0

افشای اطلاعات پیکسل G10 ؛ آیا با پیکسل 7 اولترا مواجهیم؟

افشای اطلاعات پیکسل G10 ؛ آیا با پیکسل 7 اولترا مواجهیم؟
بازدید 110


افشای اطلاعات پیکسل G10 سرنخ‌هایی از احتمال عرضه پیکسل 7 اولترا به دست ما می‌دهد. بر تمامی طرفداران این برند پوشیده نیست که گوگل به دنبال توسعه این سری است.

بر کسی پوشیده نیست که گوگل بیشتر از آنچه تاکنون فاش کرده، به دنبال توسعه و رشد سری پیکسل 7 است. اکنون، یک افشاگری جدید جزئیات اولیه را در مورد مدلی که با نام پیکسل G10 شناخته می‌شود، فاش کرده است. افشای اطلاعات پیکسل G10 نشان می‌دهد که احتمالاً با همان گوشی شایعه شده پیکسل 7 اولترا روبرو باشیم. این گوشی حتی می‌تواند در ابتدای پاییز آینده با نام پیکسل 8 پرو نیز مشاهده شود. ظاهرا پیکسل  G10 در حال حاضر با همان پنل صفحه نمایش پیکسل 7 پرو قرار است عرضه شود.

بیشتر بخوانید: تاریخ احتمالی رونمایی پیکسل 7a مشخص شد

افشای اطلاعات پیکسل G10 و برخی مشخصات آن

باز هم در این زمینه Kuba Wojciechowski با 91mobiles همکاری کرد تا اطلاعات بیشتری در مورد گوشی هوشمند منتشر نشده پیکسل ارائه دهد.

این گوشی که در حال حاضر از آن به عنوان پیکسل G10 یاد می‌شود، طبق گفته Wojciechowski از نمایشگری مشابه پیکسل 7 پرو استفاده می‌کند، که همان پنل جدیدی است که برای امسال عرضه شده و بسیار روشن‌تر از پنل مشابه نمایشگر ساخت شرکت سامسونگ در پیکسل 6 پرو است. در مراجع خبری ذکر شده که نمایشگر پیکسل 7 پرو با رزولوشن 3120 در 1441 پیکسل با حداکثر رفرش ریت متغیر 120 هرتز عرضه شده است.

با این حال، به نظر می‌رسد که گوگل برای پیکسل G10 از نمایشگر ساخت BOE به جای سامسونگ استفاده کرده، و دستگاه به صفحه نمایش مدل «nt37290» ساخت BOE مجهز است.

افشای اطلاعات پیکسل G10

همانطور که پیش‌تر اعلام شد، به گفته Wojciechowski هنوز مشخص نیست که آیا پیکسل G10 همان پیکسل 7 اولترا است که مدت‌ها شایعه شده بود یا یکی از اعضای سری Pixel 8، احتمالاً مدل پیکسل 8 پرو، خواهد بود. اتفاقاً گوگل، پیکسل 7 را در داخل شرکت به عنوان «P10» و پیکسل 7 پرو را نیز با نام رمز «C10» معرفی می‌کرد.

به گفته Wojciechowski، گوگل در اوایل این ماه امکانات جدیدی به G10 اضافه کرد و تاکید کرد که این دستگاه همچنان در حال توسعه است. ظاهراً وجود نمایشگر 1440 پیکسلی G10 را رد می‌کند این نمایشگر پیش از این قرار بود در پیکسل 7a باشد.

بنابراین به نظر می‌رسد که این گوشی باید بهار آینده با پنل 1080p وارد بازار شود. بر اساس افشای اطلاعات قبلی، دوربین های بهبود یافته گوگل G10 را از پیکسل 7 پرو متمایز خواهد کرد، این تمایز درست مشابه تمایز و برتری پیکسل 7 پرو نسبت به پیکسل 7 استاندارد است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره افشای اطلاعات پیکسل G10 چیست؟ آیا این گوشی همان پیکسل 7 اولترا خواهد بود؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

منبع: notebookcheck

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید