0

انتشار اندروید 12L برای سرفیس دوئو 1 و 2

انتشار اندروید 12L برای سرفیس دوئو 1 و 2
بازدید 193

[ad_1]

مایکروسافت خبر از انتشار اندروید 12L برای سرفیس دوئو 1 و 2 می‌دهد. پیش از این مایکروسافت روزهای سختی را با ورود به حوزه گوشی‌های هوشمند اندرویدی داشته است.

مایکروسافت با سرفیس دوئو (Surface Duo) ورودی سخت در بخش «گوشی‌های هوشمند اندروید» داشت. این یک پرنده است؟ ویندوز فون است؟ نه! این یک دستگاه با دو نمایشگر بوده که در آن اندروید اجرا می‌شود و ویژگی‌های منحصربه‌فردی را ارائه می‌کند که توسط مجموعه برنامه‌ها و خدمات مایکروسافت پشتیبانی می‌شوند.

این دستگاه با وجود کاستی‌ها مطمئناً مورد نظر برخی کاربران قرار خواهد گرفت و مایکروسافت نسل دومی را نیز با پیشرفت‌هایی روانه بازار کرده است. اکنون طبق شایعات مدل سومی نیز در راه است. علیرغم مشکلات اولیه و برخی تاخیرها، این شرکت سخت تلاش کرده است تا پشتیبانی نرم افزاری مناسبی را ارائه دهد. شنیده‌ها حاکی از انتشار اندروید 12L برای سرفیس دوئو است.

بیشتر بخوانید: راه اندازی اپ استور گیمینگ مایکروسافت

انتشار اندروید 12L برای سرفیس دوئو 1 و 2

مایکروسافت شروع بسیار کندی در انتشار به‌روزرسانی‌های Duo داشت، اما ظاهراً همه چیز در حال بهبود است. این شرکت در حال عرضه اندروید 12L برای این محصول خود بوده و ما می‌دانیم که این یک قدم از گوگل و اندروید 13 آن عقب‌تر است. با این حال، این نسخه بسیار بهتر از نسخه اندروید 11 است که در حال حاضر در هر دو دستگاه در حال اجرا هستند. امیدواریم که دریافت اندروید 13 برای سری سرفیس دوئو یک سال بیشتر طول نکشد. اما بهترین کار این است که فعلاً صبور باشید.

انتشار اندروید 12L برای سرفیس دوئو

در حال حاضر برای دارندگان مایکروسافت سرفیس دوئو 1 و 2، اندروید 12L موجود است. حجم این آپدیت 3.2 گیگابایت برای سرفیس دوئو  2و 2.6 گیگابایت برای مدل اول است. می‌توانید به صورت دستی بررسی کنید که آیا به‌روزرسانی در تنظیمات گوشی هوشمند در دسترس است یا خیر. مدتی طول می‌کشد تا این آپدیت در همه دستگاه‌ها منتشر شوند، از این گذشته، به نظر می‌رسد که این به‌روزرسانی به صورت دسته‌ای منتشر می‌شود. این شرکت همچنین ممکن است از روش عرضه اولیه استفاده کند تا مطمئن شود که هیچ اشکال مهمی در انتشار آن وجود ندارد.

انتشار اندروید 12L برای سرفیس دوئو در هر دو مدل موجود خواهد بود بنابراین سرفیس دوئو 1 و سرفیس دوئو 2 اندروید 12L را دریافت می‌کنند و اگرچه این آخرین نسخه اندروید نیست، اما بهتر از اندروید 12 است. از این گذشته، نسخه «L» پیشرفت‌های متعددی را برای تبلت‌ها، تاشوها و دستگاه‌های با اندازه بزرگ به ارمغان می‌آورد.

انتشار اندروید 12L برای سرفیس دوئو

این سیستم‌عامل با ابزار Material You، ابزارک‌های به‌روز شده، بهبود حریم خصوصی و موارد دیگر همراه است. این به‌روزرسانی با طراحی مجدد رادیکال‌تری در سیستم از آنچه که قبلاً به آن عادت کرده بودیم، ارائه می‌شود. وقتی صحبت از بهینه سازی مایکروسافت می‌شود، قطعاً یک فهرست انتخابی از قلم جدید نیز وجود خواهد داشت. می‌توانید آن را از طریق Surface Slim Pen 2 فعال کنید. همچنین برخی از قالب‌های به سبک ویندوز 11 و رفع برخی اشکال‌ها در این به‌روزرسانی وجود دارد.

پس از مدت ها انتظار، دارندگان سری سرفیس دوئو از چیز جدیدتری لذت خواهند برد. متأسفانه، هنوز هیچ خبری در مورد انتشار احتمالی اندروید 13 وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره انتشار اندروید 12L برای سرفیس دوئو 1 و 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

منبع: gizchina

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید