0

آنر پلی 7 تی و 7 تی پرو رسما معرفی شدند؛ قیمت و مشخصات فنی

آنر پلی 7 تی و 7 تی پرو رسما معرفی شدند؛ قیمت و مشخصات فنی
بازدید 104


آنر پلی 7 تی و 7 تی پرو رسماً رونمایی شدند. آنر این‌بار دو گوشی میان‌رده جدید با کیفیت ساخت مناسب معرفی کرده است.

آنر پلی 7 تی و 7 تی پرو رسماً توسط کمپانی صاحب‌نام “Honor” معرفی شدند. آنر در سکوت کامل خبری و به دور از هیاهو، دو گوشی حاضر را معرفی کرده که نسبت به نسل‌های قبلی خود بهینه‌تر شده‌اند. قلب تپنده این دو مدل گوشی را پردازنده‌های شرکت مدیاتک فراهم کرده که دارای مشخصاتی مناسبی نیز هستند. در ادامه می‌توانید با دیگر مشخصات این دو مدل گوشی بیشتر آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های آنر 2023 ؛ راهنمای خرید گوشی آنر در سال 2023

آنر پلی 7 تی و 7 تی پرو در سکوت خبری معرفی شدند

آنر امروز بی سر و صدا از دو گوشی هوشمند آنر Play 7T و 7T Pro رونمایی کرد. این دستگاه ها جایگزین گوشی‌های Play 6T و Play 6T Pro می‌شوند. این دو گوشی در آوریل سال گذشته میلادی معرفی شده بودند. با توجه به مشخصات، به نظر می‌رسد Play 7T یک نسخه بهینه شده از Honor Play 40 Plus باشد. گوشی Honor Play 7T Pro نیز نسخه جدیدی از Honor X40i است. این گوشی هوشمند در جولای ۲۰۲۲ معرفی شده بود.

آنر پلی 7 تی و 7 تی پرو در سکوت خبری معرفی شدند

مشخصات و ویژگی‌های Honor Play 7T

آنر پلی 7T دارای صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی IPS LCD با وضوح HD+ (همان ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل)، نسبت ابعاد تصویر ۲۰:۹ و رفرش‌ریت ۹۰ هرتزی است. چیپست جدید مدیاتک Dimensity 6020 نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند را تأمین می‌کند. این دستگاه دارای ۸ گیگابایت رم بوده و در دو نسخه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد. این تلفن هوشمند در بخش نرم‌افزار کمی ناامیدکننده به نظر می‌رسد! زیرا به طور پیش‌فرض به اندروید ۱۲ مجهز بوده و دارای رابط کاربری Magic UI 6.1 است.

درون بریدگی نمایشگر آنر پلی 7T یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی قرار گرفته است. در قاب پشتی این دستگاه نیز دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی به همراه دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی تعبیه شده است. سنسور اثر انگشت Honor Play 7T با دکمه پاور یکپارچه شده. آنر برای گوشی میان‌رده خود به باتری پرظرفیتی رفته است. باتری این تلفن هوشمند ظرفیت ۶,۰۰۰ میلی آمپری داشته و از شارژ سریع و ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

آنر پلی 7 تی و 7 تی پرو در سکوت خبری معرفی شدند
همان‌طور که اشاره شد، آنر پلی ۷ تی در دو نسخه عرضه خواهد شد. نسخه ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی با قیمت ۱,۰۹۹ یوآن (معادل ۱۶۰ دلار) و نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱,۲۹۹ یوآن (معادل ۱۸۹ دلار) به دست کاربران خواهد رسید. پیش‌فروش این تلفن هوشمند جدید آنر هم‌اکنون در چین آغاز شده و فروش آن نیز از ۴ آوریل شروع خواهد شد. این گوشی هوشمند در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و آبی به دست کاربران می‌رسد.

مشخصات و ویژگی‌های Honor Play 7T Pro

به سراغ آنر پلی ۷ تی پرو می‌رویم. این دستگاه وزن ۱۷۵ گرمی دارد. این تلفن هوشمند دارای صفحه‌نمایش ۶.۷۴ اینچی LTPS LCD با رزولوشن FullHD+ است. این صفحه‌نمایش رفرش‌ریت ۹۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۰ به همراه ۸ گیگابایت حافظه رم نیروی پردازشی این گوشی را تأمین می‌کند. Honor Play 7T Pro در دو نسخه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود. این دستگاه همانند برادر کوچکتر خود به طور پیش‌فرض به اندروید ۱۲ و رابط کاربری Magic UI 6.1 مجهز شده است.

همان طور که Gizmochina اشاره می‌کند، بر خلاف نسخه استاندارد که از ناچ قطره‌ای شکلی استفاده می‌کند، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی نسخه پرو پرون یک پانچ هول قرار گرفته است. در قاب پشتی این گوشی نیز دو لنز دوربین دیده می‌شود. دوربین اصلی دارای سنسور ۵۰ مگاپیکسلی بوده و دوربین تشخیص عمق آن نیز دارای وضوح ۲ مگاپیکسلی است. آنر Play 7T Pro به باتری ۴,۰۰۰ میلی آمپری مجهز بوده و از شارژ سریع ۴۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. سنسور اثر انگشت این تلفن هوشمند نیز بر روی دکمه پاور قرار گرفته است.

آنر پلی 7 تی و 7 تی پرو در سکوت خبری معرفی شدند

آنر Play 7T Pro نیز در دو نسخه ارائه می‌شود. نسخه ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی با قیمت ۱,۴۹۹ یوان (معادل ۲۱۸دلار) و نسخه ۸گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی با قیمت ۱,۶۹۹ یوان (۲۴۷ دلار). پیش‌فروش این گوشی هوشمند نیز همانند نسخه استاندارد در حال حاضر آغاز شده و فروش آن نیز از ۴ آوریل شروع خواهد شد. این دستگاه در سه رنگ مشکی نقره‌ای و سبز قابل تهیه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره آنر پلی 7 تی و 7 تی پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید