0

بهترین انیمیشن های ایرانی [12 عنوان برتر]

بهترین انیمیشن های ایرانی [12 عنوان برتر]
بازدید 162


اگر از علاقه‌مندان بهترین انیمیشن های ایرانی هستید، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را از دست ندهید تا کارتون‌ های ایرانی پرطرفدار و جذاب را به شما معرفی کنیم.

پویانمایی‌های جذاب ما را غرق دنیای رویایی خود می‌کنند. در گذشته بیشتر مردم تصور می‌کردند مخاطب انیمیشن‌ها فقط کودکان و نوجوانان هستند، اما امروزه بسیاری از بزرگسالان نیز به این ژانر فیلم و سریال علاقه‌مند شدند و پیگیر آثار جذاب و جدیدش هستند.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

با توجه به سلیقه‌های متفاوت بینندگان در تماشای کارتون‌ها، انتخاب فهرستی از بهترین انیمیشن های ایرانی کار آسانی نیست، اما ما تلاش کردیم پرطرفدارترین پویانمایی های ایرانی را جمع‌آوری و به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی کمدی تاریخ سینمای جهان + [2023]

بهترین انیمیشن های 2023 [+انیمیشن های مورد انتظار 2023]

بهترین انیمیشن های ایرانی

در سال‌های اخیر، پویانمایی ایرانی پیشرفت چشمگیری در ساخت و تولید داشته‌ است و برخی از فیلم و سریال‌های انیمیشنی ایرانی در جشنواره‌های بین‌المللی خوش درخشیده‌اند.

بهترین انیمیشن های ایرانی [12 عنوان برتر]
بهترین انیمیشن های ایرانی

امروزه کارتون های ایرانی، چه در سینما و چه در تلویزیون، مورد توجه بینندگان قرار گرفته‌اند و از آثار خوش ساخت این گونه فیلم و سریال که داستان جذابی دارند، با استقبال خوبی مواجه شده‌اند.

اگر علاوه بر انیمیشن به ژانرهای مختلف سینما علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بهترین فیلم های 2023 را از دست ندهید. امسال در ژانر اکشن و ماجراجویی نیز فیلم‌های جذابی اکران می‌شود که در لیست بهترین فیلم های مارول 2023، بهترین فیلم های DC در سال 2023، ترسناک ترین فیلم های 2023، بهترین فیلم های علمی تخیلی 2023، بهترین فیلم های کره ای 2023 و بهترین فیلم های دیزنی 2023 می‌توانید آنها را پیدا کنید. همچنین با تماشای بهترین فیلم های کمدی 2023، بهترین فیلم های کمدی عاشقانه 2023 و بهترین فیلم های تاریخی 2023 می‌توانید لحظه‌های شادی را برای خودتان رقم بزنید.

علاوه‌ براین، می‌توانید عنوان مورد نظر خود را در لیست بهترین سریال های 2023، بهترین سریال های کره ای 2023، بهترین سریال های عاشقانه 2023، بهترین سریال های نتفلیکس 2023 و بهترین سریال های ترکی 2023 نیز پیدا کنید.

پهلوانان

بهترین انیمیشن های ایرانی

  • ژانر: تاریخی
  • تعداد فصل‌ها: ۶
  • تعداد قسمت‌ها: ۷۰
  • کارگردان: سیاوش زرین آبادی
  • صداپیشگان: علی همت مومیوند، اکبر منان، شهروز ملک‌آرایی، امیرمحمد صمصامی، بیژن علی‌محمدی، ظفر گرایی و حمیدرضا آشتیانی‌پور
  • امتیاز کاربران IMDb به پویانمایی: 9.4

خلاصه داستان: پوریای ولی استاد زورخانه و آهنگر شهر است. او با تیزهوشی و همکاری شاگردانش پهلوان یاور، پهلوان صفی و پهلوان مفرد، در برابر حیله اسکندر خان داروغه‌ی حریص و جاه طلب شهر و گزمه‌ها، ایستادگی می‌کند و مانع رسیدن اسکندر به اهداف ظالمانه‌اش می‌شود.

تکه کلام معروف پهلوانان از پوریای ولی «یا علی مدد» است. صحنه‌های هیجان‌انگیز و طنز این مجموعه باعث جذابیت بیشتر این سریال می‌شود. همچنین گفته‌های پوریای ولی در این پویانمایی آمیخته با نکات پند آموز، اخلاقی و فرهنگی است.

«پهلوانان» از انیمیشن های سریالی ایرانی در مرکز پویانمایی صبا تولید شده است. داستان این مجموعه در خوارزم، از شهرهای خراسان قدیم در قرن هشتم هجری قمری می‌گذرد.

فیلشاه

بهترین انیمیشن های ایرانی
انیمیشن های ایرانی اسلامی
  • سال ساخت: 1396
  • کارگردان: هادی محمدیان
  • صداپیشگان: حامد عزیزی، بهرام زند، زهره شکوفنده، حسین عرفانی، ناصر طهماسب، ژرژ پطرسی، اکبر منانی، جواد پزشکیان و شوکت حجت
  • امتیاز کاربران IMDb به پویانمایی: 5.1
  • میزان فروش: 7.907.000.000 تومان

خلاصه داستان: یک فیل که قرار است رئیس گله باشد، برخلاف تصور همه بسیار دست و پا چلفتی است. این انیمیشن در اصل درباره اصحاب فیل و حمله ابرهه به خانه کعبه است که در نهایت به ولادت حضرت محمد (ص) ختم می‌شود.
انیمیشن پرطرفدار فیلشاه توانست تندیس بهترین دستاورد فنی و هنری از هجدهمین جشن حافظ و تندیس ققنوس بهترین فیلم از هفتمین جایزه سینمایی ققنوس را از آن خود کند.

پویانمایی ایرانی فیلشاه با سرمایه‌گذاری گروه هنرپویا، بنیاد سینمایی فارابی و موسسه تصویر شهر ساخته شده است. این اثر تنها انیمیشنی است که به بخش مسابقه سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر راه یافت. انیمیشن فیلشاه در سال 1397 موفق شد به‌عنوان پرفروش‌ترین انیمیشن سینمای ایران شناخته شود.

در تولید فیلشاه که از بهترین انیمیشن های ایرانی است، گروهی 220 نفره مشارکت داشته‌اند. بیش از 50 انیماتور در این گروه مسئولیت متحرک‌سازی انیمیشن فیلشاه را بر عهده داشتند.

این انیمیشن ایرانی محبوب به زبان‌های عربی و انگلیسی هم دوبله شده است. این اثر در اکران لبنان توانست به سومین فیلم پرمخاطب گیشه سینماهای لبنان و دومین انیمیشن پرمخاطب تاریخ سینمای لبنان تبدیل شود. فیلشاه علاوه بر لبنان در کشورهای اردن، امارات و عراق هم به نمایش درآمد.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های 2022

بهترین انیمه های عاشقانه

آخرین داستان

بهترین انیمیشن های ایرانی

  • سال ساخت: 1387-1396
  • کارگردان: اشکان رهگذر
  • امتیاز کاربران IMDb به پویانمایی: 6.9
  • صداپیشگان: پرویز پرستویی، لیلا حاتمی، حامد بهداد، اکبر زنجانپور، باران کوثری، حسن پورشیرازی و شقایق فراهانی
  • میزان فروش: 488.555.000 تومان

انیمیشن آخرین داستان برداشتی آزاد از داستان فرمانروایی ضحاک بر ایران است. این فیلم که از بهترین انیمیشن های ایرانی است، برنده اولین سیمرغ بلورین بهترین انیمیشن سینمای ایران از سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر شد. از دیگر جوایز این فهرست می‌توان به پروانه زرین بهترین کارگردان بلند پویانمایی و بهترین فیلمنامه بلند در بخش بین‌الملل از سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، برنده تندیس طلایی بهترین اثر بلند در بخش بین‌الملل و در مسابقه ایران از یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران اشاره کرد.

همچنین این فیلم انیمیشن ایرانی اولین نماینده سینمای انیمیشن ایران در اسکار است که می‌تواند عنوان بهترین کارتون سینمای ایرانی را بگیرد. این انیمیشن که  تولید آن از سال 1387 تا 1396 به طول انجامید، از کیفیت تصویری و داستانی جذابی برخوردار است و به همین دلیل توانسته در جشنواره‌های خارجی حضور داشته باشد و جوایز بسیاری دریافت کند.

اشکان رهگذر کارگردان فیلم آخرین داستان، بهترین انیمیشن ایرانی، در نشست با اصحاب رسانه درباره فیلم خود گفت: «این پویانمایی بلند سینمایی با توجه به داستان ضحاک در شاهنامه فردوسی ساخته شده است که داشته‌ها و اسطوه‌های فرهنگی را در آن مورد توجه قرار داده‌ایم.»
اما این انیمیشن در گیشه ایران موفق نبود و در مجموع حدود 488 میلیون تومان فروش داشت که برای پروژه‌ای با این عظمت یک شکست محسوب می‌شود.

تهران 1500

بهترین انیمیشن های ایرانی

  • سال ساخت: 1392
  • ژانر: کمدی
  • کارگردان: بهرام عظیمی
  • صداپیشگان: مهران مدیری، هدیه تهرانی، بهرام رادان، محمدرضا شریفی‌نیا، گوهر خیراندیش، حبیب رضایی، مهتاب نصیرپور، ماشااله شاهمرادی زاده، محسن رسول اف
  • امتیاز IMDb: نمره 4.4
  • میزان فروش: 3.7 میلیارد تومان

در این انیمیشن، زندگی پیرمردی ۱۶۰ ساله به نام اکبر آقا (با بازی مهران مدیری) در ۱۵ روز قبل از تحویل سال ۱۵۰۰ هجری شمسی به تصویر کشیده شده است. در سال ۱۵۰۰ ربات‌ها در کنار مردم زندگی می‌کنند و آدم‌های ثروتمند می‌توانند با امکانات پیشرفته پزشکی تا ۱۶۰ سال عمر کنند.

«تهران 1500» اولین انیمیشن ایرانی طنز است که توانست عنوان بهترین دستاورد فنی و هنری در سی‌امین دوره جشنواره فیلم فجر را به خود اختصاص دهد.

دو شرکت کینگ ران (ژاپن) و فیلموگراف و مینیاتور فیلموویچ (لهستان) برای پخش جهانی انیمیشن ایرانی طنز تهران ۱۵۰۰ ابراز تمایل کردند. این فیلم در نمایش‌های بین‌المللی خود با عنوان تهران ۲۱۲۱ اکران شد.

بیشتر بخوانید:

انیمه بلیچ (Bleach 2021)

بهترین انیمه های سینمایی جهان

شاهزاده روم

بهترین انیمیشن های ایرانی

  • سال ساخت: 1393
  • ژانر: تاریخی، خانوادگی، درام، ماجراجویی
  • کارگردان: هادی محمدیان
  • امتیاز کاربران IMDB به پویانمایی: 6.4
  • صداپیشگان: مریم شیرزاد، ناصر طهماسب، منوچهر والی زاده، اکبر منانی، حسین عرفانی، جواد پزشکیان
  • میزان فروش: 5 میلیارد تومان

ملیکا دختری مسیحی از تبار نوادگان یشوعا وصی حضرت عیسی و نواده قیصر روم است. سرنوشت او به گونه‌ای رقم می‌خورد که سرانجام به بلاد اسلامی می‌رود و همسر امام یازدهم شیعیان می‌شود.

شاهزاده روم از بهترین انیمیشن های ایرانی است که توانست لوح تقدیر ویژه از هجدهمین جشن سینمای ایران، لوح تقدیر ویژه از چهارمین دوره جشن سینمای انقلاب و لوح تقدیر ویژه بهترین پویانمایی از سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر را دریافت کند.

این پویانمایی اسلامی در مدت 15 ماه توسط گروه هنرپویا با بودجه 2 میلیارد تومانی ساخته شده است. انیمیشن شاهزاده روم با استقبال 1.5 میلیونی مخاطبان و فروش 5 میلیارد تومانی به پرمخاطب‌ترین انیمیشن تاریخ سینمای ایران و سومین فیلم پرفروش سال 1394 تبدیل شد.

فیلم انیمیشنی شاهزاده روم که از بهترین انیمیشن های ایرانی اسلامی به شمار می‌آید، در کشورهای لبنان، عراق، عربستان، کویت، ساحل عاج، بحرین، فرانسه و انگلستان به نمایش درآمده است.

فهرست مقدس

بهترین انیمیشن های ایرانی

  • سال ساخت: 1394
  • ژانر: ماجراجویی تاریخی
  • کارگردان: محمدامین همدانی
  • صداپیشگان: چنگیز جلیلوند، خسرو خسروشاهی، بهرام زند، مریم شیرزاد، ناهید شعشعانی، نصرالله مدقالچی و اکبر منانی
  • میزان فروش: 317,066,000 تومان

خلاصه داستان: قصه‌ی این پویانمایی در صد سال قبل از ظهور دین اسلام در یمن می‌گذرد. داستان این انیمشن براساس سفر قهرمان فیلم با نام هاران شکل گرفته است.

فهرست مقدس از بهترین انیمیشن های ایرانی اسلامی است که در جشنواره فجر سال 1394 به نمایش درآمد. این پویانمایی توانست جوایز بهترین انیمیشن اسپانیا در جشنواره مادرید سال 2016، بهترین انیمیشن ایران در جشنواره مقاومت سال 1395، بهترین انیمیشن ایالات متحد آمریکا در هالیوود موویینگ پیکچرز سال 2016 را دریافت کند.

این فیلم که در لیست انیمیشن های ایرانی اسلامی قرار دارد، 2 بار دوبله شده است. در نسخه اولیه‌ای که از «فهرست مقدس» آماده شده بود، از زبان رسمی ادبیات فارسی استفاده شد. اما در نسخه دوم و بعد از چند اکران خصوصی، برای اینکه مخاطب با این سبک از ادبیات ارتباط چندانی برقرار نمی‌کرد، یک بار دیگر دوبله انجام شد.

مریم شیرزاد مدیر دوبلاژ فهرست مقدس بود و حداقل هشت صدای ماندگار سینمای ایران، کاراکترهای این انیمیشن را دوبله کردند.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های ایسکای

فصل پنجم انیمه حمله به تایتان

آرمن

بهترین انیمیشن های ایرانی

  • سال‌های پخش: 1399 تا کنون
  • ژانر: علمی تخیلی، ابرقهرمانی
  • کارگردان: محمد رضا حسابی، حسین صفارزادگان و مریم مکی نژاد
  • صداپیشگان: مریم شیرزاد، ابراهیم شفیعی، شیلا آژیر، شروین قطعه‌ای، امیر حکیمی، شایان شامبیاتی، نیما نکویی، محمدرضا فصیحی نیا، تینا هاشمی
  • تعداد قسمت‌ها: 39

این انیمیشن درباره آرمن و بیگو است که یک مچ بند جادویی پیدا می‌کنند. آن‌ها که از قدرت‌های مچ بند خبر ندارند ابتدا سعی می‌کنند آن را از خود دور کنند؛ اما وقتی به قدرت آن پی می‌برند تلاش می‌کنند تا سیاره خود را با کمک مچ بند ایمن نگه دارند.

«آرمن» به کمک مچ بند قدرت خود و نیروهای دیگر قصد دارد به مبارزه با «کاراکان» برود. کاراکان شخصی است که در مغز مردم تراشه‌هایی کار گذاشته تا آن‌ها را هدایت و مدیریت کند. در فصل دوم، مادر آرمن توسط مهتاریها ربوده شده‌ است. آرمن در تلاش است تا مادرش را نجات دهد.

در سال 1399 شبکه نهال یک سری برنامه کودک جدید ایرانی را برای پخش آماده کرد. یکی از این آثار، آرمن بود. آرمن یکی از بهترین انیمیشن های ایرانی است که با تکنیک کات اوت، دو بعدی دستی و گاهی سه‌بعدی ساخته شده است. آرمن گام جدیدی برای ساخت کارتون های ابرقهرمانی در ایران محسوب می‌شود.

شکرستان

بهترین انیمیشن های ایرانی

  • سال‌های پخش: 1387 تا کنون
  • کارگردانان: سعید ضامنی، بابک نظری و عباس جلالی یکتا
  • صداپیشگان: علی همت مومی وند، اکبر منانی، محمد عبادی، ابراهیم شفیعی، سعید شیخ‌زاده، شهروز ملک‌آرایی، شوکت حجت، اردشیر منظم، جواد پزشکیان
  • تعداد قسمت‌ها: 134

در شکرستان که شهری قدیمی و خیالی است، هیچ کس در جایگاه حقیقی خود نیست. در این انیمیشن ایرانی طنز هدف این است که کوچک و بزرگ پس از خندیدن به صحنه‌ها و گفتگوهای کمدی هر قسمت، عمیقاً به فکر فرو روند و آینه رفتارهای اجتماعی و فرهنگی خود را بازنگری کنند.

شکرستان براساس داستان‌ها، ضرب‌المثل‌ها و قصه‌های قدیمی ایرانی ساخته شده‌ است. از جوایز مهم این انیمیشن می‌توان تندیس طلایی بهترین تهیه کننده از دوازدهمین جشن سینمای ایران، بهترین فیلم انیمیشن در فستیوال IIDCYA، بهترین اثر و تندیس طلایی از جشنواره فیلم کودک و نوجوان همدان و بهترین کارگردانی پویانمایی در جشنواره جام جم سال 1390 را نام برد.

«شکرستان» یک سریال انیمیشنی است که توسط مرکز صبا صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تولید شده و از سال 1387 در حال پخش است. از سری اول سریال شکرستان تاکنون 108 قسمت آن به روی آنتن رفته است. این انیمیشن ایرانی طنز با روش کات اوت ساخته شده و طرفداران زیادی دارد.

راوی این مجموعه پربیننده شکرستان مرتضی احمدی بود. اما پس از درگذشت آقای احمدی، شهاب حسینی به عنوان راوی به این مجموعه تلویزیونی پیوست.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های عاشقانه

بهترین انیمه های کمدی

نبرد خلیج فارس ۲

بهترین انیمیشن های ایرانی
انیمیشن ایرانی جنگی
  • سال ساخت: 1395
  • ژانر: جنگی
  • کارگردان: فرهاد عظیما
  • امتیاز کاربران IMDb به پویانمایی: 6.7

قصه نبرد خلیج فارس ۲ درباره حمله آمریکا به تاسیسات اتمی ایران است که در آینده اتفاق می‌افتد و قدرت نظامی ایران را نشان می‌دهد. شخصیت اصلی داستان فرمانده‌ای به نام قاسم است که یادآور شخصیت قاسم سلیمانی است.

نبرد خلیج فارس ۲ که از بهترین انیمیشن های ایرانی است، نامزد بهترین کارگردانی در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر و برنده جشنواره فیلم عمار شد.

نبرد خلیج فارس 2  یک انیمیشن ایرانی جنگی جدید و مستقل از قسمت اول آن است. قسمت اولی که با همین نام منتشر شد یک انیمیشن ایرانی جنگی 32 دقیقه‌ای درباره درگیری هوایی جنگنده‌های ایران و عربستان در سال 1363 بود. قسمت جدید که به دست گروه انیمیشن فاطمه زهرا ساخته شده، با استقبال خوبی مواجه شد.

پسر دلفینی

بهترین انیمیشن های ایرانی
بهترین انیمیشن های ایرانی
  • سال ساخت: 1399
  • ژانر: خانوادگی، فانتزی، کمدی، ماجراجویی
  • کارگردان: محمد خیراندیش
  • صداپیشگان: ثریا قاسمی، نادر سلیمانی، ناهید امیریان، حامد عزیزی و تینا هاشمی
  • امتیاز IMDb: نمره 6.2
  • میزان فروش: 17 میلیارد تومان

این انیمیشن درباره پسری کوچک است که در نوزادی هواپیمای حامل او و خانواده‌اش در دریا سقوط می‌کند و او به دست یک دلفین به نام سفید و مادرش نانا نجات پیدا می‌کند. دلفین‌ها از او‌ نگهداری می‌کنند تا بزرگ شود. او زمانی‌که متوجه می‌شود انسان‌ است به خشکی می‌آید و راهی جزیره‌ای می‌شود تا دنبال مادرش بگردد.

ناخدا مروارید و دخترش شیرین از پسر دلفینی نگهداری می‌کنند. پسر دلفینی در مسابقه جمع‌آوری مروارید شرکت می‌کند؛ اما توسط دزدان دریایی که برای بیبی‌زار کار می‌کنند، دزدیده می‌شود.

پسر دلفینی یکی از بهترین انیمیشن های ایرانی است و از پربیننده‌ترین کارتون های ایرانی کودکانه در سال‌های اخیر محسوب می‌شود. انیمیشن ایرانی طنز پسر دلفینی با همکاری آلمان، ایران، ترکیه و روسیه ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های مدرسه ای و دبیرستانی

بهترین انیمه های جادویی

امین و اکوان

بهترین انیمیشن های ایرانی

  • سال ساخت: 1396
  • ژانر: موزیکال ماجراجویی
  • کارگردان: زحل رضوی
  • امتیاز کاربران IMDb به پویانمایی: 6
  • صداپیشگان: فرزاد شیرمحمدی، محمد مهدی قاسمی، مرضیه ابراهیمی، محسن زرآبادی پور، سجادتکلو،  نوید نوروزی، مرجان مظفری، اکرم عبدی

این انیمیشن درباره دو شخصیت امین و اکوان است که به شهر جدیدی می‌روند تا زندگی تازه‌ای را شروع کنند. امین آرایشگر خوش‌قلب و مهربانی است. اما اکوان که آدم حسود و طمع‌کاری‌ست حاضر نیست با تلاش و زحمت پول دربیاورد. او از دوستی امین استفاده می‌کند و پول او را خرج می‌کند.

زحل رضوی کارگردان امین و اکوان که از برترین انیمیشن ایرانی است در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: «این اثر انیمیشن به تهیه‌کنندگی مهدی صفارپور گرچه در جشنواره جونیور فست جمهوری چک موفق به دریافت جایزه نشد ولی توانست توجه و تجلیل هیئت داوران که شامل جان استیونسون از کشور آمریکا و کارگردان انیمیشن «پاندا کونگ فوکار»، جیتندرا میشرا تهیه کننده و کارگردان بیش از 110 فیلم هندی و کامیلا بوکووا مدرس دانشگاه فیلمسازی پراگ را به دست آورد.»

لوپتو

بهترین انیمیشن های ایرانی

  • سال ساخت: 1401
  • ژانر : انیمیشن، خانوادگی، کمدی، ماجراجویی، موزیکال
  • کارگردان: عباس عسکری
  • صداپیشگان: زنده‌یاد حسین عرفانی، اکبر منانی، جواد پزشکیان، شوکت حجت، تورج نصر، حسن کاخی، رضا آفتابی، امیر حکیمی، شهرداد بانکی
  • میزان فروش: حدودا 6 میلیارد تومان

پزشک یک آسایشگاه روان‌درمانی تصمیم دارد با تولید یک اسباب بازی بیماران را درمان کند. این اتفاقات با حضور یک فرشته که در دکتر حس امید ایجاد می‌کند پیش می‌رود. اما او این فرشته را نمی‌بیند و تنها علی پسر دکتر می‌تواند فرشته را ببیند. پس از مدتی دکتر متوجه خرابکاری یکی از بیماران در تولید آثار می‌شود. علی با کمک فرشته به دنبال راه حلی برای این مشکل است و در نهایت موفق می‌شود. این انیمیشن ایرانی طنز برای ایجاد امید و خوب کردن حال بچه‌ها و حتی بزرگسالان ساخته شده است.

مراحل فنی و طراحی انیمیشن لوپتو در اواخر سال 1398 به اتمام رسید و قرار بود در سال 1399 به نمایش درآید؛ اما به دلایل برخی مشکلات و تعطیلی سینماها با یک تاخیر طولانی مواجه شد و نتوانست در زمان مورد انتظار خود وارد سینماهای سراسر کشور شود. براساس اعلام تیم روابط عمومی این پویانمایی، طراحی و ساخت این انیمیشن بیش از 2.5 سال زمان برده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های سریالی

ترتیب تماشای انیمه فیت (Fate)

سوالات متداول

بهترین انیمیشن های ایرانی کدام‌اند؟

شاهزاده روم، پهلوانان، فهرست مقدس، پسر دلفینی، فیلشاه، آخرین داستان و تهران 1500 از پرطرفدارترین و بهترین انیمیشن های ایرانی هستند.

برترین انیمیشن های ایرانی اسلامی کدام‌اند؟

شاهزاده روم، فهرست مقدس و فیلشاه در فهرست بهترین انیمیشن های ایرانی اسلامی قرار دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین انیمیشن های ایرانی چیست؟ آیا انیمیشن دیگری را می‌شناسید که در این لیست قرار بگیرد؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید