0

بهترین اجناس و ایده خلاقانه برای فروش اینترنتی در وب ، اینستاگرام و..

بهترین اجناس و ایده خلاقانه برای فروش اینترنتی در وب ، اینستاگرام و..
بازدید 538


با پیشرفت اینترنت و زیاد شدن مشغله، تمایل افراد به خرید اینترنتی 📦 روز به روز افزایش پیدا می‌کند. مردم نیز ترجیح می‌دهند به جای چند ساعت وقت گذاشتن، در خانه خود بنشینند و به راحتی به خرید کردن بپردازند. در نتیجه، ایجاد یک فروشگاه اینترنتی خوب می‌توانند سرمایه زیادی را برای شما ایجاد کند. ایده‌های خلاقانه بسیار زیادی برای این کار وجود دارد. در این مطلب از مجله خبری آی تی و دیجیتال به معرفی بهترین اجناس و ایده خلاقانه برای فروش اینترنتی در وب ، اینستاگرام و.. می‌پردازیم.

ایده محصول و کالا برای فروش اینترنتی

Best and Easy Things to Make and Sell Online

برای این که بتوانید کسب و کار خودتان را داشته باشید، باید خلاق و ایده‌پرداز باشید. بسیاری از فروشگاه های آنلاین با یک ایده منحصر به فرد به همراه هنر فرد ایجاد می‌شوند. در این مطلب از انزل ول، بهترین ایده های فروش اینترنتی را معرفی می‌کنیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

ایده فروش محصول: تابلو نقاشی و دیوارکوب

ایده محصول و کالا برای فروش اینترنتی

از ایده های ناب فروش اینترنتی، ساخت و فروش لوازم دکوری منزل، دفتر اداری و… تابلو است. اگر استعداد نقاشی دارید، می‌توانید با استفاده از قاب‌های ساده و بشقاب‌های سرامیکی و سفالی، تابوهایی زیبا و دیوارکوب درست کنید. می‌توانید طرح‌ها را خودتان طراحی کنید یا از افراد سفارش بگیرید. حتی اگر نقاشی کردن بلد نیستید هم می‌توانید طرح‌ها را چاپ کنید و روی کاغذ، سفال، شیشه و… اجرا کنید.

ایده فروش محصول: ساخت ساعت

ایده محصول و کالا برای فروش اینترنتی

ساعت از جمله لوازم کاربردی در خانه است که می‌تواند زیبایی خاصی به دکوراسیون بدهد. چاپ تصویر دلخواه برای صفحه ساعت، استفاده از تابلوهای نقاشی، نقاشی ویترای، صفحه رزینی و… از جمله ایده‌هایی است که برای ساخت ساعت می‌توانید استفاده کنید. ایده فروش محصول در این زمینه بسیار زیاد است. حتی می‌توانید طرح‌های سفارشی را از مشتریان بگیرید و ساعت‌ها را به شکل دلخواه آنان بسازید.

ایده فروش محصول: ساخت پادری با کاموا، تریکو و…

ایده محصول و کالا برای فروش اینترنتی

گزینه دیگر در ایده فروش محصول، ساخت پادری‌های رنگارنگ با طرح‌های سفارشی است. شما می‌توانید خودتان این پادری‌ها را طراحی کنید یا طرح دلخواه مشتری را در رنگ‌های موردنظرشان اجرا کنید. با روش‌های مختلفی می‌توان پادری ساخت. با استفاده از تکنیک تریکوبافی، پوم پوم‌های رنگارنگ و کاموا می‌توانید زیباترین و در عین حال راجت‌ترین پادری‌ها را تولید کنید.

بهترین کالا برای فروش اینترنتی: گلدان سفالی و سرامیکی

بهترین کالا برای فروش اینترنتی: گلدان سفالی و سرامیکی

مورد دیگر در ایده های خلاقانه برای فروش اینترنتی، ساخت گلدان چوبی، سفالی و سرامیکی است. می‌توانید گلدان‌های سفالی و سرامیکی را به صورت آماده و خام خریداری کنید. از خلاقیت خود استفاده کنید و طرح‌های مختلف را روی آن‌ها اجرا کنید. حتی می‌توانید از طرح‌های آماده که در اینترنت قرار دارند، استفاده کنید. اگر سفالگری یاد بگیرید، می‌توانید گلدان‌ها را خودتان درست کنید و سپس روی آن‌ها طرح‌های مختلف بزنید.

بهترین کالا برای فروش اینترنتی: کوسن

ایده محصول و کالا برای فروش اینترنتی

دیگر بهترین کالا برای فروش اینترنتی، کاور کوسن است. اگر نقاشی بلد هستید، می‌توانید روی کاور نقاشی بکشید و طرح بزنید. همچنین می‌توانید تصایر دلخواه را در فتوشاپ طراحی کنید و روی پارچه چاپ کنید. گلدوزی، روبان‌دوزی و… از دیگر کارهایی است که می‌توانید روی کاور کوسن اجرا کنید. کوسن‌ها در اشکال مختلف هستند. حتی می‌توانید کوسن برای اتاق کودکان درست کنید و از شخصیت‌های کارتونی و… الهام بگیرید.

بهترین کالا برای فروش اینترنتی: بانکه

ایده محصول و کالا برای فروش اینترنتی

بانکه نیز بهترین کالا برای فروش اینترنتی است. با استفاده از شیشه‌های درب دار، قوطی‌های کنسرو و… می‌توانید بانکه‌های رنگارنگ و جذاب درست کنید. کافی است رنگ مخصوص، قلمو، طرح‌های دکوپاژ، چسب، خمیر فیمو و… داشته باشید و طرح‌های مختلف را روی شیشه‌های سس، مربا و… اجرا کنید و آنان را به عنوان بانکه بفروشید.

محصولات خلاقانه: دستبند دوستی

بهترین محصول برای فروش در اینستاگرام

تولید محصولات خلاقانه در حوزه زیورآلات هم می‌تواند گزینه مناسبی برای شروع یک کسب و کار اینترنتی باشد. در این زمینه می‌توانید چیزهای بسیار زیادی خلق کنید. با استفاده از نخ دستبندسازی، می‌توانید انواع و اقسام دستبند دوستی را بسازید. در کنار آن می‌توانید با استفاده از مهره‌ها و خرج کارهای مختلف، به کار خود تنوع بیشتری بدهید.

بهترین کالا برای فروش اینترنتی: زیورآلات خمیری

بهترین محصول برای فروش در اینستاگرام

این روزها زیورآلات خمیری بسیار طرفدار پیدا کرده‌اند و از بهترین ایده های فروش اینترنتی هستند. با استفاده از خمیرهای پلیمری و فیمو، می‌توانید گردنبند، دستبند، گوشواره و… بسازید. از ویژگی‌های مثبت این ایده این است که تنوع کار در آن بسیار بالا است و همه چیز به خلاقیت و سلیقه شما بستگی دارد. حتی می‌توانید عکس‌های سفارشی مشتریان را بسازید. زیورآلات این دسته را همانند یک مجسمه یا تابلو تصور کنید زیرا می‌توانید هر طرحی را به صورت چند بعدی و در ابعاد کوچک به عنوان گوشواره، پلاک و… بسازید.

بهترین ایده های فروش اینترنتی: زیورآلات رزینی

بهترین ایده های فروش اینترنتی

دیگر گزینه در میان بهترین ایده های فروش اینترنتی، ساخت زیورآلات رزینی است. با استفاده از گل‌های طبیعی، چوب، رنگ، اکلیل و رزین اپوکسی می‌توانید دستبند، گوشواره، پلاک و… بسازید. حتی می‌توانید آن‌ها را به سلیقه مشتری‌ها خود بسازید. امکان قرار دادن بسیاری از چیزها از جمله عکس، یادداشتی خاص و… در زیورآلات رزینی وجود دارد.

ایده برای فروش کالا: زیورآلات ویترای

بهترین محصول برای فروش در اینستاگرام

با استفاده از پلکسی، قلمو، رنگ ویترای می‌توانید ست‌های مختلف و زیبا بسازید. ویترای هنر نقاشی روی شیشه است و طرفداران زیادی دارد. این ایده برای فروش کالا نیز تنوع بالایی دارد. ویترای از هنرهای قدیمی ایرانی است. امکان اجرای طرح های مدرن و سنتی در ساخت این زیورآلات وجود دارد.

ایده برای فروش کالا: زیورآلات چوبی

بهترین محصول برای فروش در اینستاگرام

با استفاده از چوب هم می‌توانید دستبند، انگشتر و… زیبایی بسازید. حتی می‌توانید طرح‌ها را در کامپیوتر طراحی کنید و با استفاده از دستگاه‌های برش لیزری هزاران هزار مدل زیورآلات بسازید. این ایده برای آنلاین شاپ نیز فروش بالایی دارد. تنوع در این کار نیز بسیار بالا است.

ایده برای فروش اینترنتی: کلاه زینتی

محصول برای فروش اینترنتی

از ایده های خلاقانه برای فروش اینترنتی، می‌توان به محصولات مراقبت از مو و زیبایی آن اشاره کرد. صدها ایده در زمینه مو وجود دارد. یکی از چیزهایی که می‌تواند بسیار خاص و در عین حال جالب باشد، ساخت کلاه زینتی است. افرادی که به سبک کلاسیک علاقه دارند و شیکپوش هستند، مشتریان پر و پا قرص شما خواهند شد. عروس‌هایی که به تاج علاقه‌ای ندارند، بسیار از این سبک استقبال می‌کنند.

تولید محصولات خلاقانه: کلاه و شال گردن بافت

محصول برای فروش اینترنتی

کلاه بافت ایده دیگری است که می‌توانید با مهارت و خلاقیت از آن کسب درآمد کنید. می‌توانید طرح‌های مد را از اینترنت یاد بگیرید و با استفاده از کاموا، کلاه ببافید. همچنین می‌توانید به سلیقه مشتری خود نیز کلاه ببافید. همچنین می‌توانید با استفاده از کامواهای مختلف، شال‌ گردن زمستانه و پاییزه ببافید و آنان را باتوجه سلیقه مشتری تزیین کنید. ست شال گردن و کلاه نیز طرفداران بسیار زیادی دارد و کافی است برای این کار با رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی بازی کنید تا بتوانید محصولی متفاوت خلق کنید.

ایده فروش محصول: گل سر، گیره، تاج و ریسه مو

اجناس مناسب برای فروش اینترنتی

ساخت گل سر و گیره مو نیز می‌تواند ایده خوبی باشد. تنوع در این کار بسیار بالا است. شما می‌توانید با توجه به لوازمی که در دسترس دارید، گیره مو چوبی، مرواریدی، کش مو و… بسازید. تل نیز گزینه دیگری است که می‌توانید از آن کسب درآمد کنید. تل‌های پارچه‌ای، کشی، مجلسی و… از جمله این موارد هستند.

بهترین کالا برای فروش اینترنتی

این روزها افراد به دنبال ایده‌های خاص و ناب هستند تا بتوانند تک باشند. به همین دلیل، استقبال از کارهای دستی افزایش یافته است. شما می‌توانید با محصولات خلاقانه خود منحصر به فرد بودن را به افراد خاص پسند هدیه دهید. تاج و ریسه مو نیز از این امر مستثنی نیستند و بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند در روز عروسی یا مهمانی از تاج و ریسه‌ای که با دست ساخته شده است، استفاده کنند.

محصولات خلاقانه: صابون و شامپو دست ساز

محصول برای فروش اینترنتی

محصولات مراقبت از مو مانند شامپو و صابون‌های دستساز و ارگانیک دیگر موردی هستند که می‌توانند ایده خوبی برای کسب و کار اینترنتی باشند. همچنین می‌توانید در کنار این محصولات انواع روغن‌های گیاهی، درمانی و… برای مراقبت از مو را تولید کنید و به فروش برسانید.

ایده خلاقانه برای فروش اینترنتی

صابون‌های دستساز طرفدار بسیار زیادی دارند. شما می‌توانید صابون‌های ارگانیک با خواص مختلف، در رنگ‌ها و اشکال متفاوت تولید کنید. در ساخت صابون می‌توانید از گل‌های طبیعی، موم عسل، چوب دارچین و… هم استفاده کنید. حتی برخی از افراد از این محصولات خلاقانه به عنوان لوازم تزیینی در حمام و سرویس بهداشتی استفاده می‌کنند.

بهترین کالاها برای فروش اینترنتی: جامدادی

پرفروش ترین محصولات اینترنتی

هر چقدر هم تکنولوژی پیشرفت کند، باز هم استفاده از لوازم تحریر برای نوشتن و مطالعه کردن، حس و حال دیگری دارد. این روزها علاقه‌ها به سمت استفاده از لوازم تحریر رنگارنگ، فانتزی و… رفته است و در این زمینه نیز محصول برای فروش اینترنتی زیاد است. یکی از پروفروش‌ترین محصولات لوازم تحریری، جامدادی است. شما حتی می‌توانید با استفاده از لوازم بازیافتی هم جامدادی رومیزی بسازید. با استفاده زا شیشه سس، قوطی، پارچه‌های رنگی، خمیر، رنگ و… می‌توانید این کار را انجام دهید. علاوه بر این، می‌توانید کیف جامدادی بسازید. اگر خیاطی را در حد ابتدایی هم یاد بگیرید، می‌توانید این کار را با استفاده از پارچه‌های گوناگون، چرم یا نمد انجام دهید.

تولید محصولات خلاقانه: بوکمارک و دفتر برنامه‌ریزی

پرفروش ترین محصولات اینترنتی

بوکمارک‌ها مدتی است در میان مردم جا باز کرده‌اند و کتاب‌خوان‌ها علاقه زیادی به این محصولات خلاقانه دارند. شما می‌توانید با استفاده از خمیر بوکمارک‌هایی بسیار زیبا بسازید. اگر نقاشی بلد هستید، می‌توانید بوکمارک‌ها را نقاشی کنید. اگر خطاطی بلد هستید، می‌توانید بوکمارک‌هایی با خطوط نستعلیق، کوفی و… درست کنید. حتی با کاموا هم می‌توانید این کار را انجام دهید.

بهترین محصول برای فروش اینترنتی

از دیگر محصولات خلاقانه ای که همه افراد در تمام سنین می‌توانند استفاده از آن کنند، دفتر برنامه‌ریزی است. شما می‌توانید دفاتر مختلف طراحی کنید. حتی با توجه به سفارش مشتری و علایق او، آنان را طراحی کنید.

ایده برای فروش کالا: پیکسل

بهترین محصول برای فروش اینترنتی

افراد با استفاده از پیکسل‌ها بخشی از شخصیت و علایق خود را نشان می‌دهند. حتی آن‌ها می‌توانند راهی برای زدن حرف‌های نگفته باشند یا راهی برای تزیین کیف، کوله و… . شیوه‌های مختلفی برای ساخت پیکسل وجود دارد. پیکسل چوبی، پیکسل نمدی، پیکسل فلزی، پیکسل رزینی و… از جمله این موارد هستند که جز پرفروش ترین محصولات اینترنتی محسوب می شوند. بستگی دارد که شما به چه هنری مسلط باشید و بتوانید با همان پیکسل درست کنید.

ایده برای فروش اینترنتی لباس: دستکش، پاپوش و جوراب

ایده برای فروش اینترنتی لباس

دستکش، گزینه مناسبی است که جز پرفروش ترین محصولات اینترنتی است و می‌توانید آن را در آنلاین‌شاپ خود قرار دهید. دستکش چرمی، بافتنی، پارچه‌ای و… از جمله این موارد هستند. دستکش‌های گیپوری برای عروس‌ها نیز گزینه مناسب دیگری است.

ایده برای فروش اینترنتی لباس

اگر بافتنی بلد هستید، می‌توانید جوراب‌هایی با طرح‌های مختلف برای فصول سرد ببافید. اگر در کار چاپ و طراحی هستید هم می‌توانید طرح‌های خاص بزنید و آنان را روی جوراب‌های مختلف چاپ کنید.

بهترین محصول برای فروش اینترنتی: کمربند، کراوات و پاپیون

ایده برای فروش اینترنتی لباس

یکی از اکسسوری‌های پرطرفدار مردانه و زنانه، کمربند است. کمربندها طرح‌های مختلفی دارند. کمربندهای زینتی، کاربردی و… از جمله مواردی هستند که می‌توانید در آنلاین شاپ خود قرار دهید. همچنین می‌توانید آنان را در اجناس مختلف و برای کاربردهای مختلف بسازید. مثلا برخی از آن‌ها رسمی، مجلسی و… باشند.

ایده برای فروش اینترنتی لباس

گزینه خوب دیگر برای تولید محصولات خلاقانه، کراوات و پاپیون است. تنوع در این کار بسیار بالا است و همچنین هدیه بسیار مناسبی است که افراد می‌توانند آن‌ها را به عزیزانشان تقدیم کنند.

پرفروش ترین کالا در ایران: پیراهن و شومیز

پرفروش ترین کالا در ایران

محصولات پوشاک، پرفروش ترین کالا در ایران است. ایده‌های این دسته از محصولات آن قدر زیاد است که شما با داشتن خلاقیت هزاران هزار کالا تولید کنید. لباس چیزی است که هر انسانی به آن نیاز دارد و با توجه به فصول نیز تغییر می‌کند. در نتیجه، اگر بافتنی بلد هستید، خیاطی یا چرم‌دوزی می‌کنید، می‌توانید با هر کدام از این هنرها در این زمینه حرفی برای گفتن داشته باشید. اگر خیاطی بلد هستید، هر گونه پوشیدنی را می‌توانید بدوزید. می‌توانید لباس‌ها را خودتان طراحی کنید. لباس‌ها می‌توانند آماده باشند یا به صورت نمونه و هر طرح را با اندازه مخصوص خود مشتری بدوزید. از پرفروش‌ترین موارد در این زمینه، پیراهن و شومیزها هستند. این لباس‌ها را می‌توانید خودتان طراحی کنید و در سایزهای مختلف بدوزید.

ایده برای آنلاین شاپ: عود و جاعودی

ایده برای آنلاین شاپ

شمع، اسانس، وکس خوشبوکننده و… اجناس مناسب برای فروش اینترنتی هستند. با زیاد شدن مشغله انسان‌ها، تمایل به استفاده از مدیتیشن و هر آنچه موجب آرام شدن روان می‌شود، زیاد شده است. شمع‌ها، اسانس‌ها، عودها و لوازم این چنینی از عناصر اصلی مدیتیشن هستند. بهترین محصول برای فروش در اینستاگرام، عود و جاعودی است. عودها انواع مختلفی دارند. جاعودی نیز می‌تواند در طرح‌های متفاوت ساخته شود. کافی است خلاقیت داشته باشید و به خود اعتماد کنید.

با استفاده از جعبه میوه نیز می‌توانید وسایل بسیار خلاقانه بسازید. این ایده‌ها را می‌توانید در مطلب نحوه ساخت کاردستی با جعبه میوه در خانه مطالعه کنید.

پرفروش ترین محصولات اینترنتی: اسانس و اسانس‌سوز

ایده برای آنلاین شاپ

اسانس‌های مختلف ارگانیک طرفداران بیشتری نسبت به اسانس‌های شیمیایی و صنعتی دارند و این کالا جز پرفروش ترین محصولات اینترنتی است. برای یادگیری ساخت اسانس می‌توانید در دوره‌های کوتاه مدت شرکت کنید و در مدت زمانی کم نحوه ساخت آن‌ها را یاد گیرید. ساخت اسانس سوز نیز نیاز به مهارت در زمینه سفال‌گری و سرامیک دارد. با دوره دیدن در این زمینه، می‌توانید یک بیزنس موفق راه بیندازید.

با استفاده از چوب می‌توانید لوازم زیادی بسازید. می‌توانید با برخی از این ایده‌ها در مطلب بهترین کار دستی‌های خلاقانه با چوب آشنا شوید.

بهترین کالا برای فروش اینترنتی: شمع و جا شمعی

ایده برای آنلاین شاپ

شمع‌ها انواع بسیار متفاوتی دارند. با استفاده از انواع پارافین می‌توانید شمع‌هایی در تنوع بسیار بالا بسازید. شمع‌های دکوری، معطر، ژله‌ای، شیشه‌ای، رولی و… از انواع مختلف شمع هستند. در کنار شمع نیز می‌توانید با استفاده از شیشه، چوب، سفال و سرامیک جا شمعی بسازید. این محصول جز پرفروش ترین محصولات اینترنتی محسوب می‌شود.

برای اینکه بتوانید خانه خود را زیباتر کنید، می‌توانید با استفاده از بلوک چیزهای مختلف و کاربردی بسازید. برای یادگیری این ایده‌ها مطلب جالب‌ترین ایده‌های خلاقانه با بلوک سیمانی را مطالعه کنید.

ایده برای فروش کالا: بالم و اسکراب لب و صورت

بهترین کالا برای فروش اینترنتی

ساخت بالم لب و اسکراب آن کار آسانی است. شما می‌توانید با استفاده از محصولات طبیعی و ارگانیک این محصولات را تولید کنید و با عطر، طعم و خاصیت‌های متفاوت بسازید.

ایده خلاقانه برای فروش اینترنتی

از دیگر ایده‌ها و محصولات خلاقانه برای فروش اینترنتی، اسکراب‌های ارگانیک و مناسب با انواع پوست است. افراد زیادی هستند که ترجیح می‌دهند برای پوست خود از محصولات ارگانیک و طبیعی استفاده کنند. ساخت این محصول در رنگ‌ها و بسته‌بندی‌های جذاب می‌تواند مشتریان زیادی را به سمت فروشگاه شما جذب کند.

ایده برای آنلاین شاپ: انواع کوکتل

ایده خلاقانه برای فروش اینترنتی

دیگر ایده خلاقانه برای فروش اینترنتی، ساخت کوکتل است. کوکتل‌ها انواع مختلفی دارند و ظاهر آن‌ها بسیار جذاب است. کوکتل پودری، کوکتل وان حمام، نمک دریایی، کوکتل پدیکور و کوکتل مانیکور از پرطرفدارترین انواع این محصول هستند.

بهترین کالا برای فروش اینترنتی: شیرینی‌پزی و آشپزی

ایده خلاقانه برای فروش اینترنتی

یکی از پرفروش‌ترین ایده‌ها، مناسب افرادی است که به آشپزی و شیرینی‌پزی علاقه دارند. شما می‌توانید انواع شکلات شخصی‌سازی شده، آبنبات دست ساز، کیک‌های خانگی، کیک‌های فوندانت، غذاهای محلی، سیروپ‌های طبیعی، مربا، ترشی، فینگرفود و… را می‌توانید با توجه به مهارت خود تولید کنید. مردم به محصولات ارگانیک و خانگی علاقه زیادی دارند زیرا اصولا این محصولات بدون مواد غیرطبیعی و به صورت سالم‌تری تولید می‌شوند. حتی می‌توانید در خانه خود آشپزخانه کوچکی داشته باشید و برای مهمانی‌های کوچک غذا بپزید و منوی خود را در آنلاین شاپتان بگذارید.

پرفروش ترین محصولات اینترنتی: محصولات محلی و صنایع دستی

ایده خلاقانه برای فروش اینترنتی

اگر در استان و شهری زندگی می‌کنید که محصولات محلی زیادی دارد، می‌توانید به تولید آن‌ها بپردازید. محصولات سنتی و محلی از بهترین ایده های فروش اینترنتی هستند. بسیاری از افراد معتقد هستند که محصول سنتی یک شهر یا استان را باید از فردی از همان خطه خریداری کرد زیرا این افراد آن محصول را اصیل تولید می‌کنند. می‌توانید در این زمینه با سایر هنرمندان و تولیدکنندگان محصولات محلی شهر خود همکاری کنید و با هم فروشگاه اینترنتی تاسیس کنید. این ایده خلاقانه برای فروش اینترنتی می‌تواند تنوع بسیار بالایی داشته باشد. کیف‌های سنتی، لباس‌های محلی، غذاهای محلی، ترشی و مربای محلی، روسری‌های سنتی با عناصر استان شما و به طور کلی صنایع دستی استان شما می‌تواند راهی برای شروع فروشگاه اینترنتی باشد.

بهترین محصول برای فروش در اینستاگرام: محصولات مربوط به کودکان

ایده خلاقانه برای فروش اینترنتی

بسیاری از والدین تمایل دارند برای کودکان خود اسباب‌بازی‌هایی بخرند که دستسازه و از دل طبیعت باشند. ساخت اسبا‌ب‌بازی‌های چوبی از بهترین ایده‌ها و اجناس مناسب برای فروش اینترنتی در این زمینه است. همچنین می‌توانید در صورت داشتن مهارت‌های لازم یا کسب آن‌ها لباس برای کودکان بدوزید، آویز و تابلو با نام آن‌ها درست کنید، عروسک‌های شخصی‌سازی شده تولید کنید و.. .

تولید محصولات خلاقانه: میز رزینی

ایده برای آنلاین شاپ

میز رزینی دیگر ایده برای آنلاین شاپ است. این میزها را می‌توانید در طرح‌ها و اندازه‌های مختلف بسازید. از تخیل و خلاقیت خود استفاده کنید و لوازم هنری زیبایی تولید کنید. برای ساخت این میزها باید کار با رزین و چوب را بلد باشید. با کمک رزین، عیب‌ها و بخش‌های کنده شده یک چوب را به شکل زیبایی با رزین پر کنید و آن را تبدیل به یک اثر هنری کنید.

ایده برای فروش کالا: قاب آینه

ایده برای فروش کالا

قاب آینه هم جز بهترین کالاها برای فروش اینترنتی است. این قاب‌ها می‌توانند در جنس‌های مختلفی باشند و با لوازم مختلف و حتی دور ریختنی ساخته شوند. قاب‌های چوبی و منبت کاری شده، قاب‌های کاشی کاری شده، قاب‌های رزینی، قاب های ویترای، قاب‌های پلیمری، سفالی، سرامیک، صدفی و مرواریدی از جمله این موارد هستند. ایده خلاقانه برای فروش اینترنتی در این زمینه بسیار زیاد است. کافی است از مهارت خود به نفع احسنت استفاده کنید.

ایده برای فروش کالا: هولدر موبایل

ایده خلاقانه برای فروش اینترنتی

دیگر ایده خلاقانه برای فروش اینترنتی، ساخت هولدر موبایل است. با کمک خمیر پلیمری، مقوای ضخیم یا کارتون، نمد، چرم، چوب و… می‌توانید هولدر موبایل بسازید و آنان را به سلیقه مشتریان خود طراحی کنید. هولدرها لوازم کاربردی هستند و تنوع در این کار می تواند فروش شما را بیشتر هم کند.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از مجله خبری آی تی و دیجیتال ایده های خلاقانه برای فروش اینترنتی را بررسی و معرفی کردیم. به نظر شما کدام ایده برای فروش اینترنتی جالب‌ تر است؟ لطفاً نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.



۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید