0

امکان استفاده از یک حساب واتساپ در چند گوشی به زودی عرضه می‌شود

امکان استفاده از یک حساب واتساپ در چند گوشی به زودی عرضه می‌شود
بازدید 175


به زودی امکان استفاده از یک حساب واتساپ در چند گوشی فراهم می‌شود. برای اطلاع از جزئیات بیشتر این خبر و آشنایی با قابلیت‌های جدید واتساپ با ما همراه باشید.

محبوبیت واتساپ در آمریکا به اندازه سایر نقاط جهان نیست اما این برنامه با اختلاف زیاد محبوب‌ترین اپلیکیشن پیام‌رسان جهان محسوب می‌شود. از نظر تعداد کاربران فعال روزانه، واتساپ از مسنجر فیسبوک، آی‌مسیج، تلگرام و سیگنال پیش است. متا برای حفظ این جایگاه واتساپ قابلیت‌های مختلفی برای آن عرضه کرده که یکی از جدیدترین آنها انجمن‌های واتساپ بود و قابلیت جدیدتری که در این مطلب به معرفی آن می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: بهینه‌سازی اعلانات در واتساپ با میوت شدن خودکار گروه‌ها

استفاده از یک حساب واتساپ در چند گوشی

سال قبل برای توسعه‌دهندگان واتساپ سال شلوغی بود و قابلیت‌های مختلف را یکی بعد از دیگری عرضه کردند. در دسامبر 2021، واتساپ از قابلیت پیام‌های ناپدید شونده رونمایی کرد. چند ماه بعد امکان انتقال فایل‌های حجیم‌تر و واکنش نشان دادن با ایموجی به پیام‌ها فراهم شد. جدیدترین به‌روزرسانی واتساپ – به غیر از انجمن‌ها و قابلیت رأی گیری – امکان انتقال فایل‌هایی تا حجم 2 گیگابایت را فراهم کرد.

استفاده از یک حساب واتساپ در چند گوشی

حتی با وجود نزدیک بودن پایان سال میلادی، باز هم توسعه‌دهندگان متا در حال کار روی واتساپ هستند. طبق اطلاعات منتشر شده توسط سایت WABetaInfo، واتساپ آپدیتی را منتشر کرده که حالت companion را در این اپلیکیشن پیام‌رسان فعال می‌کند. این قابلیت فقط برای گروهی از کاربران بتا فعال شده و ممکن است به زودی شاهد عرضه آن برای همه کاربران باشیم.

یکی از مهم‌ترین مشکلات واتساپ این بود که استفاده از یک حساب واتساپ در چند گوشی غیرممکن بود. واتساپ تلاش کرده بود که با معرفی نسخه تحت وب و انتشار اپلیکیشن‌های مستقل برای مک و کامپیوتر این کمبود را حل کند اما در این حالت هم همه این اپلیکیشن‌ها باید به شماره تلفن اصلی واتساپ متصل می‌شدند. اگر اتصال گوشی اصل به اینترنت قطع می‌شد، این اپلیکیشن‌های مستقل هم امکان ارسال و دریافت پیام را نداشتند. ظاهراً حالت Companion این مشکل را رفع می‌کند.

وقتی حالت Companion در واتساپ فعال شود، کاربران می‌توانند از طریق حداکثر چهار گوشی مختلف با یک شماره متصل شوند. این قابلیت – که در حال حاضر برای نسخه 2.22.24.18 واتساپ فعال شده – در منوی سه نقطه گوشه سمت راست بالای اپلیکیشن قرار دارد. در این تنظیمات، یک گزینه برای اضافه کردن چند گوشی با اسکن کد QR قرار دارد.

مهم‌ترین مزیت قابلیت استفاده از یک حساب واتساپ در چند گوشی این است که کاربران می‌توانند با چهار گوشی مختلف به پیام‌های خودشان دسترسی داشته باشند.

گرچه تست بتای قابلیت استفاده از یک حساب واتساپ در چند گوشی شروع شده اما هنوز مشخص نیست که عرضه آن برای عموم چه زمانی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره امکان استفاده از یک حساب واتساپ در چند گوشی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: slashgear

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید