیگری برای حل این مشکل وجود دارد؟ لطفا نظرات خودتان را با ما در بخش دیدگاه به اشتراک بگذارید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید