0

آموزش حذف اکانت اینستاگرام آسان و از داخل برنامه در ورژن جدید

آموزش حذف اکانت اینستاگرام آسان و از داخل برنامه در ورژن جدید
بازدید 267


تا الان برای حذف اکانت اینستاگرام شما باید از نسخه وب این برنامه استفاده میکردید و یک روند طولانی را طی میکردید تا اکانت شما حذف شود اما در ورژن جدید اینستاگرام قابلیت حذف اکانت اینستاگرام 🗑️ به برنامه اضافه شده است که شما میتوانید از آن برای حذف اکانت اینستاگرام استفاده کنید. در این مطلب از مجله خبری آی تی و دیجیتال به آموزش حذف اکانت اینستاگرام آسان و از داخل برنامه در ورژن جدید میپردازیم.

آموزش تصویری حذف دائمی اکانت اینستاگرام

اینستاگرام یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی است که محبوبیت زیادی نیز دارد. اینستاگرام این قابلیت را دارد که اگر کاربری مدت زیادی فعالیت نکنند اکانت اینستاگرامی آن ها به طور خودکار پاک شود. برای اینکه بفهمید اکانت اینستاگرام شما بعد از چه مدتی پاک میشود میتوانید مطلب مدت زمان حذف خودکار اکانت اینستاگرام را مطالعه کنید. اگر شما در اینستاگرام فعالیت دارید و به هر دلیلی نیاز دارید که اکانت خود را حذف کنید، میتوانید این کار را به راحتی انجام دهید.

توجه کنید این قابلیت به مرور به دستگاه های اندرویدی نیز اضافه خواهد شد.

آموزش تصویری حذف دائمی اکانت اینستاگرام

همانطور که گفته شد قبلا اینستاگرام روند طولانی برای حذف اکانت داشت و اکثر کاربران نمیتوانستند این کار را انجام دهند اما در ورژن جدید این برنامه شما میتوانید از طریق تنظیمات خود برنامه اقدام به حذف کامل اکانت اینستاگرام به صورت دائم و موقت کنید. البته قابلیت حذف موقت اکانت اینستاگرام با گوشی فقط برای گوشی های آیفون در دسترس است و در گوشی های اندروید نمیتوانند از این روش استفاده کنند.

نحوه حذف اکانت اینستاگرام از داخل برنامه به صورت موقت و یا دائم

برای حذف اکانت اینستاگرام با شماره تلفن ابتدا باید برنامه اینستاگرام را باز کنید. وارد برنامه اینستاگرام شوید و با وارد کردن نام کاربری و پسورد وارد اکانت اینستاگرامی خود شوید. بعد از باز شدن پروفایل خود در اینستاگرام روی سه خط بالای صفحه سمت راست ضربه بزنید. تا یک منو برای شما باز شود.

حذف موقت اکانت اینستاگرام با گوشی

از منو باز شده شما میتوانید وارد تنظیمات اینستاگرام شوید. برای باز کردن تنظیمات اینستاگرام از منو باز شده روی Settings ضربه بزنید. در بخش تنظیمات روی Account بزنید تا تنظیمات مربوط به اکانت خود را ببینید.

حذف موقت اکانت اینستاگرام در آیفون

بعد از آن به سمت پایین اسکرول کنید تا گزینه جدید Delete Account را مشاهده کنید. بعد از دیدن این گزینه آن را انتخاب کنید.

حذف کامل اکانت اینستاگرام

حالا اینستاگرام برای شما یک صفحه باز میکند مبنی بر اینکه شما میتوانید به جای حذف اکانت اینستاگرام خود آن را غیرفعال کنید. با این کار تا ورود بعدی شما به اینستاگرام کسی نمیتواند صفحه شما را ببیند. برای حذف موقت اکانت اینستاگرام و غیر فعال کردن آن روی Deactivate Account ضربه بزنید. بعد از حذف موقت اکانت اینستاگرام در آیفون میتوانید مجددا با ورود به حساب کاربری خود آن را فعال کنید. در صورتی که میخواهید اکانت شما برای همیشه حذف شود روی Delete Account ضربه بزنید. با انتخاب این گزینه مجددا برای شما یک کادر باز میشود مبنی بر اینکه شما در حال پاک کردن اکانت اینستاگرامی خود هستید. برای ادامه و حذف اکانت اینستاگرام روی Continue Deleting Account ضربه بزنید.

حذف موقت اکانت اینستاگرام ورژن جدید

بازگردانی اکانت بعد از حذف اکانت اینستاگرام

شما تا اینجا نحوه حذف اکانت اینستاگرام دائمی را یاد گرفتید. اگر بعد از مدتی خواستید اکانت اینستاگرامی خود را برگردانید میتوانید این کار را انجام دهید. البته اگر ۳۰ روز از زمانی که از اینستاگرام خواستید اکانت شما را پاک کند گذشته است دیگر شما نمیتوانید اکانت قبلی خود را بازگردانید. در این صورت باید یک اکانت جدید با نام کاربری و پسورد بسازید. نام کاربری قبلی شما بعد از گذشت ۳۰ روز آزاد میشود و اگر کسی قبل از شما آن را انتخاب نکرده باشد میتوانید مجددا از آن استفاده کنید .

حذف موقت اکانت اینستاگرام

با این حال اگر هنوز از ارسال درخواست شما ۳۰ روز نگذشته باشد شما میتوانید اکانت خود را به همراه پست ها و پیام های خود بازگردانید. برای این کار ابتدا برنامه اینستاگرام را باز کنید و نام کاربری و پسورد خود را وارد کنید. با این کار اینستاگرام یک پیام مبنی بر اینکه شما درخواست حذف حساب داده اید نمایش میدهد و تاریخ حذف اطلاعات حساب شما را نیز نشان میدهد. برای ورود به حساب کاربری خود روی Keep Account ضربه بزنید.

همچنین مطلب آموزش حذف دسته جمعی پست های اینستاگرام میتواند برای شما مفید باشد.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راجع به نحوه حذف اکانت اینستاگرام برای همیشه و حذف موقت اکانت اینستاگرام ورژن جدید با استفاده از قابلیت Deactivate Account صحبت کردیم. آیا شما توانستید از روش بالا برای حذف دائمی اکانت اینستاگرام در گوشی آیفون استفاده کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه حذف اسان اکانت اینستاگرام در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.



۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید