0

پخش زنده بسکتبال شهرداری گرگان و الریاضی لبنان 27 اردیبهشت 1402 ؛ فینال بسکتبال باشگا‌ه‌های غرب آسیا

پخش زنده بسکتبال شهرداری گرگان و الریاضی لبنان 27 اردیبهشت 1402 ؛ فینال بسکتبال باشگا‌ه‌های غرب آسیا
بازدید 23


پخش زنده بسکتبال شهرداری گرگان و الریاضی لبنان 27 اردیبهشت 1402 را با ما در مجله خبری آی تی و دیجیتال تماشا کنید. این دومین بازی فینال باشگاه‌های غرب آسیا است.

تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الریاضی لبنان، امشب و از ساعت 22:15 به وقت ایران در دومین بازی فینال رقابت‌های بسکتبال قهرمانی باشگاه‌های غرب آسیا و در لبنان به مصاف هم می‌روند. نماینده ایران که بازی نخست را در تهران واگذار کرده،‌ برای زنده‌نگه‌داشتن امیدهای خود به قهرمانی باید در خاک حریف پیروز شود چراکه در صورت شکست الریاضی جشن قهرمانی می‌گیرد. برای تماشای پخش زنده بسکتبال شهرداری گرگان و الریاضی لبنان امروز 27 اردیبهشت 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

برای تماشای پخش زنده بسکتبال الریاضی لبنان و شهرداری گرگان 27 اردیبهشت 1402 اینجا کلیک کنید

پخش زنده بسکتبال شهرداری گرگان و الریاضی لبنان 27 اردیبهشت 1402

گرگانی‌ها در تهران مقابل الریاضی با نتیجه ۸۷ بر ۷۹ شکست خوردند، این رقابت‌ها به صورت دو پیروزی از مجموع سه بازی است و اگر امشب الریاضی پیروز شود، به عنوان قهرمان این دوره از مسابقات غرب آسیا معرفی خواهد شد، اما اگر شهرداری گرگان به پیروزی برسد کار به مسابقه سوم کشیده خواهد شد.

پخش زنده بسکتبال شهرداری گرگان و الریاضی لبنان 27 اردیبهشت 1402 ؛ فینال بسکتبال باشگا‌ه‌های غرب آسیا
پخش زنده بسکتبال شهرداری گرگان و الریاضی لبنان 27 اردیبهشت 1402 / پخش زنده بسکتبال شهرداری گرگان و الریاضی لبنان امروز 27 اردیبهشت 1402 / پخش زنده بسکتبال الریاضی لبنان و شهرداری گرگان 27 اردیبهشت 1402 / پخش زنده بازی بسکتبال شهرداری گرگان و الریاضی لبنان 27 اردیبهشت 1402 / پخش زنده مسابقه بسکتبال شهرداری گرگان و الریاضی لبنان 27 اردیبهشت 1402 / پخش مستقیم بسکتبال شهرداری گرگان و الریاضی لبنان 27 اردیبهشت 1402 / پخش آنلاین بسکتبال شهرداری گرگان و الریاضی لبنان 27 اردیبهشت 1402 / پخش زنده بسکتبال شهرداری و الریاضی 27 اردیبهشت 1402 / پخش زنده بسکتبال شهرداری گرگان و الریاضی 27 اردیبهشت 1402 / ساعت پخش بسکتبال شهرداری گرگان و الریاضی لبنان 27 اردیبهشت 1402 / زمان پخش بسکتبال شهرداری گرگان و الریاضی لبنان 27 اردیبهشت 1402 / ساعت شروع بسکتبال شهرداری گرگان و الریاضی لبنان 27 اردیبهشت 1402

یاران مهران حاتمی در شهرداری گرگان برای آنکه امیدشان برای کسب عنوان قهرمانی در این مرحله از رقابت‌ها زنده بماند، باید در دیدار فردا برنده شوند تا بازی به دیدار سوم ختم شود.

شهرداری گرگان، پس از صعود از دور گروهی مسابقات غرب آسیا، در مرحله نیمه نهایی مسابقات ذوب آهن اصفهان را حذف و راهی فینال شد.

دو تیم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در مرحله گروهی مسابقات دو بار به مصاف هم رفتند که سهم هر یک از این تیم‌ها، یک برد بوده است. برای تماشای پخش زنده بسکتبال شهرداری گرگان و الریاضی لبنان 27 اردیبهشت 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برچسب‌ها:, , , , , , , , ,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید