0

تبلت اوپو پد 2 (Oppo Pad 2) با سخت‌افزار قدرتمند رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

تبلت اوپو پد 2 (Oppo Pad 2) با سخت‌افزار قدرتمند رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی
بازدید 76


تبلت اوپو پد 2 (Oppo Pad 2) با سخت‌افزار قدرتمند و طراحی زیبا رونمایی شد. در این مطلب به معرفی این محصول و مشخصات آن می‌پردازیم.

سال گذشته، برند چینی اوپو با معرفی تبلت اوپو پد که به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 870 مجهز بود، حضور موفق و خوبی در بازار تبلت‌ها را تجربه کرد و همین انگیزه‌ای برای کمپانی چینی شده تا همزمان با رویداد بزرگ معرفی جدیدترین گوشی‌های پرچمدار خود یعنی اوپو فایند ایکس 6 و فایند ایکس 6 پرو، تبلت جدید خود، اوپو پد 2 را نیز با مشخصات قابل توجهی معرفی کند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های اوپو 2023 ؛ بهمن 1401

مشخصات تبلت اوپو پد 2 (Oppo Pad 2)

تبلت اوپو Pad 2 از یک نمایشگر 11.61 اینچی IPS LCD برخوردار است که از فناوری Dolby Vision پشتیبانی می‌کند و نسبت تصویر 7:5 دارد. این نمایشگر وضوح 2000 در 2800 دارد و توانایی تولید حداکثر روشنایی 500 نیت را داراست.

نمایشگر مورد بحث که 88 درصد از پنل جلویی را اشغال کرده، نرخ نوسازی 144 هرتز و رنگ‌های 10 بیتی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

تبلت اوپو پد 2 (Oppo Pad 2) با سخت‌افزار قدرتمند رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

در پنل پشتی آلومینیومی این تبلت،‌ یک لنز دوربین بزرگ و جالب توجه دیده می‌شود. این دوربین 8 مگاپیکسلی توانایی ضبط فیلم‌های 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه را دارد و از ضبط ویدیو 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه هم پشتیبانی می‌کند.

در بخش پردازشی باز هم اوپو با استفاده از مدیاتک دایمنسیتی 9000 انتخاب بسیار ایده‌آلی داشته اما شاید اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 گزینه بهتری می‌بود.

گرانقیمت‌ترین نسخه اوپو پد 2 دارای 12 گیگابایت رم از نوع LPDDR5 و 512 حافظه ذخیره سازی از نوع UFS 3.1 است. این تبلت به طور پیشفرض از اندروید 13 و رابط کاربری ColorOS بهره می‌برد.

Oppo Pad 2 از باتری پرظرفیت 9510 میلی‌آمپرساعتی برخوردار است و از شارژ سریع 67 وات پشتیبانی می‌کند. این دستگاه از Wi-Fi 6، بلوتوث ۵.۳، GPS و پورت USB-C نیز برخوردار خواهد بود. این تبلت همچنین از قلم Oppo Pencil 2 و صفحه کلید لمسی هوشمند جدید ویوو پشتیبانی می‌کند. متاسفانه هیچ نسخه‌ای از این دستگاه وجود ندارد که از سیم‌کارت پشتیبانی کند.

تبلت اوپو پد 2 (Oppo Pad 2) با سخت‌افزار قدرتمند رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

تبلت اوپو پد 2 در سه نسخه در چین با ترکیب 8/256 گیگابایت، 12/256 گیگابایت و 12/512 گیگابایت عرضه می‌شود که به ترتیب 436 دلار، 494 دلار و 581 دلار قیمت دارند. این دستگاه در دو رنگ خاکستری و طلایی عرضه خواهد شد. به طور خلاصه اما اوپو پد ۲ یک نسخه ری‌برند شده از OnePlus Pad است و انتظار می‌رود در ماه آوریل در بازار جهانی عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره تبلت اوپو پد 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید