0

رابطه جنسی پدر ایلان ماسک و دخترخوانده‌ خود ؛ خواهر ایلان باردار شد!

رابطه جنسی پدر ایلان ماسک و دخترخوانده‌ خود ؛ خواهر ایلان باردار شد!
بازدید 97


رابطه جنسی پدر ایلان ماسک و دخترخوانده‌ در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

ایلان به طور رسمی در مورد آخرین فرزند پدرش اظهار نظری نکرده است. آن دو هنوز هم رابطه خوبی با هم ندارند و ایلان، پدرش را انسانی وحشتناک توصیف می کند.  بچه دار شدن پدر ایلان ماسک از دخترش و فاش شدن رابطه جنسی پس از بارداری به یکی از داغ ترین موضوعات بحث در اینستاگرام تبدیل شده است.

قیمت روز گوشی های بازار ایران

طوری که معلوم است ارول ماسک با دختر جوان خود در رابطه بوده است. به تازگی تایید شد که ایلان ماسک، پیش از آنکه از طریق رحم اجاره ای با گرایمز بچه دار شود، به طور مخفیانه از یکی از مدیران ارشد کمپانی اش نورالینک (Neuralink) صاحب دو فرزند شده بود. حالا پدر ایلان ماسک اعتراف کرده است که با دختر جوان که دختر خوانده‌اش، جانا بزویدنهوت، است صاحب فرزند دیگری شده است.

رابطه جنسی پدر ایلان ماسک و دخترخوانده‌ ؛ خواهر ایلان باردار شد!

ارول ۷۶ ساله، به روزنامه انگلیسی THE SUN گفت که سه سال پیش با جانای ۳۵ ساله، صاحب یک فرزند دختر شده است. ماسکِ سال‌خورده، اولین فرزندش از جانا را الیوت راش نام نهاده و به طور مستعار «راشی» صدایش می‌کند. ارول ماسک در مصاحبه جدیدش اعلام کرد که همراه دخترخوانده اش جینا که از ۴ سالگی او را بزرگ کرده صاحب دومین فرزندشان شده اند، او گفت فرزندشان دختر است و در سال ۲۰۱۹ متولد شده است.

رابطه جنسی پدر ایلان ماسک و دخترخوانده‌ ؛ خواهر ایلان باردار شد!

مدیر عامل تسلا – که دارای 9 فرزند است و اخیراً ادعا کرده است که به “بحران کمبود جمعیت” کمک می کند – چند سال پیش وقتی فهمید که ماسک ارشد با دختر ناتنی خود صاحب فرزندی شده است “عصبانی” شد، در حالی که سایر خواهران و برادران او شوکه شده بودند.

رابطه جنسی پدر ایلان ماسک و دخترخوانده‌ ؛ خواهر ایلان باردار شد!

به نظر می‌آید باوری که پدر ماسک از هدف حیات آدمی داشته، به پسرش نیز ارث رسیده است. چرا که او نیز در توئیتی نوشته بود: «تمام تلاشم را برای کمک به حل بحران کم‌جمعیتی انجام خواهم داد. سقوط نرخ زادوولد، بزرگ‌ترین خطری‌ست که تمدن تا این لحظه با آن مواجه بوده است.» او افزود که فرزند جدید، هفتمین فرزندش، دقیقاً شبیه سایر فرزندانش است. “من DNA او را بررسی نکردم. اما او شبیه دختران دیگر من است. او به نظر می رسد که رز و توسکا با هم مخلوط شده اند.”

بیشتر بخوانید: 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید