0

آموزش کار و استفاده از برنامه Move to iOS برای انتقال اطلاعات

آموزش کامل کار و استفاده از برنامه Move to iOS برای انتقال اطلاعات
بازدید 29


اپل اپلیکیشنی به نام Move to iOS دارد که از آن می توانید برای انتقال عکس ها، پیام ها و غیره از گوشی اندروید قدیمی خود به دستگاه آیفونی که خریداری کرده اید استفاده کنید. ➡️ اگر نحوه استفاده از این برنامه را نمیدانید از شما دعوت می کنیم که آموزش کامل کار و استفاده از برنامه Move to iOS برای انتقال اطلاعات امروز مجله خبری آی تی و دیجیتال را دنبال کنید.

آموزش انتقال اطلاعات اندروید به آیفون با برنامه Move to iOS

How to Switch from Android to iPhone with Move to iOS

اگر با انتقال اطلاعات از اندروید به ایفون ۱۳ و غیره مشکل دارید نگران نباشید. اپل یک برنامه ویژه به نام Move to iOS را برای انجام این کار طراحی کرده است. این برنامه اندرویدی را می توانید روی دستگاه قدیمی خود نصب کنید و تمام داده های خود را به آیفون جدیدتان انتقال دهید.

این بدان معناست که تمام عکس های مهم، مخاطبین، تقویم ها و موارد دیگر به طور یکپارچه از اندروید به iOS منتقل می شوند. به خاطر داشته باشید که فقط می توانید داده ها را از گوشی یا تبلت اندروید به آیفون یا آپید دارای سیستم عامل iOS 9 به بالا انتقال دهید. اگر دستگاه هایی مانند آیفون ۱۴، آیفون ۱۴ پرو یا آیفون ۱۴ پرو مکس دارید مشکلی نخواهید داشت.

قبل از مطالعه ادامه مطلب ابتدا از طریق لینک های زیر برای دانلود برنامه Move to iOS در هر دو دستگاه اندروید و آیفون خود اقدام کنید:

دانلود برنامه Move to iOS برای اندروید

دانلود برنامه Move to iOS برای ایفون

توجه کنید استفاده از این برنامه تنها در هنگام راه اندازی گوشی آیفون امکان پذیر است و  انتقال اطلاعات از اندروید به ایفون بعد از راه اندازی با برنامه Move to iOS فعلا امکان پذیر نیست و برای انتقال اطلاعات در زمان بعد از راه اندازی از راه حل های جایگزین مثل برنامه SHAREit یا Copy My Data میتوانید استفاده کنید. همچنین برنامه Move to iOS بسیاری از داده های شما را انتقال می دهد اما برنامه ها، موسیقی ها یا هیچ رمز عبوری را نمیتواند انتقال دهد.

آموزش استفاده از برنامه Move to iOS

در این بخش نحوه استفاده از برنامه Move to iOS و خالی کردن فضای دستگاه قدیمی تان را توضیح خواهیم داد.

دستورالعمل های راه اندازی را در آیفون یا آیپد جدید خود دنبال کنید تا به صفحه ای تحت عنوان Apps & Data می رسید. توجه داشته باشید که این دستورالعمل ها شامل انتخاب زبان و منطقه، وارد کردن رمز وای فای و اتصال به شبکه، تنظیم Face ID می باشد.

آموزش استفاده از برنامه Move to iOS

در صفحه Apps & Data روی گزینه Move Data from Android ضربه بزنید.

آموزش استفاده از برنامه Move to iOS

در تبلت یا گوشی اندروید خود، گوگل پلی استور را باز کنید و برای Move to iOS جستجو کنید.

از نتایج روی Move to iOS ضربه بزنید.

روی Install تپ کنید.

آموزش انتقال اطلاعات اندروید به آیفون با برنامه Move to iOS

بعد از نصب، Open را انتخاب کنید.

با شرایط و مقررات موافقت کنید و در هر دو دستگاه روی Continue ضربه بزنید.

آموزش استفاده از برنامه Move to iOS

در دستگاه اندروید خود، کد شش رقمی نمایش داده شده در iPhone یا iPad را وارد کنید.

آموزش استفاده از برنامه Move to iOS

پس از وارد کردن کد، دستگاه اندرویدی از طریق اتصال Wi-Fi نظیر به نظیر با آیفون یا آیپد شما متصل می شود و تعیین می کند که چه داده هایی منتقل می شود. برای ادامه، Continue را در دستگاه اندروید خود فشار دهید.

دستگاه ها را در کنار یکدیگر نگه دارید و سپس Connect را انتخاب کنید.

از شما سوال می شود که می خواهید چه داده هایی را انتقال دهید. این اطلاعات شامل مواردی همچون مخاطبین، تقویم، اکانت گوگل، فیلم های ضبط شده و غیره می شود. هر کدام از این اطلاعات را که می خواهید انتقال دهید را انتخاب کنید و بعد روی Continue ضربه بزنید.

انتقال اطلاعات از اندروید به آیفون ۱۱ و غیره زمان بر است. بنابراین دستگاه ها را در نزدیکی هم قرار دهید و آنها را به حال خود رها کنید. هر چه داده های بیشتری برای انتقال داشته باشید مدت زمان بیشتری باید منتظر بمانید. بعد از اتمام انتقال، Done را انتخاب کنید.

حالا به آیفون بروید و Continue Setting up iPhone را انتخاب کنید.

برای تکمیل راه اندازی گوشی خود، دستورالعل های آیفون خود را دنبال کنید.

طول فرایند انتقال بسته به حجم داده ای که دارید متفاوت است اما تقریبا برای انتقال ۴۰۰ مگابایت فایل از شروع فرایند راه اندازی تا وارد کردن رمزهای عبور حدود ۸ دقیقه طول می کشد.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در آموزش کامل کار و استفاده از برنامه Move to iOS برای انتقال اطلاعات امروز مجله خبری آی تی و دیجیتال ما سعی کردیم اطلاعاتی که به شما کمک می کند تا روش کار با برنامه Move to iOS را یاد بگیرید را در اختیار شما قرار دهیم. آیا شما موفق به نصب برنامه Move to iOS شدید؟ نحوه استفاده از برنامه Move to iOS را یاد گرفتید؟ اگر هنوز با مشکل یا سوالی مواجه هستید می توانید در بخش نظرات این مطلب با ما در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید