0

اینترنت هدیه همراه اول ویژه دهه فجر 1401 [+جزئیات و نحوه فعالسازی]

اینترنت هدیه همراه اول ویژه دهه فجر 1401 [+جزئیات و نحوه فعالسازی]
بازدید 62


از اینترنت هدیه همراه اول ویژه دهه فجر 1401 در بسته‌های سه‌گانه رونمایی شده است که دارای 44 درصد حجم بیشتر نسبت به سایر بسته‌ها خواهند بود.

همزمان با فرارسیدن ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، همراه اول از «بسته های ویژه اینترنت» برای تمامی مشترکان خود در سه سطح و بدون محدودیت در تعداد خرید رونمایی کرد.

کریپتال گلوبال

طبق اعلام اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول همزمان با فرارسیدن ایام دهه فجر انقلاب اسلامی«بسته‌های ویژه اینترنت» را به کلیه مشترکان خود ارائه خواهد کرد. اینترنت هدیه همراه اول ویژه دهه فجر 1401 در سه سطح تعریف شده که تمامی مشترکان اپراتور اول تلفن همراه در روزهای موسوم به دهه فجر، می‌توانند بدون هیچگونه محدودیتی در تعداد خرید، آن‌ها را خریداری و استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اینترنت هدیه ایرانسل برای دهه فجر 1401 ؛ 44 گیگابایت اینترنت رایگان اما مشروط!

مشخصات اینترنت هدیه همراه اول ویژه دهه فجر 1401

در مورد قیمت بسته‌های این طرح باید گفت که «بسته 7 روزه 1.5 گیگابایتی با 700 مگابایت اینترنت هدیه» به قیمت 10 هزار و 900 تومان عرضه خواهد شد. بسته‌های «هفتگی 2.5 گیگابایت با 1100 مگابایت اینترنت هدیه» و «روزانه یک گیگابایت با 500 مگابایت اینترنت هدیه» نیز به ترتیب با قیمت‌های «13 هزار تومان» و «6 هزار و 400 تومان» قابل سفارش و خریداری هستند.

اینترنت هدیه همراه اول ویژه دهه فجر 1401

در واقع همانطور که مشخص است امتیاز اصلی بسته‌های سه‌گانه اینترنت، 44 درصد حجم بیشتر آن‌ها (به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی) به نسبت بسته‌های معمولی بوده که در قالب «هدیه» بر روی هر کدام از بسته‌ها ارائه می‌شود.

مشترکان اپراتور تلفن همراه کشور توانایی خریداری هر یک از بسته‌های ویژه اینترنت مورد نظر خود، در بازه زمانی 12 تا 22 بهمن 1401 با شماره گیری کد دستوری «ستاره 100 ستاره 67 مربع» را خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره اینترنت هدیه همراه اول ویژه دهه فجر 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید