0

آموزش 11 روش جدید و کارساز حل مشکل ورود به اینستاگرام

آموزش 11 روش جدید و کارساز حل مشکل ورود به اینستاگرام
بازدید 166


آیا برای ورود به اینستاگرام دچار مشکل شدید و نمیتوانید به حساب اینستاگرام خود دسترسی داشته باشید؟ ⛔ در این مطلب از مجله خبری آی تی و دیجیتال به آموزش ۱۱ روش جدید و کارساز حل مشکل ورود به اینستاگرام میپردازیم.

رفع مشکل در ورود به حساب اینستاگرام

?Here is How To Fix Can’t Login to Instagram Problem 

اینستاگرام یکی از محبوبترین شبکه های اجتماعی است که کاربران زیادی این برنامه را در گوشی خود دارند و از آن استفاده میکنند. شما حین استفاده از برنامه اینستاگرام مانند سایر برنامه ها ممکن است با چند خطا مواجه شوید. یکی از مشکلاتی که ممکن است با آن مواجه شوید مشکل ورود به اینستاگرام است. چند روش وجود دارد که شما میتوانید با استفاده از این روش ها برای حل مشکل قفل شدن اینستاگرام استفاده کنید.

حل مشکل قفل شدن اینستاگرام

یکی از دلایل باز نشدن اینستاگرام میتواند اشتباه وارد کردن سن باشد. در این صورت میتوانید مطلب آموزش تصویری نحوه تغییر سن در اینستاگرام را برای تغییر سن و رفع مشکل ورود به اینستاگرام برای سن مطالعه کنید.

آموزش حل مشکل ورود به اینستاگرام با بررسی سرور های این برنامه

زمانی که با مشکل ورود به اینستاگرام صفحه سفید مواجه میشوید اولین کاری که باید کنید بررسی وضعیت سرور های اینستاگرام است. گاهی مشکل به دلیل خرابی سرور های اینستاگرام است و به گوشی شما ربطی ندارد. در این صورت شما نمیتوانید کاری انجام دهید و باید صبر کنید تا خود اینستاگرام مشکل و باگ را برطرف کند. شما از چند طریق میتوانید بفهمید که مشکل به دلیل خرابی سرور های اینستاگرام است یا خیر. اولین راه از طریق سایت است. چند سایت وجود دارند که به شما اعلام میکنند در ۲۴ ساعته گذشته چند نفر با برنامه اینستاگرام مشکل داشته اند. یکی از این سایت ها Downdetector است. برای بررسی وضعیت سرور های اینستاگرام با Downdetector ابتدا وارد سایت شوید.

مشکل ورود به حساب اینستاگرام خودم

سپس نام Instagram را در کادر تایپ کنید و روی آیکن ذره بین بزنید. در صفحه بعد میتوانید وضعیت سرور های اینستاگرام را ببینید. یکی دیگر از راه های بررسی وضعیت سرور های اینستاگرام بررسی اینستاگرام در سایر دستگاه ها است. اگر سرور های اینستاگرام دچار مشکل شده باشند، این برنامه در هیچ دستگاهی به درستی کار نمیکند. در نتیجه میتوانید سایر گوشی ها را ببینید و بررسی کنید ببینید اینستاگرام درست کار میکند یا خیر. در صورتی که متوجه شدید مشکل به دلیل سرور های این برنامه نیست ادامه روش ها را برای حل مشکل ارور ورود به اینستاگرام امتحان کنید.

بررسی اینترنت برای رفع مشکل ورود به اکانت اینستاگرام

همانطور که میدانید برای باز کردن و کار کردن با اینستاگرام شما نیاز به اینترنت با سرعت مناسب دارید، پس بررسی کنید و ببینید به اینترنت متصل هستید یا خیر. در صورتی که به اینترنت متصل نبودید ابتدا از برنامه خارج شوید اینترنت گوشی یا وای فای را روشن کنید سپس مجددا وارد برنامه شوید. اگر اینترنت را روشن کردید اما هنوز با مشکل مواجه هستید میتوانید اینترنت خود را تغییر دهید. به عنوان مثال اگر از اینترنت گوشی استفاده میکنید و با اینترنت گوشی وارد اینستاگرام شدید میتوانید اینترنت گوشی خود را خاموش کنید و به وای فای متصل شوید و بالعکس.

ارور اینستاگرام Please wait a few minutes

اگر باز هم مشکل اینترنت شما با تغییر اینترنت درست نشد میتوانید تنظیمات شبکه گوشی خود را ریست کنید. برای این کار ابتدا مسیر Settings> System> Reset options را طی کنید. در صفحه باز شده به سمت پایین بکشید. رو گزینه Reset Wi-Fi, mobile & Bluetooth بزنید. با انتخاب این گزینه تمام تنظیمات گوشی شما ریست میشود و به حالت تنظیمات کارخانه باز میگردد.

مشکل ورود به اینستاگرام بعد از دی اکتیو

همچنین اگر از وای فای استفاده میکنید میتوانید برای رفع مشکل مودم خود را یک بار خاموش و مجددا روشن کنید.

حل مشکل ارور ورود به اینستاگرام با راه اندازی مجدد گوشی

یکی از دلایل مشکل باز نشدن اینستاگرام میتواند مشکلات جزئی باشد. زمانی که گوشی شما دچار یک سری مشکلات جزئی میشود ممکن است در کارکرد برنامه اینستاگرام اختلال ایجاد شود. در این شرایط یکی از سریعترین و راحت ترین راه های رفع مشکلات جزئی گوشی، ریستارت آن است. راه اندازی مجدد گوشی بسیاری از مشکلات شما را میتواند حل کند. بنابراین قبل از امتحان کردن سایر روش ها و تغییر تنظیمات گوشی خود میتوانید یکبار گوشی خود را خاموش و سپس روشن کنید. برای راه اندازی گوشی خود دکمه خاموش روشن را چند ثانیه نگه دارید. بعد از چند ثانیه چند گزینه به شما نمایش داده میشود. برای راه اندازی گوشی Restart را انتخاب کنید.

مشکل ورود به اینستاگرام در کامپیوتر

با انتخاب این گزینه گوشی شما خاموش میشود. بعد از گذشت چند ثانیه مجددا به صورت خودکار روشن میشود. بعد از روشن شدن گوشی خود بررسی کنید ببینید مشکل حل شده است یا خیر. در صورتی که هنوز با مشکل مواجه هستید میتوانید سایر روش ها را تست کنید.

حل مشکل ورود به اینستاگرام با زبان فارسی با ریست کردن پسورد

در صورتی که مشکل به دلیل وارد کردن پسورد اشتباه است میتوانید پسورد خود را تغییر دهید. شما به هر دلیلی ممکن است پسورد اینستاگرام را فراموش کرده باشید در این صورت اینستاگرام این قابلیت را دارد که میتوانید توسط آن رمز خود را ریست کنید و آن را تغییر دهید تا مشکل برطرف شود. برای ریست پسورد اینستاگرام و رفع مشکل روی گزینه Get help logging in زیر کادر آبی رنگ Login ضربه بزنید.

ارور اینستاگرام Please wait a few minutes

سپس در مرحله بعد شما باید نام کاربری شماره تماس و یا ایمیل خود که موقع ثبت نام آن را وارد کرده بودید مجددا وارد کنید. بعد از وارد کردن اطلاعات روی Next ضربه بزنید. حالا در صفحه جدید اینستاگرام چند روش برای شما فعال میکند تا از طریق یکی از روش ها احراز هویت شوید. با اینکار اینستاگرام میخواهد که مطمئن شود که صاحب حساب کاربری مورد نظر هستید یا خیر. این زوش ها عبارتند از:

  • Send an Email: اگر در زمان ساخت حساب اینستاگرامی خود یک ایمیل وارد کردید و الان به آن ایمیل دسترسی دارید این گزینه را انتخاب کنید.
  • Send an SMS: در صورتی که شماره تماسی که با آن حساب کاربری خود را ایجاد کردید، هنوز دارید میتوانید این گزینه را انتخاب کنید.
  • Log in with Facebook: این گزینه را زمانی میتوانید انتخاب کنید که حساب کاربری شما به فیسبوک متصل باشد. در صورتی که اکانت شما به فیسبوک متصل نیست باید از دو روش بالا استفاده کنید.

حل مشکل ارور ورود به اینستاگرام

اکنون به انتخاب خود یکی از روش های بالا را انتخاب کنید. اگر Send an Email را انتخاب کنید اینستاگرام یک کد برای ایمیل شما ارسال میکند. در صورتی که گزینه Send an SMS را انتخاب کنید اینستاگرام برای شما یک کد SMS میکند. کد ارسال شده را کپی و در کادر اینستاگرام وارد کنید. روی Next ضربه بزنید. پس از آن شما میتوانید به راحتی رمز خود را تغییر دهید و وارد حساب کاربری خود شوید.

اشتباه وارد کردن نام کاربری دلیل مواجه شدن با مشکل هنگام ورود به اینستاگرام

به غیر از پسورد شما باید نام کاربری خود را نیز به صورت صحیح وارد کنید تا با مشکل مواجه نشوید. به عنوان مثال زمانی که میخواهید نام کاربری خود را در کادر وارد کنید نباید @ را همراه آن تایپ کنید. اگر Username خود را فراموش کردید خیلی راحت تر از رمز عبور میتوانید آن را پیدا کنید. برای پیدا کردن Username میتوانید از دوست خود که قبلا شما را در اینستاگرام دنبال کرده بخواهید وارد صفحه شما شود و نام کاربری شما را ببیند. در صورتی که نام کاربری و پسورد خود را درست وارد کردید اما هنوز با مشکل مواجه هستید ممکن است اکانت شما غیر فعال شده باشد. در این صورت شما نمیتوانید وارد حساب کاربری خود شوید.

مشکل ورود به اینستاگرام

تاریخ و زمان اشتباه گوشی علت مشکل ورود به اینستاگرام و تشخیص به عنوان ربات

اگر تاریخ و زمان گوشی شما اشتباه باشد ممکن است با مشکل مواجه شوید. این اتفاق به این دلیل است که اینستاگرام بدلیل اشتباه بودن و عدم تطابق تاریخ و زمان گوشی شما نمیتواند با سرور های خود ارتباط برقرار کند. پس بررسی کنید ببینید مشکل بدلیل اشتباه بودن تاریخ و زمان است یا خیر. برای بررسی این موضوع باید Settings گوشی خود را باز کنید. بعد از ورود به تنظیمات گوشی صفحه را به سمت پایین بکشید. گزینه General Management را انتخاب کنید.

رفع مشکل در ورود به حساب اینستاگرام

در صفحه General Management گزینه Date and time را انتخاب کنید.

حل مشکل ورود به اینستاگرام با زبان فارسی

حالا دو گزینه Automatic date and time و Automatic time zone را فعال کنید. با فعال کردن این دو گزینه تاریخ و زمان گوشی شما به صورت خودکار تنظیم میشود.

مشکل ورود به اینستاگرام و تشخیص به عنوان ربات

حل مشکل ورود به حساب اینستاگرام خودم با پاک کردن حافظه پنهان برنامه

گاهی یک سری از فایل های اینستاگرام دچار مشکل میشوند و در کار کرد برنامه اختلال ایجاد میکنند. در این صورت شما میتوانید حافظه پنهان برنامه را پاک کنید تا فایل های خراب نیز حذف شوند. این فایل ها مهم نیستند و مجددا به صورت خودکار جایگزین میشوند. فقط دقت داشته باشید که باید نام کاربری و پسورد خود را بدانید در غیر اینصورت نمیتوانید وارد اکانت خود شوید. برای پاک کردن حافظه پنهان برنامه ابتدا آیکن برنامه را در صفحه اصلی گوشی خود پیدا کنید. سپس روی آن ضربه بزنید و نگه دارید. از منو باز شده روی علامت تعجب ! ضربه بزنید.

مشکل ورود به اینستاگرام صفحه سفید

روی Storage ضربه بزنید. اکنون در پایین صفحه شما دو گزینه Clear cache و Clear data را میبیند. برای پاک شدن حافظه پنهان برنامه و رفع مشکل، این دو گزینه را به ترتیب انتخاب کنید.

مشکل ورود به اینستاگرام برای سن

رفع ارور اینستاگرام Please wait a few minutes با بروز رسانی برنامه

بروز رسانی برنامه به غیر از اضافه کردن ویژگی های جدید باعث میشود که مشکل نسخه های قبلی این برنامه نیز رفع شود. در نتیجه برای رفع مشکل ورود به اینستاگرام صفحه سفید بررسی کنید ببینید نسخه جدیدتری از برنامه در دسترس است یا خیر. برای این کار وارد گوگل پلی شوید.

رفع مشکل ورود به اکانت اینستاگرام

Instagram را در قسمت جست جو تایپ کنید. وارد صفحه اینستاگرام شوید. اگر آپدیت در دسترس باشد گزینه Update فعال است روی آن ضربه بزنید.

آموزش حل مشکل ورود به اینستاگرام

حل مشکل ورود به اینستاگرام در کامپیوتر با استفاده از نسخه وب

زمانی که شما با برنامه اینستاگرام دچار مشکل میشوید میتوانید از نسخه وب این برنامه استفاده کنید. البته اگر مشکل بدلیل خرابی سرور ها نباشد میتوانید از این روش استفاده کنید. برای استفاده از نسخه وب اینستاگرام وارد سایت Instagram شوید. نام کاربری و پسورد خود را وارد کنید و روی Login کلیک کنید تا وارد حساب کاربری شما شود.

مشکل ورود به اینستاگرام There was a problem with your request

استفاده از دستگاه دیگر

اگر در گوشی خود با مشکل ورود به اینستاگرام There was a problem with your request مواجه هستید و نمیخواهید از نسخه وب اینستاگرام استفاده کنید میتوانید با یک گوشی دیگر وارد حساب کاربری خود شوید.

ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام

اگر هیچکدام از روش های گفته شده نتوانست مشکل شما را حل کند میتوانید مشکل خود را به پشتیبانی اینستاگرام گزارش دهید. برای یادگیری نحوه ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام میتوانید مطلب آموزش ۴ روش تماس با پشتیبانی اینستاگرام (Instagram Support) را مطالعه کنید.

ارور اینستاگرام Please wait a few minutes

همچنین مطلب آموزش ۱۱ روش حل ارور Couldn’t Load Image. Tap to Retry اینستاگرام میتواند برای شما مفید باشد.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز چند روش برای رفع مشکل ورود به اینستاگرام بعد از دی اکتیو را بررسی کردیم. شما از کدام روش برای رفع مشکل ورود به اینستاگرام استفاده کردید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه حل مشکل ارور ورود به اینستاگرام در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.



۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید