0

آموزش 3 روش خرید اینترنت ایرانسل برای خط دیگران

آموزش 3 روش خرید اینترنت ایرانسل برای خط دیگران
بازدید 191


یکی از قابلیت های ایرانسل امکان خرید بسته اینترنت 📶 برای دیگران است. شما از طریق روش های مختلفی میتوانید این کار را انجام دهید. در این مطلب از مجله خبری آی تی و دیجیتال به آموزش ۳ روش خرید اینترنت ایرانسل برای خط دیگران میپردازیم.

کد دستوری خرید اینترنت ایرانسل برای دیگران

Buy Irancell Internet Package for Another Line

گاهی ممکن است شما نیاز به اینترنت داشته باشید اما امکان خرید اینترنت با گوشی خود را ندارید و یا اینکه میخواهید به یکی از دوستان یا آشنایان خود اینترنت هدیه بدهید. در این شرایط شما میتوانید با استفاده از یک خط دیگر برای خود و یا دیگران اینترنت بخرید و به آن ها هدیه بدهید. برای این کار سه روش مختلف وجود دارد که میتوانید این سه روش را در ادامه مطالعه کنید و از هر روشی که راحت تر است برای خرید بسته اینترنت ایرانسل برای خط دیگر استفاده کنید.

خرید بسته اینترنت برای دیگران

اگر در اتصال اینترنت ایرانسل با مشکل مواجه هستید میتوانید مطلب ۱۳ روش جدید حل مشکل اتصال اینترنت ایرانسل در گوشی و تبلت را برای رفع مشکل خود مطالعه کنید.

فعال سازی بسته اینترنت ایرانسل خط دیگر با استفاده از کد دستوری

برای خرید بسته اینترنت برای دیگران باید از کد های دستوری ارائه شده توسط ایرانسل استفاده کنید. برای خرید بسته اینترنت برای دیگران ابتدا شماره گیر گوشی خود را باز کنید. بعد از باز شدن شماره گیر گوشی دستور #۵۵۵* را وارد کنید.

خرید بسته اینترنت ایرانسل برای خط دیگر

با شماره گیری این دستور یک منو برای شما باز میشود که میتوانید از گزینه های آن برای کار های مختلف استفاده کنید. برای خرید اینترنت شماره اختصاصی اینترنت را که ۵ است وارد کادر کنید و روی Send ضربه بزنید.

خرید بسته اینترنت ایرانسل برای خط دیگر

حالا باید مدت زمان بسته اینترنتی که میخواهید را مشخص کنید. به عنوان مثال اگر میخواهید اینترنت روزانه بخرید عدد ۱ را وارد کرده و روی Send ضربه بزنید.

شارژ اینترنت ایرانسل خط دیگران

بعد از مشخص کردن بازه زمانی مورد نظر باید میزان حجم اینترنتی که میخواهید خریداری کنید را مشخص کنید. برای این کار عدد بسته مورد نظر را در وارد کنید و مجددا روی Send ضربه بزنید.

فعال سازی بسته اینترنت ایرانسل خط دیگر

در کادر بعدی از شما میپرسد که بسته مورد نظر را برای خود میخواهید یا برای یک خط دیگر میخواهید. برای خرید اینترنت برای دیگران عدد ۳ را وارد کرده و روی Send ضربه بزنید.

هدیه دادن اینترنت به دوستان ایرانسل

اکنون نوبت آن رسیده که شماره خطی که میخواهید برای آن اینترنت بخرید را وارد کنید. شماره خط مورد نظر را با فرمت *********۰۹ وارد کنید.

فعال سازی بسته اینترنت ایرانسل خط دیگر

در کادر بعدی میزان حجم اینترنت، بازه زمانی بسته و شماره مورد نظر را به شما نشان میدهد تا اطلاعات وارد شده را تایید کنید. اگر اطلاعات درست بود عدد ۱ را وارد کنید و مراحل پرداخت را طی کنید. بعد از طی کردن مراحل پرداخت، اینترنت خریداری شده برای خط مورد نظر فعال میشود.

شارژ اینترنت ایرانسل خط دیگران

هدیه دادن اینترنت به دوستان ایرانسل با اپلیکیشن ایرانسل من

همچنین شما میتوانید از برنامه ایرانسل من برای خرید بسته اینترنت ایرانسل برای خط دیگر استفاده کنید. برای این کار بعد از باز کردن برنامه ایرانسل من از منو پایین برنامه خرید بسته را انتخاب کنید. از گزینه باز شده اینترنت را انتخاب کنید. سپس بسته مورد نظر خود را با توجه به حجم و بازه زمانی آن انتخاب کنید. بعد از انتخاب بسته روی آن ضربه بزنید تا یک کادر برای شما باز شود. در کادر باز شده روی گزینه هدیه به دوست ضربه بزنید.

خرید اینترنت ایرانسل برای دیگران

حالا شما باید شماره ایرانسل مورد نظر را وارد کنید.

کد خرید اینترنت ایرانسل برای دیگران

بعد از طی کردن مراحل پرداخت، اینترنت برای خط مورد نظر فعال میشود. اگر در کار کردن با برنامه ایرانسل من با مشکل مواجه هستید میتوانید مطلب آموزش ۱۹ روش حل مشکل برنامه ایرانسل من را مطالعه کنید.

شارژ اینترنت ایرانسل خط دیگران از طریق وبسایت ایرانسل

آخرین روشی که شما میتوانید برای فعال سازی بسته اینترنت ایرانسل خط دیگر از آن استفاده کنید وبسایت ایرانسل است. وارد سایت ایرانسل شوید و بسته مورد نظر خود را انتخاب کنید. بعد از انتخاب بسته شماره فردی که میخواهید برایش اینترنت خریداری کنید را وارد کنید. بعد از طی کردن مراحل پرداخت، اینترنت برای خط مورد نظر فعال میشود.

خرید بسته اینترنت برای دیگران

اگر بسته ای که خریداری کردید دارای تمدید خودکار است و میخواهید آن را لغو کنید تا به صورت خودکار تمدید نشود میتوانید مطلب آموزش تصویری ۴ روش سریع لغو تمدید خودکار بسته اینترنت ایرانسل را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز نحوه خرید بسته اینترنت برای دیگران را بررسی کردیم. آیا شما توانستید از طریق روش های بالا برای دوستان ایرانسلی خود اینترنت خریداری کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه خرید بسته اینترنت ایرانسل برای خط دیگر در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید