0

تفاهم نامه همکاری بانک مسکن و دیجی پی برای پرداخت وام 50 میلیون تومانی

تفاهم نامه همکاری بانک مسکن و دیجی پی برای پرداخت وام 50 میلیون تومانی
بازدید 15

[ad_1]

با امضای تفاهم نامه همکاری بانک مسکن و دیجی پی ، مشتریان این بانک می‌توانند تا سقف 50 میلیون اعتبار BNPL دیجی‌پی را دریافت کنند. با این اعتبار، افراد می‌توانند کالای مورد نظر خود را خریداری کرده و بعدا هزینه آن را پرداخت کنند.

بانک مسکن و دیجی‌ پی تفاهم‌نامه‌ همکاری یک‌ساله‌ خود را در دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت امضا کرده‌اند. طی این قرارداد، مشتریان فعال بانک مسکن می‌توانند تا 50 میلیون تومان اعتبار BNPL (الان بخر، بعدا پرداخت کن) دریافت کرده، خرید خود را انجام دهند و آن را در یک یا چهار مرحله بازپرداخت کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تفاهم نامه همکاری بانک مسکن و دیجی پی برای پرداخت وام 50 میلیون تومانی

هومن امینی، مدیرعامل دیجی‌پی، در خصوص تفاهم نامه همکاری بانک مسکن و دیجی پی توضیح داده است: «در آغاز این راه قرار داریم و با قراردادی یک‌ساله همکاریمان را آغاز کرده‌ایم. در اولین مرحله صد هزار نفر از مشتریان بانک مسکن می‌توانند تا سقف ۵۰ میلیون تومان از اعتبار دیجی‌پی استفاده کنند.»

وی در ادامه اظهار کرد:

«یکی از روش‌هایی که دیجی‌پی برای ارائه سرویس BNPL در نظر گرفته، روش حفاظت شده یا سکیورد است که بازپرداخت اعتبار را هم تضمین می‌کند. در این روش یا باید رتبه اعتباری افراد در  دیجی‌پی سنجیده شود که این رتبه از رفتار هر فرد در اکوسیستم دیجی‌کالا و دیجی‌پی و سایر سرویس‌‌دهنده‌های دیجی‌کالا ارزیابی می‌شود یا از طریق نهاد یا شخصی تضمین شود. حالا بانک مسکن تضمین مشتریان خود را به عهده گرفته است.»

تفاهم نامه همکاری بانک مسکن و دیجی پی برای پرداخت وام 50 میلیون تومانی

طبق اظهارات امینی، این اعتبار را دیجی‌پی برای مشتریان فعال بانک مسکن تامین می‌کند اما در نهایت، بانک مسکن با دیجی‌پی طرف است.

سیدعباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن نیز ضمن اشاره به سابقه هشتاد ساله خود، گفته است که تمرکز این بانک صرفا بر روی خرید مسکن نیست و تلاش می‌کنند در دیگر زمینه‌ها نیز تسهیلاتی ارائه دهند چرا که پتانسیل توسعه این بانک زیاد است. وی در ادامه در خصوص این تفاهم‌نامه توضیح داد:

«فعلا سقف اعتباری ۵۰ میلیون تومان است که بین یک قسط تا ۴ قسط و بدون سود پرداخت خواهد شد. پیش پرداخت آن نیز ۲۵ درصد است. در واقع ما می‌خواهیم از نقش تسهیلگری دیجی‌پی برای تسهیل امور مشتریانمان استفاده کنیم.»

حمید محمدی، مدیرعامل دیجی‌کالا هم امیدواری خود را در زمینه این همکاری و ظرفیت‌های آن برای طرفین قرارداد و کاربران آنها اظهار کرده است. وی افزود: «مشتریان بانک مسکن می‌توانند از اعتبار خود در تمام درگاه‌های متصل به دیجی‌پی استفاده کنند و خرید آنها محدود به خرید کالا از دیجی‌کالا نیست. حوزه سفر، پزشکی، کالای دیجیتال، گرشگری، لوازم خانه و تمام پذیرندگانی که در سایت دیجی‌پی آورده شده شامل این اعتبار می‌شوند.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد همکاری بانک مسکن و دیجی پی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید