0

بهترین گوشی های سامسونگ 2022 [تاریخ عرضه و مشخصات فنی]

بهترین گوشی های سامسونگ 2022 [تاریخ عرضه و مشخصات فنی]
بازدید 177

[ad_1]

برند سامسونگ یکی از بهترین شرکت‌های شناخته‌شده در حوزه وسایل دیجیتالی است. ما در این مقاله، قصد داریم به بررسی بهترین گوشی های سامسونگ 2022 بپردازیم.

بهترین گوشی های سامسونگ 2022 شامل موارد بسیار متنوع و گسترده‌ای می‌شود. احتمالاً که شما با نام سامسونگ آشنا هستید و می‌دانید که چه محبوبیتی دارند.

آبان تتر

بسیاری از افرادی که قصد خرید محصولات دیجیتال، علی‌الخصوص تلفن همراه را دارند، این برند را نسبت به بسیاری از محصولات ترجیح می‌دهند. شرکت سامسونگ اعلام کرده که قصد دارد در سال جاری تعداد بسیار زیادی محصولات و تلفن‌های همراه متنوعی روانه بازار کند. به همین دلیل هم ما تصمیم گرفتیم در این مقاله از مجله خبری آی تی و دیجیتال به بررسی این گوشی‌ها بپردازیم.

اگر شما نیز برای خرید گوشی همراه یا بسیاری از محصولات خانگی وارد بازار شده‌اید یا حتی به فروشگاه‌های اینترنتی سر زده‌اید، قطعاً نام سامسونگ را از زبان فروشندگان یا سایر مشتریان شنیده‌اید.

این موضوع نشان می‌دهد که این برند تا چه حد مورد محبوبیت افراد و مشتریان قرار گرفته است. یکی از مهم‌ترین دلایل این موضوع، کیفیت بالای آن است. شرکت سامسونگ تلاش می‌کند که بهترین کیفیت را در اختیار مشتریان خود قرار دهد؛ بنابراین، هرگز نگران هزینه‌ای که برای این محصولات می‌دهید، نباشید.

علاوه بر کیفیت، یکی دیر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این برند، قدمت بالای آن است. شرکت سامسونگ فعالیت خود را نزدیک به 84 سال پیش آغاز کرده و تاکنون به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید:

این شرکت با استفاده از سابقه کاری و مهارت بالای خود، بهترین محصولات را در اختیار شما قرار می‌دهد. ازآنجاکه سامسونگ مدت بسیار طولانی در بازار وجود دارد، اعتماد مردم نیز به آن بیشتر است. در ادامه، به بررسی بهترین گوشی های سامسونگ 2022 خواهیم پرداخت.

بهترین گوشی های سامسونگ 2022

همان طور که تاکنون متوجه شدید، برند سامسونگ مورد قبول اکثر افراد قرار دارد و غالباً تصمیم به خرید این برند می‌گیرند. طرفداران این برند قصد دارند بدانند که این شرکت در سال آینده چه محصولاتی را روانه بازار می‌کند.

به همین دلیل هم ما تصمیم گرفتیم که در این مقاله به این افراد کمک کرده و بهترین گوشی های 2022 را برای آن‌ها نام ببریم. طبق خبرها، این افراد متوجه شدند که سامسونگ گلکسی S22 احتمالاً در یک نسخه Bespoke راه‌اندازی می‌شود. البته سامسونگ هیچ واکنشی به این خبر نشان نداده است.

یکی از نکات مهم درباره رونمایی از گوشی‌های سال 2022 این برند، سامسونگ در رویداد خود قدرتمندترین سری Galaxy S را راه‌اندازی کرد که یک خبر فوق‌العاده برای طرفداران این برند بود.

شما می‌توانید لیست بهترین گوشی‌های سری S سامسونگ را مشاهده کنید. علاوه بر این، اگر گیمر هستید هم لیست بهترین گوشی‌های گیمینگ سامسونگ را دیده و از آن استفاده کنید. بدین ترتیب، لیست بهترین گوشی‌های 2022 نیز کمک شایانی به شما می‌کند.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید بهترین گوشی‌های سری A سامسونگ جزء محبوب‌ترین تلفن‌های همراه در کشور ایران به شمار می‌رود. از سوی دیگر، اگر به گوشی‌های شیائومی هم علاقه دارید، می‎‌توانید نگاهی به بهترین گوشی‌های شیائومی 2022 بیندازید. بهترین گوشی‌های گیمینگ شیائومی نیز به گیمرها یشنهاد می‌شود. برای بررسی بهترین گوشی های سامسونگ 2022 به ادامه این مقاله توجه فرمایید.

بهترین گوشی‌های سامسونگ در سال 2022 کدام‌اند؟

بعد از پایان سال 2021، سامسونگ با سال بسیار خوبی روبرو خواهد بود. همان طور که می‌دانید، این شرکت از کشور کره تأسیس شده است و تاکنون توانسته در تولید محصولات دیجیتالی سرآمد باشد.

سامسونگ در تولید گوشی‌های همراه، تبلت‌ها، تلویزیون جایگاه بسیار خوبی به‌عنوان معتبرترین برند در بین سایر رقبای خود کسب کند. اما این برند در سال 2022 چه محصولاتی را روانه بازار می‌کند؟ این سؤالی است که برای بسیاری از افراد پیش می‌آید که ما به بررسی پاسخ مناسبی برای آن می‌پردازیم.

بهترین گوشی های سامسونگ 2022

به‌جز برخی موارد استثنا، برنامه‌ها و محصولات برند سامسونگ برخلاف رقیب سرسخت خود، یعنی اپل، در سال 2022 تا حد زیادی مرموز باقی می‌ماند. بااین‌حال، هنوز هم ما می‌توانیم بر اساس تجربه‌ها و تحقیقات خود، حدس و گمان‌هایی بزنیم که این برند در سال 2022 چه محصولاتی را روانه بازار می‌کند.

بدین ترتیب، می‌توانیم موضوعات هیجان‌انگیزی را با شما به اشتراک بگذاریم. در ادامه، برخی از مورد انتظارترین محصولات و گوشی‌های همراه سامسونگ را مشاهده می‌کنید. این اطلاعات کمک شایانی به شما در انتخاب گوشی می‌کنند.

البته انتخاب بهترین گوشی های سامسونگ 2022 تا حد زیادی به نیاز خود شما بستگی دارد. شما باید در نظر بگیرید که چه انتظاراتی از گوشی خود دارید.

آیا دوربین برای شما مهم‌تر است یا صفحه‌نمایش؟ به باتری اهمیت بیشتری می‌دهید یا سرعت تلفن همراه؟ برای این‌که بتواند بهتر تصمیم بگیرید، ما در این مقاله برخی از بهترین گوشی های 2022 را برای شما لیست کرده‌اید تا به‌راحتی از بین این محصولات و مشخصات آن‌ها انتخاب نمایید. البته بعضی از این محصولات هم قدیمی‌تر هستند، اما قابلیت‌های بالایی دارند.

بیشتر بخوانید:

گوشی گیمینگ ردمی K40 شیائومی (Xiaomi Redmi K40)

گوشی سامسونگ گلکسی A13 فایوجی (Galaxy A13 5G)

گلکسی S22 اولترا (Galaxy S22 Ultra)

بهترین گوشی های سامسونگ 2022

  • نمایشگر: 6.8 اینچ (1440 در 3080 پیکسل)
  • دوربین: اصلی 4 گانه (108/12/10/10) ؛ سلفی 40 مگاپیکسل
  • سخت افزار: اگزینوس 2200 همراه با رم 12/8 گیگابایت
  • باتری: 5000 میلی آمپر ساعت

طراحی ظاهری این محصول (خمیدگی صفحه نمایش) و قلم اس پن ما را بیشتر به یاد سری نوت می‌اندازد اما سامسونگ مصرانه این گوشی را که از جمله بهترین گوشی های سامسونگ 2022 است، در سری S خود قرار داده است.

این گوشی نیز مانند دیگر محصولات سامسونگ با دو تراشه مختلف به بازار عرضه می‌شود که نسخه گلوبال آن اگزینوس 2200 است. این تراشه لیتوگرافی فوق‌العاده نازک و مدرن، 4 نانومتری بوده که باعث مصرف بسیار بهینه باتری و داغ شدن حداقلی گوشی می‌شود.

گوشی سامسونگ s22 اولترا نیز از بهترین صفحه نمایش خود یعنی Dynamic AMOLED 2X استفاده کرده که از تمامی قابلیت‌های روز دنیا مثل +HDR10 پشتیبانی می‌کند. این صفحه نمایش 6.8 اینچی، رزولوشن 3088×1440 پیکسل دارد و با تراکم پیکسلی بالای 500 پیکسل در هر اینچ، یکی از بهترین نمایشگرها را داراست.

دوربین‌های چهارگانه این محصول واید 108 مگاپیکسلی، اولتراواید 12 مگاپیکسلی، تله فوتو 10 مگاپیکسلی و تله فوتو 10 مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی محصول نیز دارای لنز 40 مگاپیکسلی است.

پردازنده گرافیکی نیز در نسخه گلوبال Xclipse 920 است. اس ۲۲ اولترا در چهار نسخه با حافظه داخلی متفاوت (256،128، 512 و 1 ترابایت) و رم‌ 8، 12 و 16 گیگابایت در دسترس مشتریان قرار گرفته است. اگر شما گیمر هستید، پیشنهاد می‌کنیم این محصول را که از جمله بهترین گوشی‌های گیمینگ 2022 است، خریداری کنید.

سامسونگ گلکسی S21 اولترا

بهترین گوشی های سامسونگ 2022

  • نمایشگر: 6.8 اینچ (1440 در 3200 پیکسل)
  • دوربین: اصلی 4 گانه (108/12/10/10) ؛ سلفی 40 مگاپیکسل
  • سخت افزار: اسنپدراگون 888/ Exynos 2100 همراه با رم 12/16 گیگابایت
  • باتری: 5000 میلی آمپر ساعت

گوشی سامسونگ گلکسی S21 اولترا یکی از برترین گوشی‌های این برند است که به‌عنوان پرچمدار سامسونگ نیز به شمار می‌رود. این گوشی برای اولین‌بار از قلم S Pen پشتیبانی کرد.

این بدان معنی است که شما این امکان را دارید که به‌صورت کاملاً اختیاری از این قابلیت استفاده کنید. نکته جالب‌توجه درباره این دستگاه که یکی از بهترین گوشی های سامسونگ 2022 بوده، این است که حتی بدون داشتن این قلم هم یک تلفن همراه بی‌نظیر است.

دوربین چهار لنزی آن که قابلیت زوم اپتیکال تا ده برابر را دارد، یکی از نکات مثبت آن محسوب می‌شود. لازم به ذکر است که ما تابه‌حال درباره قابلیت هر گوشی اندرویدی دیگری که تحقیق کرده‌ایم، از آن کاملاً ناامید شده‌ایم.

این در حالی است که قابلیت زوم این گوشی بسیار عالی به نظر می‌رسد. این دستگاه با پشت شیشه‌ای گوریلاگلس که به‌صورت مات است، خیلی بهتر از گوشی‌هایی به نظر می‌‌رسد که پشت آن‌ها براق است. برای مثال، پشت تلفن همراه گلکسی S20 به‌صورت براق است و مشتریان مات را بیشتر دوست دارند.

صفحه‌نمایش این گوشی هم بسیار خوب است و برای اولین‌بار یک تلفن همراه مشاهده کردیم که هم‎‌زمان با وضوح بالا، نرخ نوسازی آن هم 120 هرتز بود. این قابلیت باعث شده که سامسونگ گلکسی S21 اولترا یکی از بهترین‌های این برند شناخته شود. علاوه بر این، قیمت آن هم کمتر از گوشی سامسونگ گلکسی S20 اولترا به نظر می‌رسد که این نکته مثبتی برای آن است.

سامسونگ گلکسی S21

بهترین گوشی های سامسونگ 2022

  • نمایشگر: 6.2 اینچ (1080 در 2400 پیکسل)
  • دوربین: اصلی 3 گانه ( 12/ 12/ 64) ؛ سلفی 10 مگاپیکسل
  • سخت افزار: اسنپدراگون 888/ Exynos 2100 همراه با رم 8 گیگابایت
  • باتری: 4000 میلی آمپر ساعت

گوشی سامسونگ گلکسی S21 یکی از بهترین گوشی های سامسونگ 2022 به شمار می‌رود که قابلیت‌های بسیار زیادی دارد. این گوشی قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه‌ای داشته که به همین دلیل هم افراد زیادی خرید آن را ترجیح می‌دهند.

باوجود قیمت پایین، قابلیت‌های زیادی به مشتریان ارائه می‌دهد که آن را به یکی از گوشی‌های محبوب تبدیل کرده است. دوربین آن که سه لنز هوشمند دارد، عملکرد خوبی را به مشتریان عرضه می‌کند. همچنین قدرت این گوشی بسیار بالاست.

عمر باتری آن عالی بوده و صفحه‌نمایش آن هم با نرخ نوسازی 120 هرتز در نظر گرفته می‎‌شود. این گوشی با نمایشگر 6.2 اینچی، کوچک‎تر و جمع‌وجورتر از سایر مدل‌های S21 به نظر می‌رسد.

اگر شما یک گوشی با اندازه متوسط می‌خواهید و به گوشی‌های بزرگ علاقه‌ای ندارید، استفاده از گوشی سامسونگ گلکسی S21 انتخاب فوق‌العاده‌ای برای شماست. البته یکی از نقاط ضعف این گوشی آن است که صفحه‌نمایش آن از شیشه واقعی نیست و به همین دلیل هم قیمت آن کمتر از سایر مدل‌هاست.

بیشتر بخوانید:

گوشی سامسونگ گلکسی A12 ناچو (Galaxy A12 Nacho)

مقایسه هوآوی پی 50 با شیائومی می 11 اولترا

سامسونگ گلکسی S21 پلاس

بهترین گوشی های سامسونگ 2022

  • نمایشگر: 6.7 اینچ (1080 در 2400 پیکسل)
  • دوربین: اصلی 3 گانه (12/ 12/ 64) ؛ سلفی 10 مگاپیکسل
  • سخت افزار: اسنپدراگون 888/ Exynos 2100 همراه با رم 8 گیگابایت
  • باتری: 4800 میلی آمپر ساعت

گلکسی S21 پلاس یکی از بهترین گوشی های سامسونگ 2022 به شمار می‌رود که به نظر می‌رسد جذابیت آن کمتر از سه مدل دیگر گلکسی اس است. قیمت این گوشی کمی بیشتر از گلکسی اولترا اس 21 است، اما ویژگی‌های آن همچنان بالاتر به نظر می‌رسد. صفحه‌نمایش آن بسیار بزرگ‌تر از گوشی گلکسی S21 و نزدیک به 6.7 است. پشت این گوشی به‌صورت شیشه‌ای ساخته شده، درحالی‌که پشت گلکسی اس 21 از جنس پلاستیکی بود.

همچنین باتری آن هم بسیار خوب و 4800 میلی‌آمپر است. البته باتوجه‌به صفحه‌نمایش بزرگ آن، انرژی بیشتری هم مصرف می‌کند. از جهات دیگر هم این یک گوشی بسیار خوب به نظر می‌رسد.

زیرا پردازنده آن عالی، دوربین دارای سه لنز قدرتمند، اسکنر اثر انگشت داخل صفحه و طراحی آن هم بی‌نظیر است. این دلایل موجب شده که سامسونگ گلکسی S21 پلاس را به یکی از گوشی‌های برتر تبدیل کند.

البته باتوجه‌به تمام قابلیت‌های ذکرشده، اگر قیمت آن زیاد باشد هم کاملاً منطقی است. این گوشی هم مانند بسیاری از دستگاه‌های موجود، برخی ویژگی‌ها را ندارد.

برای مثال، بسیاری از کاربران به دلیل نداشتن فضایی برای کارت حافظه، از آن شکایت داشتند. البته برای حل این مشکل شما تنها می‌توانید مدل 256 گیگابایتی آن را خریداری کنید.

سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا

بهترین گوشی های سامسونگ 2022

  • نمایشگر: 6.9 اینچ (1440 در 3088 پیکسل)
  • دوربین: اصلی 3 گانه (12/ 12/ 108) ؛ سلفی 10 مگاپیکسل
  • سخت افزار: اسنپدراگون 865/ Exynos 990 همراه با رم 12/8 گیگابایت
  • باتری: 4500 میلی آمپر ساعت

تلفن همراه سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا یکی از بهترین گوشی های سامسونگ 2022 به شمار می‌رود که قیمت آن نسبتاً زیاد است؛ درحالی‌که قابلیت‌های بالای آن کاملاً با این قیمت مطابقت دارد.

دوربین این گوشی بسیار خوب بوده و صفحه‌نمایش آن هم تا حد زیادی عریض است. این صفحه‌نمایش با رزولوشن 1440 در 3088 یکی از بهترین صفحه‌نمایش‌ها با نرخ نوسازی 120 هرتز است. علاوه بر موارد ذکر شده، این گوشی دارای قلم S Pen بوده و به شما این امکان را می‌دهد که با دستخط خود در گوشی یادداشت کنید.

به‌علاوه، این گوشی قدرت بسیار بالایی داشته و رم آن هم 12 گیگابایت با پردازنده 865 ساخته می‌شود. همچنین این گوشی فضای ذخیره‌سازی بسیار خوبی دارد و اسکنر اثر انگشت آن هم درون صفحه‌نمایش قرار دارد.

این گوشی اکثر قابلیت‌هایی که مشتری انتظار دارد را برآورده می‌سازد. البته اگر سرعت شارژ آن بیشتر بود، آن را به یکی از منحصربه‌فردترین گوشی‌ها تبدیل می‌کرد. همچنین قیمت آن هم نسبتاً زیاد است. اگر قیمت گوشی موبایل برای شما اهمیت ندارد، خرید این تلفن یک انتخاب فوق‌العاده برای شماست.

بیشتر بخوانید:

مقایسه هوآوی پی 50 با گلکسی اس 21 اولترا

مقایسه وان پلاس 9 پرو با گلکسی اس 21 اولترا

سامسونگ گلکسی Z Fold 3

بهترین گوشی های سامسونگ 2022

  • نمایشگر: 6.2 اینچ/ 7.6 اینچ
  • تراشه: اسنپدراگون 888
  • رم: 12 گیگابایت
  • باتری: 4400 میلی‌آمپر
  • دوربین: ماژول اصلی سه‌گانه 12/ 12/ 12 مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی: 10 مگاپیکسلی / 4 مگاپیکسلی

سامسونگ گلکسی Z Fold 3 را می‌توان در لیست بهترین گوشی های سامسونگ 2022 به شمار آورد. این گوشی یکی از بهترین تلفن‌های هوشمند تاشو است که به لطف داشتن قابلیت قلم S Pen، آن را به دستگاهی بسیار عالی برای نوشتن با دستخط خود تبدیل کرده است.

صفحه‌نمایش بزرگ 7.6 اینچی این گوشی تاشو به شما این امکان را می‌دهد که کارهای گسترده‌تری روی آن انجام دهید. هر دو صفحه‌نمایش این گوشی با نرخ نوسازی 120 هرتز عرضه می‌شوند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی همراه، دوام بالای آن است. گوشی سامسونگ گلکسی Z Fold 3 نه‌تنها محکم‌تر از نمونه‌های دیگر است، بلکه در برابر آب هم کاملاً مقاوم است. پردازنده قوی را نیز به قابلیت‌های این گوشی تاشو اضافه کنید. اگرچه قیمت بالای آن همچنان آن را از سایر گوشی‌ها عقب‌تر نگه می‌دارد.

سامسونگ گلکسی اس 21 FE

بهترین گوشی های سامسونگ 2022

  • نمایشگر: 6.4 اینچ
  • تراشه: اسنپدراگون 888
  • رم: 6 / 8 گیگابایت
  • باتری: 4500 میلی‌آمپر
  • دوربین: ماژول اصلی سه‌گانه 8/ 12/ 12 مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی: 32 مگاپیکسلی

تلفن همراه سامسونگ گلکسی اس 21 FE یکی از جدیدترین گوشی های سامسونگ در سال 2022 به شمار می‌رود که اخیراً روانه بازار شده است. از ویژگی‌های برجسته این تلفن همراه، می‌توان به صفحه‌نمایش فوق‌العاده آن با نرخ نوسازی 120 هرتز و پردازنده قدرتمند آن اشاره کرد. همچنین آن یکی از بهترین گوشی های سامسونگ 2022 نیز محسوب می‌شود.

این گوشی با دوربین سه لنز خود، به کاربران امکان عکاسی و فیلم‌برداری را می‌دهد. این در حالی است که دو عیب بزرگ دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

باتوجه‌به تحقیقات، ما متوجه شدیم که باتری این گوشی عمر چندان خوبی ندارد. علاوه بر این، خیلی هم سریع شارژ نمی‌شود که موجب شده از رقبای خود در برند سامسونگ عقب بماند. مسئله دیگری که درباره گوشی سامسونگ گلکسی اس 21 FE وجود دارد، قیمت بالای آن است.

این گوشی قابلیت‌های خوبی دارد؛ اما قیمت آن زیادتر از ویژگی‌های گوشی  به نظر می‌رسد. باتوجه‌به موضوعات گفته شده، شما می‌توانید این گوشی جدید و برتر را خریداری کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

بیشتر بخوانید:

مقایسه وان پلاس 9 پرو با شیائومی می 11 اولترا

مقایسه شیائومی ردمی نوت 10 با گلکسی A71

سامسونگ گلکسی S20 پلاس

بهترین گوشی های سامسونگ 2022

  • نمایشگر: 6.7 اینچ
  • تراشه: اسنپدراگون 865/ Exynos 990
  • رم: 8 / 12 گیگابایت
  • باتری: 4500 میلی‌آمپر
  • دوربین: ماژول اصلی چهارگانه 12/ 12/ 64 مگاپیکسلی + ToF سه‌بعدی
  • دوربین سلفی: 10 مگاپیکسلی

سامسونگ گلکسی S20 پلاس که در سال 2020 به بازار عرضه شد، تا به امروز هم طرفداران زیادی دارد و به یکی از بهترین گوشی های سامسونگ 2022 تبدیل شده است.

البته بعد از عرضه سری اس 21، این تلفن همراه هم تا حدودی سقوط کرد. طراحی این دستگاه نسبت به گلکسی اس 10 پلاس تغیر چندانی نداشته است. صفحه‌نمایش آن با نرخ نوسازی 120 هرتزی، آن را به یکی از ویژگی‌های مثبت این تلفن تبدیل کرده است. دوربین‌های آن هم عملکرد بسیار خوبی دارند و موردتوجه مشتریان قرار گرفته است.

باتری 4500 میلی‌آمپری با پردازنده عالی، آن را به یکی از پرچم‌داران سامسونگ تبدیل کرده است. اسکنر این گوشی درون صفحه‌نمایش قرار دارد. یکی از ویژگی‌های عالی این تلفن همراه، ضدآب بودن آن است که بسیاری از مشتریان به آن جلب شده‌اند. این ویژگی‌ها باعث شده که سامسونگ گلکسی S20 پلاس یکی از پرطرفدارترین گوشی‌های جهان تبدیل شود، نه فقط کره جنوبی.

سامسونگ گلکسی S20

بهترین گوشی های سامسونگ 2022

  • نمایشگر: 6.2 اینچ
  • تراشه: اسنپدراگون 865/ Exynos 990
  • رم: 8 / 12 گیگابایت
  • باتری: 4000 میلی‌آمپر
  • دوربین: ماژول اصلی سه‌گانه 12/ 12/ 64 مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی: 10 مگاپیکسلی

یکی از جدیدترین گوشی های سامسونگ در سال 2022 را می‌توان سامسونگ گلکسی S20 نام برد. البته این دستگاه در سال 2020 روانه بازار شد، اما تاکنون هم جزء تلفن‌های همراه پرطرفدار به شمار می‌رود.

آن را می‌توان یکی از بهترین گوشی های سامسونگ 2022 برشمرد که صفحه‌نمایش بسیار خوبی با نرخ نوسازی 120 هرتزی را به کاربران ارائه می‌دهد. دوربین این گوشی هم بسیار خوب به نظر می‌رسد که فقط حسگر عمقی که در اس 20 پلاس بود را ندارد.

این گوشی با پردازنده 865 اسنپدراگون، عملکرد بسیار سریعی داشته و اغلب کاربران از آن راضی هستند. باتری آن با 4000 میلی‌آمپر ظرفیت، با نمایشگر آن تناسب خوبی دارد. بااین‌حال، قیمت این گوشی بسیار بالاتر از حد انتظار ماست. زیرا هزینه‌ای که می‌کنید، با قابلیت‌های دریافتی شما تناسب ندارد.

بیشتر بخوانید:

مقایسه آیفون 13 پرو مکس با شیائومی می 11 اولترا

مقایسه گلکسی اس 21 با شیائومی می 11 اولترا

گلکسی A72

گلکسی A72

  • نمایشگر: 6.7 اینچ (1080 در 2400 پیکسل)
  • دوربین: 64/8/12/5 مگاپیکسلی (چهارگانه)
  • دوربین سلفی: 32 مگاپیکسل
  • سخت افزار: پردازنده اسنپدراگون 720G به همراه 6/8 گیگابایت رم
  • باتری: 5000 میلی آمپرساعت

گلکسی A72‌ در حال حاضر بهترین گوشی سری A سامسونگ موجود در بازار باشد. نمایشگر بزرگ با تراکم پیکسلی بالا در کنار دوربین‌های باکیفیت در ماژول اصلی سبب شده تا لذت کاربری از این گوشی در حد اعلا باشد. سلفی 32 مگاپیکسلی تصاویر سلفی باکیفیتی در اختیار شما قرار خواهد داد.

در بحث سخت افزاری گلکسی A72 به عنوان یکی از بهترین گوشی های سری A سامسونگ از پردازنده قدرتمند 720 جی کوالکام بهره‌مند است و تغذیه آن با رم 6 یا 8 گیگابایتی سبب شده تا این دستگاه حتی برای گیمینگ نیز گزینه مناسبی باشد. این دستگاه احتمالا یک نسخه فایوجی نیز خواهد داشت که البته هنوز رونمایی نشده است ولی بعید است تفاوت خاص یبا نسخه معمولی داشته باشد.

سامسونگ گلکسی نوت 20

بهترین گوشی های سامسونگ 2022

  • نمایشگر: 6.7 اینچ
  • تراشه: اسنپدراگون 865/ Exynos 990
  • رم: 8 گیگابایت
  • باتری: 4300 میلی‌آمپر
  • دوربین: ماژول اصلی سه‌گانه 12/ 12/ 64 مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی: 10 مگاپیکسل

با این‌که سامسونگ گلکسی نوت 20 در سال 2020 عرضه شده است، می‌توان آن را یکی از جدیدترین گوشی های سامسونگ در سال 2022 نام برد. زیرا از همان سال تاکنون مورداستفاده عموم مردم قرار می‎گرفت و ویژگی‌های بسیار خوبی به مشتریان عرضه می‌کرد.

این تلفن همراه با داشتن قابلیت قلم S Pen یکی از بهترین گوشی های سامسونگ 2022 به شمار می‌رود. این دستگاه با پردازنده اسنپدراگون 865 و رم 8 گیگابایت، سرعت و عملکرد بسیار خوبی دارد. به‌‎علاوه، دوربین آن با سه لنز هم امکان عکاسی و فیلم‌برداری را می‌دهد.

باوجود همه ویژگی‌های بسیار خوبی که به مشتریان ارائه می‌کند، باز هم قیمت آن نسبتاً بالا به نظر می‌رسد و با یک گوشی مقرون‌به‌صرفه فاصله زیادی دارد. اگر توانایی خرید گوشی نوت 20 اولترا را ندارید و یک دستگاه جدیدتر از سامسونگ نوت 10 می‌خواهید، خرید گوشی سامسونگ گلکسی نوت 20 انتخاب خوبی به نظر می‌رسد.

سامسونگ گلکسی A 52 5G

بهترین گوشی های سامسونگ 2022

  • نمایشگر: 6.5 اینچ
  • تراشه: اسنپدراگون 750 5G
  • رم: 6 گیگابایت
  • باتری: 4500 میلی‌آمپر
  • دوربین: ماژول اصلی چهارگانه 5/ 5/ 12/ 64 مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی: 32 مگاپیکسلی

تلفن همراه سامسونگ گلکسی A 52 5G یکی از جدیدترین گوشی های سامسونگ در سال 2022 برشمرده می‌شود که با این‌که در سال 2020 عرضه شد، همچنان موردعلاقه مردم است.

این گوشی کاملاً قابل‌اعتماد بوده و قابلیت‌های زیادی را به کاربران ارائه می‌دهد. این گوشی با صفحه‌نمایش بسیار خوب با نرخ نوسازی بالا، یکی از بهترین گوشی های سامسونگ 2022 در نظر گرفته می‌شود. دوربین این تلفن همراه بسیار خوب بوده و امکان عکاسی و فیلم‌برداری را به شما می‌دهد.

علاوه بر موارد ذکرشده، ساختار این تلفن همراه بسیار محکم است و موجب می‌شود که کاربران از آن رضایت بیشتری داشته باشند. این گوشی با قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای که ارائه می‌دهد، قیمت کاملاً منطقی و به‌صرفه‌ای هم دارد.

این گوشی جدید سامسونگ 2022 برای تماشای فیلم بی‌نظیر است. پس اگر به دنبال یک تلفن با کیفیت تصویر فوق‌العاده هستید، خرید سامسونگ گلکسی A 52 5G یک انتخاب خوب به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

مقایسه آیفون 13 پرو مکس با آیفون 13 پرو

مقایسه آیفون 13 پرو مکس با گلکسی اس 21 اولترا

کلام آخر

بهترین گوشی های سامسونگ 2022 شامل موارد بسیار زیادی می‌شوند. البته این شرکت در سال جاری علاوه بر گوشی موبایل، بسیاری از محصولات دیگر مانند تلویزیون، تبلت، ساعت هوشمند را روانه بازار می‌کند.

ما در این مقاله، به بررسی بهترین گوشی های 2022 پرداختیم و آن‌ها را از همه جوانب شرح دادیم. البته توجه داشته باشید که این اطلاعات درباره هر گوشی جدید 2022 بر اساس آزمایش‌های انجام‌شده بود. بدین ترتیب، احتمال دارد محصولات دیگری نیز وجود داشته باشد که ما به آن‌ها اشاره نکرده‌ایم.

بهترین گوشی های سامسونگ 2022

سوالات متداول

هنگام خرید گوشی سامسونگ به چه چیزی توجه کنیم؟

باتوجه‌به تمام مسائل ذکر شده، شاید برای شما سؤال پیش بیاید که برای خرید یک گوشی باید به چه چیزهایی درباره آن توجه کنیم؟ برای پاسخ به این سؤال باید این‌گونه گفت که هرکسی نکات منحصربه‌فردی را در نظر می‌گیرد. اما به‌طورکلی، بهتر است شما برای خرید یک گوشی جدید سامسونگ 2022 به مسائلی مانند قیمت، اندازه صفحه‌نمایش و عمر باتری بیشتر از همه توجه کنید. این سه مورد از همه مسائل دیگر اهمیت بیشتری دارند. علاوه بر این، اگر به دنبال جدیدترین گوشی های سامسونگ در سال 2022 هستید، باید به سایر ویژگی‌های آن نیز توجه کنید. ویژگی‌هایی مانند سرعت، قدرت، دوربین از موضوعات مهم هر نوع تلفن همراه است. پس به‌طورکلی، این ویژگی‌ها به خود شما بستگی دارد.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: techradar, tomsguide

نظر شما در خصوص بهترین گوشی های سامسونگ 2022 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید