0

دانلود 9 تا از کاربردی و بهترین برنامه های پرداخت بانکی اندروید و آیفون

دانلود 9 تا از کاربردی و بهترین برنامه های پرداخت بانکی اندروید و آیفون
بازدید 431


بهره‌مندی از بسیاری از خدمات بانکی 💳 با پیشرفت روزافزون تکنولوژی به کمک تلفن‌های همراه هوشمند امکان‌پذیر است. در این بین هستند برنامه‌های پرداخت بانکی که عملکرد بهتری نسبت به سایرین دارند. در این مطلب مجله خبری آی تی و دیجیتال، به معرفی و دانلود ۹ تا از کاربردی و بهترین برنامه های پرداخت بانکی اندروید و آیفون می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

دانلود بهترین برنامه پرداخت بانک و همراه بانک

Download Best Bank Payment Apps For Android and iOS

چند سال قبل بود که برای یک جابجایی ساده پول در بستر سیستم بانکی کشور، حتما باید به بانک مراجعه می‌کردید و زمان زیادی را برای انجام این کار از دست می‌دادید. امروز اما برنامه‌های پرداخت موبایلی مانند یک شعبه بانک همراه شما هستند و بسیاری از خدمات بانکی و سایر خدمات جانبی را به مشتریان خود ارائه می‌کنند. در ادامه به معرفی بهترین برنامه پرداخت بانکی می‌پردازیم.

برنامه پرداخت بانک آپ

نرم‌افزار پرداخت اینترنتی آپ که مخفف کلمه آسان پرداخت است، یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن‌های پرداخت در کشور است که بیش از ده میلیون نصب فعال دارد. قابلیت‌های فراوانی از جمله امکان کارت به کارت، استعلام موجودی بانکی، خرید شارژ و اینترنت، پرداخت قبوض مختلف، خرید بلیط قطار و هواپیما، تله‌پرداز، خرید و اجاره ملک و بسیاری از امکانات مختلف دیگر در این اپلیکیشن در اختیار کاربران قرار دارد. در حال حاضر فعالیت‌های بین بانکی از مبدأ ۳۳ بانک و موسسه مالی در بستر آپ امکان‌پذیر است.

برنامه پرداخت بانک آپ

البته در کنار مزایای خوبی که این اپلیکیشن انتقال وجه دارد، معایبی نیز برای آن ذکر شده‌ است. هیچگونه رمز عبوری برای وارد شدن به این اپلیکیشن نیاز نیست. این مسئله روی ضریب امنیتی آن اثر منفی دارد. در کنار امکانات بی‌شماری که به این اپلیکیشن اضافه شده‌است، تا حدودی سرعت عملکرد آن نسبت به گذشته کاهش پیدا کرده است و در بعضی مواقع با مشکل مواجه می‌شود.

دانلود برنامه پرداخت بانکی همراه کارت

اپلیکیشن همراه کارت نیز در زمره بهترین اپلیکیشن بانکی در کشور قرار دارد. این اپلیکیشن زیر مجموعه بانک آینده به حساب می‌آید و از سال ۹۳ عرضه شده است. امکاناتی نظیر کارت به کارت از مبدأ ۳۱ بانک و موسسه در کشور، پرداخت قبوض، استعلام موجودی حساب، خرید شارژ و بسته اینترنت، استعلام و پرداخت خلافی خودرو و … در این اپلیکیشن در دسترس است.

برنامه انتقال پول

همراه کارت برای ارتقای امنیت خود سه راه ورود به اپلیکیشن برای کاربران در نظر گرفته است. راه اولی استفاده از رمز عبور است، دو راه بعدی که نیازمند تلفن‌های همراه هوشمند جدید است یکی اسکن چهره و دیگری استفاده از حسگر اثر انگشت است.

یکی از معایب این اپلیکشن آن است که برای انتقال پول دو طرف دریافت‌کننده و ارسال کننده باید دارای همراه کارت باشند. همچنین برای خرید شارژ به هیچ وجه کد شارژ در اختیار شما قرار نمی‌گیرد. صرفا باید با وارد کردن شماره موبایل به صورت مستقیم آن را شارژ کنید. برای تراکنش بانکی هم حتما نیاز به ثبت کردن کارت بانکی خود در برنامه دارید.

برنامه انتقال پول دیجی‌پی

یکی دیگر از برنامه های پرداخت بانکی، اپلیکیشن دیجی‌پی است. شروع به کار این اپلیکیشن به سال ۹۷ برمی‌گردد. به کمک این برنامه نیز می‌توانید علاوه بر کارت به کارت کردن، از امکاناتی نظیر خرید شارژ و بسته اینترنتی، پرداخت قبوض، استعلام و پرداخت جرایم رانندگی، پرداخت عوارض جاده‌ای بهره‌مند شوید.

برنامه های پرداخت بانکی

البته امکانات موجود در این اپلیکیشن در مقایسه سایر برنامه های پرداخت بانکی محدود‌تر است. اما انتقال وجه فوری در بستر این اپلیکیشن کاملا مهیا است. رابط کاربری بسیار شکیل و در عین ساده‌ای دارد. امکان گزارش‌گیری از فعالیت‌های خود در این اپلیکیشن نیز برای شما فراهم است. همچنین می‌توانید با شارژ کردن کیفی پول خود در دیجی‌پی،‌ سرعت انجام تراکنش‌های خود را افزایش دهید.

برنامه کارت به کارت تاپ

اپلیکیشن تاپ، تولید شرکت تجارت الکترونیک پارسیان و زیرمجموعه بانک پارسیان است. در حال حاضر امکان کارت با کارت از مبدأ ۲۷ بانک در بستر این اپلیکیشن امکان‌پذیر است. برای خرید بلیط اتوبوس، خرید بلیط برخی اماکن گردشگری، پرداخت جریمه رانندگی، خرید شارژ و بسته اینترنتی می‌توانید از این برنامه استفاده کنید. در این برنامه می‌توانید از خدمات بیمه‌ای شرکت‌های بیمه‌گذار نیز مطلع شوید و اقدام به تهیه آنها کنید.

برنامه کارت به کارت

اپلیکیشن تاپ نیز ملاحظات امنیت خاصی در هنگام ورود کاربران در نظر نگرفته‌ است و این مسئله روی امنیت آن اثر منفی دارد. این برنامه دارای بخشی به نام باشگاه مشتریان است که خدمات ویژه‌ای را از این طریق به مشتریان خود ارائه می‌کند. اما سرعت پردازش نرم‌افزار در این قسمت پایین است.

برنامه پرداخت بانکی برای آیفون و اندروید ۷۲۴

شکل کنونی برنامه پرداخت بانکی ۷۲۴ از سال ۹۶ در دسترس عموم  قرار گرفت. پیش از آن این مردم بیشتر از کد دستوری ۷۲۴# برای خرید شارژ و بسته اینترنتی استفاده می‌کردند. در حال حاضر امکانات گسترده‌ای از جمله کارت به کارت، پرداخت قبوض، خرید شارژ و بسته اینترنت، خرید بیمه، تهیه بلیط هواپیما، پرداخت عوارض خودرو و … در بستر این اپلیکیشن در اختیار کاربران است.

بهترین برنامه پرداخت بانکی

این اپلیکیشن به ازای هر تراکنش و خریدی که در بستر آن انجام می‌شود، امتیازاتی را برای کاربر در نظر می‌گیرد. کاربر نیز می‌تواند در خریدهای بعدی از این امتیازات برای گرفتن تخفیف استفاده کند. یکی از معایب اپلیکیشن ۷۲۴، عدم نیاز به رمز عبور در هنگام ورود به آن است. در ضمن رابط گرافیکی آن در برخی قسمت‌های اپلیکیشن باعث کم شدن سرعت پردازش آن می‌شود.

برنامه انتقال کارت به کارت ۷۰۳۰

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن بانکی، برنامه ۷۰۳۰ است. در بستر اپلیکیشن ۷۰۳۰ علاوه بر خدمات انتقال وجه، خرید شارژ و بسته اینترنتی، پرداخت قبوض خدماتی و همچنین خرید محصولات اعتباری از جمله بیمه و آنتی‌ویروس در اختیار کاربران قرار دارد. البته خدمات کارت به کارت در بستر این اپلیکیشن از مبدأ بانک‌های محدودی در حال حاضر امکان‌پذیر است.

دانلود برنامه پرداخت بانکی

اپلیکیشن ۷۰۳۰ رابط کاربری بسیار آسانی دارد و همچنین پیشنهادات شگفت‌انگیزی نیز برای صاحبان کانال‌ها و پیج‌های شبکه‌های اجتماعی برای همکاری با ۷۰۳۰ دارد.

یکی از بهترین همراه بانک برای اندروید و آیفون ۷۸۰

در گذشته نه چندان دور، بیشتر مردم ۷۸۰ را به عنوان کد دستوری ۷۸۰# برای خرید شارژ و بسته اینترنتی می‌شناختند. اما در سال‌های اخیر شرکت پرداخت نوین آرین، برنامه ۷۸۰ را نیز در اختیار عموم قرار داد. در این  برنامه پرداخت بانکی، نیز می‌توانید از خدماتی نظیر کارت به کارت، خرید شارژ و بسته اینترنتی، پرداخت قبوض خدماتی، خرید بلیط قطار و هواپیما و …  برخوردار شوید.

بهترین اپلیکیشن پرداخت بانک

اپلیکیشن ۷۸۰ جشنواره‌های مختلفی را نیز برای اعطای جوایز به کاربران فعال خود برگزار می‌کند. یکی از بزرگترین معایباین اپلیکیشن تعداد محدود بانک‌هایی است که می‌توان از مبدأ آنها در ۷۸۰ کارت به کارت انجام داد.

برنامه پرداخت بانکی سکه

برنامه سکه وابسته به شرکت به‌پرداخت ملت و زیرمجموعه بانک ملت به حساب می‌آید. در حال حاضر امکان تراکنش مالی  در بستر سکه از مبدأ ۲۸ بانک و موسسه مالی امکان‌پذیر است. مانند سایر اپلیکیشن‌های پرداخت خدمات دیگری مانند خرید شارژ و بسته اینترنتی، پرداخت قبوض خدماتی، خریط بلیط قطار و هواپیما، پرداخت جریمه خودرو و رزرو برخی هتل‌های داخل و خارج از کشور در دسترس کابران است.

اپلیکیشن انتقال وجه

در هنگام ورود به این اپلیکیشن نیز هیچ ملاحظه امنیتی خاصی در نظر گرفته نشده است. همچنین امکان ذخیره اطلاعات کارت مبدأ در نرم‌افزار وجود ندارد. در هر بار استفاده باید به صورت دستی وارد شود.

اپلیکیشن انتقال وجه ایوا

ایوا نیز یکی از دیگر از اپلیکیشن‌های پرداخت آنلاین است که ضمن ارائه خدمات انتقال وجه، برای خرید شارژ و بسته اینترنتی، پرداخت قبوض خدماتی، استعلام و پرداخت جریمه خودرو، خرید بلیط اتوبوس و خرید بیمه می‌توان از آن استفاده کرد.

برنامه انتقال کارت به کارت

از نکات مثبت در خصوص ایوا می‌توان به قابلیت کارت به کارت از مبدأ تمام بانک‌های کشور اشاره نمود. همچنین برای پرداخت عوارض خروج از کشور می‌توانید از ایوا استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

با معرفی و دانلود ۹ تا از کاربردی و بهترین برنامه های پرداخت بانکی اندروید و آیفون آشنا شدید. شما از کدامیک از برنامه‌های فوق استفاده می‌کنید؟ آیا برنامه پرداخت بانکی خوب دیگری می‌شناسید؟ نظرات و پیشنهادات خود را در قسمت دیدگاه با ما در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید