0

تکان دهنده ترین مرگ ها در انیمه های شونن ؛ مرگ های غیرمنتظره در انیمه های شونن

تکان دهنده ترین مرگ ها در انیمه های شونن ؛ مرگ های غیرمنتظره در انیمه های شونن
بازدید 93


بسیاری از مرگ‌ها در انیمه‌های شونن می‌توانند بینندگان را سوپرایز کنند. با فیگار بمانید تا با تکان دهنده ترین مرگ ها در انیمه های شونن آشنا شوید.

قسمت دوم Attack on Titan در اواخر سال 2021 و اوایل سال 2022 پخش شد و به هواداران بسیاری از مرگ‌های غم‌انگیز (غم انگیز ترین مرگ های انیمه ای) مانند ساشا براوس را نشان داد. با نزدیک شدن به قسمت پایانی فصل و نزدیک شدن پایان کل انیمه، بسیاری از طرفداران انیمه مشتاقند بدانند آیا شخصیت‌های مورد علاقه‌شان تا پایان سریال زنده خواهند ماند یا خیر.

تکان دهنده ترین مرگ ها در انیمه های شونن

مرگ های غیرمنتظره در انیمه های شونن

شما می‌توانید فهرست تکان دهنده ترین مرگ ها در انیمه های شونن را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

تکان دهنده ترین مرگ ها در انیمه های شونن
تکان دهنده ترین مرگ ها در انیمه های شونن

مرگ در انیمه شونن (بهترین انیمه هایی که شخصیت اصلی آن می میرد) می‌تواند برای طرفداران بسیار شوکه کننده باشد، به خصوص زمانی که شرایط آن تصادفی است. حتی برخی از مرگ‌هایی که پیش بینی می‌شوند ممکن است در ابتدا به راحتی دیده نشوند.

چه انیمه‌ای مانند Attack on Titan، که شخصیت‌های آن به طور مداوم جانشان را از دست می‌دهند، یا انیمه‌هایی مانند One Piece، که در آن شخصیت‌های کمتری می‌میرند، مرگ‌های زیادی در انیمه‌های شونن وجود دارد که باعث تعجب بینندگان می‌شوند. پس اگر می‌خواهید با شوکه وار ترین مرگ های انیمه های شونن آشنا شوید، در این نوشتار با ما همراه باشید تا به معرفی غیرمنتظره ترین مرگ ها در انیمه های شونن بپردازیم.

Maes Hughes

تکان دهنده ترین مرگ ها در انیمه های شونن
تکان دهنده ترین مرگ ها در انیمه های شونن

Maes Huges در لحظه‌ای که برای اولین بار در FMA Brotherhood ظاهر شد یک شخصیت فوق العاده دوست داشتنی بود. او هم خنده و هم آرامش را برای برادران الریک به ارمغان آورد. پیوند و وفاداری او به روی موستانگ نیز او را به متحدی ارزشمند برای مردی تبدیل کرد که روزی قصد داشت پیشور شود. ستوان هیوز که در مورد دوست، شوهر و پدر خوب بودن به ما درس‌های زیادی می‌دهد، شخصیتی است که نمی‌توانید از آن متنفر باشید.

با این حال، مرگ او در این انیمه یک غافلگیری ناگهانی بود که احساسات عمیقی را به انیمه تزریق کرد. مرگ او به طرز باورنکردنی بر داستان و شخصیت‌ها تأثیرگذار بود. همانطور که طرفداران به عقب برمی‌گردند، با تأسف می‌بینند که مرگ او پیش‌بینی شده بود، زیرا او از زنی زیبا که قبلاً دیده بود صحبت می‌کند: شهوت. این مرگ همچنین راه را برای یکی از نمادین‌ترین صحنه‌های انیمه هموار کرد: زمانی که روی موستانگ با کیمیاگری خود شهوت را سوزاند.

Shigeshige Tokugawa

تکان دهنده ترین مرگ ها در انیمه های شونن
تکان دهنده ترین مرگ ها در انیمه های شونن

شیگشیگه توکوگاوا که بیشتر با نام ساده شوگان شناخته می‌شود، یکی از بامزه‌ترین شخصیت‌های گینتاما بود که طرفداران در هر قسمتی که در آن ظاهر می‌شد بیشتر و بیشتر دوستش می‌داشتند. در حالی که شوگان اساساً برای اهداف کمدی مورد استفاده قرار می‌گرفت، هیچ طرفداری برای آرکی که با عنوان “قوس ترور شوگون” به وجود آمد آماده نبود.

در حالی که این در واقع عنوان آرک بود، بسیاری از طرفداران به دلیل اینکه زنزو از یک ترور ساختگی استفاده کرد و جان شوگان را نجات داد، انتظار مرگ واقعی را نداشتند. با این حال، در انتهای آرک، طرفداران متأسفانه می‌بینند که سمی وارد مچ دستش می‌شود و او اندکی بعد می‌میرد و یکی از تاثیرگذارترین و تکان دهنده‌ترین مرگ‌های انیمه را رقم می‌زند.

L

تکان دهنده ترین مرگ ها در انیمه های شونن
تکان دهنده ترین مرگ ها در انیمه های شونن

پویایی بین لایت یاگامی و L در Death Note هنوز هم تا به امروز در مورد آن صحبت می‌شود و بسیاری از طرفداران هنوز از مرگ ناگهانی L در قسمتی از انیمه عصبی هستند. برخی از طرفداران می‌گویند که انیمه بعد از این مرحله از بین رفت و احساس کردند L نیروی محرکه این انیمه بود.

مرگ ناگهانی L وزن خود را بر روی شخصیت‌ها نیز می‌گذارد، زیرا لایت به سختی می‌تواند باور کند که او واقعاً دشمن خود را شکست داده است. با این حال، L هنوز از طریق روحیه کارآگاهان باقی مانده و همچنین شخصیت‌های جدید، Near و Mello، زندگی می‌کند. پس از رفتن L، لایت مطمئناً بی توجه‌تر می‌شود و هیچ کس دیگری را باور نمی‌کند، اما L می‌توانست با او مطابقت داشته باشد و این در نهایت دلیل سقوط او بود.

Sasha Braus

تکان دهنده ترین مرگ ها در انیمه های شونن
تکان دهنده ترین مرگ ها در انیمه های شونن

مرگ ساشا، یکی از بهترین شخصیت‌های حمله به تایتان (بهترین شخصیت های انیمه حمله به تایتان) ، بسیار ناگهانی به نظر می‌رسید و یکی از تکان دهنده ترین مرگ‌ های انیمه های شونن است. در حالی که بسیاری از مرگ‌ها، مانند اروین، به شدت به طرفداران ضربه زند، هیچ‌کس انتظار نداشت که شخصیتی خارج از جنگ بمیرد.

ساشا اولین کشته لشکر پیشرو در جنگ علیه مارلی بود و مرگی او بسیاری از طرفداران را به تنفر عمیقی نسبت به قاتل او، گابی، برانگیخت. طرفداران انیمه باید تا آخرین قسمت Attack on Titan (بهترین دیالوگ های انیمه حمله به تایتان) منتظر بمانند تا ببینند آیا بقیه اعضای اصلی Survey Corps زنده خواهند ماند یا خیر.

Kyojuro Rengoku

تکان دهنده ترین مرگ ها در انیمه های شونن
تکان دهنده ترین مرگ ها در انیمه های شونن

فیلم Demon Slayer (نقد انیمه شیطان کش) با عنوان Mugen Train هم در ژاپن و هم در ایالات متحده عملکرد بسیار خوبی داشت. این اولین مواجهه بسیاری از طرفداران با این قوس بود و طولی نکشید که بسیاری از مردم به سرعت عاشق شخصیت رنگوکو شدند. قسمتی که او در آن می‌میرد امتیاز بسیار بالایی در IMDB بدست آورد.

هم شخصیت و هم قدرت زیاد او به طرز باورنکردنی قابل تحسین بود. مبارزه او با یکی از قوی‌ترین شیاطین شیطان کش، آکازا، به زیبایی طراحی شده بود. با این حال، نفس آتش رنگوکو برای غلبه بر این شیطان ماه بالایی کافی نبود و در نهایت او در یک مرگ ویرانگر و تکان دهنده شکست خورد.

Jiraiya

تکان دهنده ترین مرگ ها در انیمه های شونن
تکان دهنده ترین مرگ ها در انیمه های شونن

استاد قدیمی و مسن در انیمه محبوبیت زیادی دارد و استاد ناروتو، جیرایا، بیشتر از دیگر استادان انیمه مورد توجه قرار می‌گیرد. چیزی که قبل از نبرد حماسی ناروتو علیه پِین، یکی از بهترین مبارزات طولانی (بهترین مبارزات طولانی در انیمه های شونن) بود، آرکی با عنوان “Jiraiya the Gallant” بود که داستان پس زمینه جیرایا در سرزمین باران را نشان می‌داد.

این پیشینه (غم انگیز ترین پس زمینه ها در انیمه) نبرد با پین را بسیار دلخراش‌تر کرد و طرفداران شروع یک فرم پویا جالب بین ناگاتو و ناروتو را دیدند. مرگ جیرایا قلب بسیاری از طرفداران را شکاند و به همین دلیل نبرد آینده ناروتو را بسیار تأثیرگذارتر کرد. مرگ او یکی از شوکه وار ترین مرگ های انیمه های شونن بود.

Portgas D. Ace

تکان دهنده ترین مرگ ها در انیمه های شونن
تکان دهنده ترین مرگ ها در انیمه های شونن

در مورد دزد دریایی (بهترین فیلم های دزدان دریایی) گروه “وایتبیرد”، Ace، چیز‌های زیادی برای گفتن وجود دارد. اما کافی است بگوییم، او یکی از مهم‌ترین و عزیز‌ترین افراد زندگی Monkey D. Luffy، شخصیت اصلی انیمه وان پیس بود. مرگ او یک شوک بسیار بزرگ برای لوفی بود. لوفی سوگند خورد که Ace را از اعدام نجات دهد، اما موفق نشد. Ace شخصیت بسیار محبوبی بود و مرگ او قلب‌های بسیاری را شکست زیرا قسمت آخر او جهان را شوکه کرد.

کل حماسه جنگ به یک دلیل شروع شده بود: نجات Ace. در ابتدا به نظر می‌رسید نجات Ace کاملا ممکن بود و لوفی بسیار به آن هدف نزدیک شد، اما در نهایت، زمانی که لوفی در خطر بود، آس جان خود را برای برادرش به خطر انداخت. این فداکاری است که لوفی نه آن را فراموش کرده و نه هیچ طرفدار دیگری.

با این حال، Ace توانست در لحظات مرگ خود برادر رضاعی خود را در آغوش بگیرد و در حالی که اشک در چشمان‌اش حلقه زده بود، بگوید “متشکرم…”.  او توانست در آرامش بمیرد، اگرچه زمان زیادی طول کشید تا لوفی غم خود را پردازش کند. مرگ او یک اتفاق بسیار مهم در این انیمه بود.

Krillin

تکان دهنده ترین مرگ ها در انیمه های شونن
تکان دهنده ترین مرگ ها در انیمه های شونن, تکان دهنده ترین مرگ‌ های انیمه های شونن

بسیاری از طرفداران از اولین مرگ کریلین در دراگون بال شوکه شدند، اما هیچ کس برای دومین مرگ او آماده نبود. کریلین در دراگون بال زی که در حال مبارزه با فریزا بود، در مقابل گوکو منفجر شد و جان خود را از دست داد. مرگ او یک اتفاق بسیار مهمی در این انیمه بود.

هیچ‌کس نمی‌دانست که گوکو با دیدن مرگ یک دوست در مقابل چشمانش چه واکنشی نشان می‌دهد، اما این اتفاق باعث تبدیل او به فرم Super Saiyan شد که بسیاری آن را نمادین‌ترین صحنه در انیمه و هنوز هم بهترین صحنه در Dragon Ball Z می‌دانند. در حالی که مرگ کریلین بسیاری از طرفداران را شوکه کرد، دریچه‌ای را به سوی چیزهای بزرگتر در این مجموعه محبوب باز کرد.

Kaori Miyazono

تکان دهنده ترین مرگ ها در انیمه های شونن
تکان دهنده ترین مرگ ها در انیمه های شونن, غیرمنتظره ترین مرگ ها در انیمه های شونن

بسیاری از طرفداران زمانی که به تماشای “دروغ تو در آوریل” رفته‌اند، می‌دانند که این یک داستان غم انگیز است، اما پیچیدگی داستان بیماری کائوری دقیقاً انتظار نمی‌رود. فهمیدن بیماری او قلب بسیاری از طرفداران را شکاند و بسیاری از آنها گریه کردند زیرا آنها دیدند که او چقدر ناامیدانه سعی می‌کند برای دیگران قوی به نظر برسد.

مرگ او به قدری ناگهانی اتفاق افتاد که بسیاری از طرفداران مرگ او را در ابتدا باور نکردند. این یک لحظه فوق العاده واقع گرایانه است که لحظات غم انگیز از دست دادن یک عزیز را به بینندگان خود نشان می‌دهد. مرگ کائوری یکی از غیرمنتظره ترین مرگ ها در انیمه های شونن است.

Jonathan Joestar

تکان دهنده ترین مرگ ها در انیمه های شونن
تکان دهنده ترین مرگ ها در انیمه های شونن, شوکه وار ترین مرگ های انیمه های شونن

شخصیت‌های اصلی یک سریال اغلب نمی‌میرند (بهترین انیمه هایی که شخصیت اصلی آن می میرد) ، به خصوص وقتی صحبت از فرنچایز ماجراجویی عجیب جوجو باشد. DIO شخصیتی بود که به سختی می‌شد آن را کشت، اما حتی جاناتان هم موفق نشد به برادر خون آشام خود پایان دهد.

DIO تقریباً همه چیز را از جاناتان در زندگی‌اش دزدیده بود و آینده خوشبختی را از همسر و پسر جاناتان گرفته بود. در حالی که مرگ جاناتان با شوک همراه بود، سلسله خونی جوستارها قوی بود و سال‌ها بعد، خانواده جوستار سرانجام توانستند به DIO پایان دهند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تکان دهنده ترین مرگ ها در انیمه های شونن سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.



۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید