0

رئیس جمهور علت اختلالات اینترنتی را عملکرد دولت‌های قبل می‌داند

رئیس جمهور علت اختلالات اینترنتی را عملکرد دولت‌های قبل می‌داند
بازدید 197


رئیس مجهور بیان کرد که زیرساخت‌های مربوط به اینترنت باید در گذشته اعمال می‎شد، او منبع و علت اختلالات اینترنتی را دولت‌های قبلی می‌داند.

آبان تتر

در طی نشست خبری که امروز برگزار شد، رئیس جمهور مطالبی را در مورد سرعت پایین اینترنت مطرح کرد و گفت، برای رفع این اختلالات، به زیرساخت‌های آن مراجعه کرده‌ایم و بخشی از زیرساخت‌ها اصلاح شده است. بین سخنان رئیس جمهور، دسترسی رایگان دهک‌های پایین به اینترنت هم شنیده شد.

بیشتر بخوانید: وعده وزیر ارتباطات برای اینترنت با سرعت 1 گیگابیت بر ثانیه!

علت اختلالات اینترنتی

یک خبرنگار در طی نشست خبری برگزار شده از رئیس جمهور در مورد پایین بودن سرعت اینترنت پرسید و گله‌های مردم در راستای این موضوع را مطرح کرد، ابراهیم رئیسی در مورد این موضوع گفت: «کارهایی در سنوات گذشته باید انجام می‌شد که انجام نشده است؛ اگر زیرساخت‌ها کامل شده بود، الان ما مشکل نداشتیم.».

سفر رئیسی به آمریکا

رئیس جمهور اظهار دارد که مدام وضعیت اینترنت را پیگیری می‌کند و بیان کرد: «وزیر ارتباطات را موظف کردم که هر ماه دو گزارش را برای پیشرفت کار در شورای فضای مجازی ارائه کند.»

ابراهیم رئیسی به اهمیت فیبر نوری در بالا بردن سرعت اینترنتی، گفت:

از ابتدای دولت 1.5 میلیون خانه فیبر نوری را که می‌تواند سرعت را ده برابر بالا ببرد، دسترسی پیدا کردند. وزیر ارتباطات همچنین اعلام کرده تا پایان سال 5 میلیون امکان دسترسی وجود دارد.»

بنابر اظهار رئیس جمهور، تا پایان دولت سیزدهم، حدود بیست میلیون کسب و کار و خانواده، به فیبر نوری متصل خواهند شد. وی در ادامه صحبت‌های خود این موضوع را بیان کرد که زندگی و کسب و کار مردم، به اینترنت ربط دارد و به همین دلیل باید دسترسی آسان و سرعت بالای اینترنت را برای مردم فراهم کنیم.

رئیسی از وضعیت توسعه زیرساخت های اینترنت دولت قبلی، انتقاد کرد و علت اختلالات اینترنت را زیرساخت‌های نامناسب دانست. او بیان کرد:

کارهایی در سنوات گذشته باید انجام می شد که انجام نشده است؛ اگر زیرساخت ها کامل شده بود، الان ما مشکل نداشتیم.

بنابر بیانات رئیس جمهور، دولت قبلی در حوزه اینترنت خوب عمل نکرده است و دولت فعلی مجبور به جبران کمبود زیر ساخت‎هاست. وی اشاره کرد که در مورد زیرساخت‌های اینترنت با بخش خصوصی همکاری می‌کنیم و تاکنون بخشی از آن انجام شده است و تا پایان دوره هم به صورت کامل انجام خواهد شد.

همچنین او در مورد دسترسی رایگان به اینترنت بیان کرد: «امکان دسترسی دهک‌های پایین به اینترنت میسر شده و سه دهک اول دسترسی آن‌ها به اینترنت رایگان شد.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد علت اختلالات اینترنتی چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید