0

آیفون 15 با دوربین جدید سونی بهترین تصاویر ممکن را ثبت می‌کند

آیفون 15 با دوربین جدید سونی بهترین تصاویر ممکن را ثبت می‌کند
بازدید 97

[ad_1]

احتمالاً آیفون 15 با دوربین جدید سونی در سال آینده عرضه خواهد شد و این سنسور دوربین جدید غول فناوری ژاپنی به نظر عملکرد بهتری نیز خواهد داشت.

گوشی‌های هوشمند سری آیفون 15 اپل تقریبا یک سال تا معرفی رسمی فاصله دارند، اما جزئیات مربوط به این گوشی‌های پرچمدار آینده غول فناوری کوپرتینویی همچنان به صورت آنلاین منتشر می‌شود.

مهاجرت به انگلستان و پرتغال

در جدیدترین گزارش، اطلاعات جدیدی در مورد آیفون 15 با دوربین جدید سونی منتشر شده است. گفته می‌شود که این شرکت از سنسور دوربین جدید سونی استفاده خواهد کرد که هنوز عرضه نشده است.

بیشتر بخوانید: آیفون 15 پرو بدون دکمه فیزیکی ارائه می‌شود؛ طرح اپل برای تمام‌لمسی کردن پرچمدار آینده‌!

عرضه آیفون 15 با دوربین جدید سونی

طبق گزارش Nikkei، اپل از جدیدترین سنسور دوربین سونی برای گوشی‌های سری آیفون 15 خود استفاده خواهد کرد. این سنسور دوربین سیگنال اشباع را در هر پیکسل در مقایسه با سنسورهای استاندارد دو برابر می‌کند. این به سنسور اجازه می‌دهد تا نور بیشتری را در موقعیت‌های با نور کم جذب کرده که این امر می‌تواند بسیار برای عملکرد دوربین بهتر باشد.

گفته می‌شود که سونی از معماری نیمه هادی استفاده می‌کند که دیودهای نوری و ترانزیستورها را در لایه‌های جداگانه قرار داده و امکان ایجاد فتودیودهای بیشتری را فراهم می‌کند. با توجه به اینکه اپل سعی کرده تفاوت‌های قابل توجهی در مدل‌های غیرپرو و پرو گوشی‌ها داشته باشد، هنوز مشخص نیست که سنسورهای دوربین جدید به مدل‌های آیفون 15 پرو محدود می‌شوند یا به کل محصولات این سری راه خواهند یافت.

آیفون 15 با دوربین جدید سونی

اگر به گزارش‌ها و افشاگری‌ها اتکا کنیم، سری آیفون‌های 15 آینده اپل در مقایسه با مدل‌های نسل کنونی به‌روزرسانی بزرگی خواهد داشت. ظاهراً این گوشی‌های هوشمند با طراحی گرد جدیدی عرضه می‌شوند و احتمالاً ساختار تیتانیومی دارند. این گوشی‌ها همچنین پورت لایتنینگ اختصاصی خود را به پورت USB Type-C تغییر خواهند داد.

همچنین انتظار می‌رود که این گوشی‌ها از تراشه اپل A17 Bionic به عنوان پردازنده استفاده کنند که احتمالاً با استفاده از فرآیند 3 نانومتری تولید خواهند شد. آن‌ها همچنین می‌توانند با یک فناوری زوم جدید عرضه شوند زیرا طبق گزارش‌ها، اپل در حال کار بر روی یک لنز تله فوتو پریسکوپ برای بهبود قابلیت‌های زوم اپتیکال است که امکان زوم اپتیکال 10 برابری را در آیفون‌های آینده فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره عرضه احتمالی آیفون 15 با دوربین جدید سونی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

منبع: gizmochina

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید