0

توقف تولید ساینا ؛ بعد از تیبا، ساینا هم به تاریخ پیوست!

توقف تولید ساینا ؛ بعد از تیبا، ساینا هم به تاریخ پیوست!
بازدید 137


توقف تولید ساینا خبری است که اخیرا توسط سخنگوی شرکت خودروسازی سایپا، اعلام شد. گفته شده است که تولید این خودرو ملی پس از خودروهای تیبا و تیبا 2 به زودی متوقف خواهد شد.

سخنگوی شرکت سایپا، قاسم خاکی جوان، چندی پیش در رابطه با برنامه آینده این شرکت برای توقف خودروهایی همچون تیبا، تیبا 2 و ساینا گفت در حال حاضر 7 هزار دستگاه از خودروهای تیبا، تیبا 2 و ساینا وجود دارد که از ابتدای سال 1401، به دلیل عدم تمدید مجوز تولید برای این خودروها توسط سازمان ملی استاندارد کشور، تا به الان شماره‌گذاری نشده است.

بنابراین تحویل این تعداد خودرو از شرکت سایپا به دلیل نداشتن شماره‌گذاری، با تاخیر مواجه شده که به محض انجام شماره‌گذاری و تحویل تعهدات باقی‌مانده، تولید ساینا، تیبا و تیبا 2 متوقف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: 9 خودرو جدید به محصولات خودروسازان داخل افزوده می‌شود

توقف تولید ساینا ، تیبا و تیبا 2 به دلیل نداشتن مجوز از طرف سازمان استاندارد

خاکی جوان همچنین در سخنان خود گفت پس از عدم اخذ مجوز استاندارد برای این سه خودرو از ابتدای سال 1401، نزدیک به 35 هزار دستگاه خودرو ساینا، تیبا و تیبا 2 در لیست تهدات شرکت سایپا قرار داشته است که در حال حاضر برای 28 هزار دستگاه از این خودروها، پس از انجام بررسی کامل، مجوز استاندارد صادر شده است. همچنین این خودروها به صورت قانونی شماره‌گذاری شده و به مشتریان، تحویل داده شده است. توقف تولید ساینا

وی همچنین اعلام کرد که از هفته گذشته تا به الان روند بازدید و بررسی 7 هزار خودرو ساینا، تیبا و تیبا 2 به منظور صدور مجوز استاندارد توسط کارشناسان مربوطه آغاز شده است. همچنین پس از گذراندن این مرحله، خودروها به زودی شماره‌گذاری شده و به دست مشتریان می‌رسد. او همچنین بیان کرد پس از تکمیل مراحل تحویل این 7 هزار دستگاه باقی‌مانده که جزو تعدات شرکت سایپا است، تولید خودروهای ساینا، تیبا و تیبا 2 متوقف خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد توقف تولید ساینا ، تیبا و تیبا 2 به دلیل نداشتن مجوز از طرف سازمان استاندارد چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید