0

فروش هایما در بورس کالا آذر 1401 [+ شرایط و قیمت]

فروش هایما در بورس کالا آذر 1401 [+ شرایط و قیمت]
بازدید 117


شرکت ایران خودرو که در روزهای اخیر چند طرح فروش را معرفی کرده ساعاتی پیش جزئیات و شرایط طرح فروش هایما در بورس کالا آذر 1401 را نیز اعلام کرد.

شرایط فروش هایما اس 5 و اس 7 ویژه بورس کالا آذر 1401 توسط ایران خودرو اعلام شد. ایران خودرو این دو محصول را از 7 آذر 1401 در بورس کالا عرضه می‌کند.

مهاجرت به انگلستان و پرتغال

بیشتر بخوانید: فروش فوری سایپا 3 آذر 1401 [+ شرایط و قیمت]

فروش هایما در بورس کالا آذر 1401

گروه ایرانخودرو در ادامه طرح‌های فروش محصولات خود در آذرماه و بعد از اعلام شرایط فروش فوری ایران خودرو آذر 1401 قصد دارد 900 دستگاه از محصولات هایما شامل هایما S5 و هایما S7 را نیز از تاریخ 7 آذر 1401 در بورس کالا عرضه کند. این خودروها با موعد تحویل 90 روزه به دست خریداران می‌رسند. در ادامه جزئیات فروش هایما اس 5 و اس 7 در بورس کالا آذر 1401 را ببینید:

فروش هایما در بورس کالا آذر 1401 [+ شرایط و قیمت]

در این طرح هایما اس 5 با قیمت پایه 705 میلیون و 500 هزار تومان، هایما اس 5 سفارشی با قیمت 720 میلیون، هایما اس 7 با قیمت 810 میلیون و هایما اس 7 سفارشی با قیمت 833 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسند. مشتریان علاوه بر قیمت پایه، بایستی 13 درصد قیمت خودرو را به عنوان مالیات بر ارزش افزوده و همچنین 4 میلیون و 234 هزارتومان را در قالب سایر هزینه‌ها شامل بیمه و شماره‌گذاری پرداخت کنند.

در این طرح نیز هر کد ملی تنها روی یک کد عرضه شده قابل استفاده است. افرادی که در عرضه قبلی توانستند خودرو خریداری کنند نیز در این طرح امکان ثبت سفارش ندارند. به علاوه داشتن شرایط سنی 18 سال تمام به عنوان دیگر محدودیت این طرح معرفی شده است. به علاوه مشتریان باید مبلغ معامله در بورس را حداکثر تا پایان مهلت مجاز پرداخت کنند.

متقاضیان برای ادامه خرید محصول و ثبت نام در طرح فروش ایران خودرو در بورس کالا آذر 1401 باید به سایت فروش ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir مراجعه کرده و یک پروفایل شخصی را ایجاد و آن را تکمیل کنند. همچنین مشتریان پس از دریافت پیامکی مبنی بر تکمیل وجه هزینه‌های متعلقات قانونی باید یکی از نمایندگی‌های مجاز و بیمه‌گر مورد نظر خود را از سایت انتخاب کرده و وجه هزینه‌ها را نیز واریز کنند.

گفتنی است اگر هزینه‌های این طرح حداکثر تا ۵ روز تقویمی بعد از ارسال پیامک (تکمیل وجه متعلقات قانونی) پرداخت نشود، زمان تحویل خودرو به نسبت زمان تاخیر مشتری در واریز وجوه تکمیلی تغییر پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص فروش هایما در بورس کالا آذر 1401 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید