0

راه اندازی کسب و کار اینترنتی قدرتمند با میزبان فا

راه اندازی کسب و کار اینترنتی قدرتمند با میزبان فا
بازدید 201


یکی از مولفه های اصلی کسب و کارهای اینترنتی، وب سایت می باشد که تاثیر زیادی در برندینگ دارد. اینکه سایت ما در چه وضعیتی باشد و چگونه پذیرای بازدیدکنندگان باشد موضوعی است که باید توجه ویژه ای به آن داشته باشیم. یکی از مهم ترین اقدامات در راه اندازی سایت این است که میزبانی این وب سایت را به چه شرکت هاستینگی بسپاریم؟ اگر شرکت موردنظر نتواند سرعت، پایداری و امنیت لازم را برای سایت ما فراهم کند باید چه کار کنیم؟

اقدامات لازم جهت خرید هاست مناسب برای سایت

در قدم اول می بایست در نظر داشته باشیم که به چه نوع هاست و با چه مشخصاتی نیاز داریم. برای مثال اگر قصد داریم از وردپرس استفاده کنیم می بایست به دنبال خرید هاست لینوکس باشیم چون هاست ویندوز برای وردپرس مناسب نیست. همچنین اگر به دنبال سازگاری کامل هستید می توانید سرویس هایی مانند هاست مخصوص وردپرس را تهیه نمایید که بصورت کاملا اختصاصی برای وردپرس در نظر گرفته شده اند. همچنین می بایست میزان فضا و ترافیک را در نظر داشته و هاستی را بخریم که پاسخگوی نیاز ما باشد. در ادامه کار می بایست به عوامل دیگری که اهمیت بسیار بالایی دارند توجه داشته باشیم. این عوامل عبارتند از:

  • سرعت دسترسی و میزان منابع سخت افزاری هاست
  • میزان پایداری تضمینی هاست
  • میزان امنیت هاست
  • سطح پشتیبانی و کیفیت خدمات مورد ارائه

میزان پایداری تضمینی هاست

شرکت های هاستینگ می بایست حداقل پایداری 99.99 درصد ماهانه را تضمین نمایند. آپتایم 99.99 درصد به این معنی است که این سرویس در بازه یکماهه حدود یک ساعت در دسترس نبوده است. اگر مقدار پایداری 99 درصد باشد حدود 8 ساعت در ماه خواهد بود که مقدار قابل قبولی نیست و نباید به سراغ آن بروید.

میزان امنیت هاست

بررسی این موضوع کمی تخصصی است اما اگر بدانید که شرکت هاستینگ موردنظر برای تامین امنیت سرویس های خود از چه راهکارهایی استفاده می کند می توان تا حد زیادی به اطمینان خاطر رسید. برای مثال لازم است که حتما از فایروال های سخت افزاری و نرم افزاری، آنتی ویروس، آنتی شل، آنتی اسپم و … استفاده شده و در بالاترین حالت امنیتی ممکن پیکربندی شود.

سطح پشتیبانی و کیفیت خدمات مورد ارائه

شرکت هاستینگ موردنظر می بایست حتما پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته را داشته باشد. علاوه بر این می بایست پشتیبانی کامل و خوبی از سرویس های مورد ارائه خود داشته باشد.

سرعت دسترسی هاست و میزان منابع سخت افزاری هاست

اگر شرکت هاستینگ از سرورهای پرسرعت و قدرتمندی استفاده نماید می توان گفت سرعت هاست نیز به طبع آن بالا خواهد بود. البته زیرساخت شبکه و پیکربندی سرور، تاثیر بسیار زیادی در این موضوع دارد. می بایست این اطمینان را حاصل نمایید که شرکت هاستینگ مورد نظر از بهترین سرورها برای میزبانی سایت ها استفاده می کند. همچنین می بایست بررسی های لازم را به جهت منابع سخت افزاری انجام دهید تا هاستی را تهیه کنید که پاسخگوی نیازهای پردازشی سایت شما باشد و با بالا رفتن بازدیدهای سایت دچار کاهش سرعت یا قطعی نشود.

میزبان فا ارائه دهنده باکیفیت ترین هاست کشور

شرکت میزبان فا جزو 5 شرکت برتر و محبوب کشور در حوزه میزبانی وب است. ده ها هزار سایت فعال و پربازدید بر روی سرورهای قدرتمند میزبان فا قرار داشته و بالاترین سطح کیفی را تجربه می کنند. اگر شما نیز به دنبال یک سرویس باکیفیت و مطمئن هستید پیشنهاد می کنیم از سرویس های هاست میزبان فا استفاده نمایید.

سرویس های مورد ارائه میزبان فا

در حال حاضر شرکت میزبان فا بصورت اختصاصی در زمینه سرویس های هاست لینوکس فعالیت می نماید. سرویس های مورد ارائه میزبان فا به شرح زیر است:

  • هاست اشتراکی ایران (مناسب برای سایت های تازه راه اندازی شده و با بازدید متوسط)
  • هاست وردپرس ایران (مخصوص سایت های وردپرسی پربازدید)
  • هاست ووکامرس ایران (مخصوص سایت های ووکامرسی پربازدید)
  • هاست دانلود – بکاپ ایران (مخصوص سایت های دانلودی و یا فضای بکاپ اختصاصی)
  • هاست ابری ایران با زیرساختی قدرتمند با پایداری 100 درصد به منظور تامین بالاترین سطح کیفیت

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سرویس های میزبانی وب میزبان فا بر روی لینک زیر کلیک کنید:

مشاهده و خرید سرویس های هاست لینوکس میزبان فا

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید