0

تاریخ پخش فصل دوم سریال Vikings: Valhalla مشخص شد [+ تصاویر]

تاریخ پخش فصل دوم سریال Vikings: Valhalla مشخص شد [+ تصاویر]
بازدید 194


نتفلیکس به انتظارها پایان داد. این شبکه تاریخ پخش فصل دوم سریال Vikings: Valhalla را اعلام کرد و تصاویر رسمی آن را منتشر نمود.

مهاجرت به انگلستان و پرتغال

در اسفند ماه سال گذشته، شبکه نتفلیکس از تمدید سریال Vikings: Valhalla برای فصل دوم و سوم خبر داد. این شبکه در تازه‌تربن اخبار خود، تاریخ پخش تاریخ انتشار فصل دوم سریال Vikings: Valhalla را اعلام کرد. این شبکه در وبسایت خود با انتشار تصاویر رسمی این سریال از پخش فصل دوم در تاریخ 12 ژانویه 2023 در سرویس استریم خود خبر داد. اما در فصل دوم چه خواهد گذشت؟

بیشتر بخوانید: تاریخ پخش بخش سوم فصل چهارم Attack on Titan چه زمانی است؟ [+پوستر رسمی]

تاریخ پخش فصل دوم سریال Vikings: Valhalla

در تصاویر رسمی منتشر شده از فصل دوم سریال وایکینگ‌ها : والهالا شاهد جزئیاتی هستیم که به آن خواهیم پرداخت. سازنده این سریال مایکل هرست به همراه یکی از نویسندگان فیلمنامه فیلم Die Hard، ساخت فصل دوم را به غهده دارند. در این فصل استوارت به‌عنوان شورانر در سریال حضور خواهد داشت. به نظر می‌رسد که فصل دوم سریال وایکینگ‌ها والهالا در 8 قسمت تولید شود. مجموعه تصاویر منتشر شده از فصل دوم سریال واکینگز والهالا را در ادامه ببینید:

تاریخ پخش فصل دوم سریال Vikings: Valhalla

در فصل دوم بازیگرانی همچون سم کرلت، فریدا گوستافسون، لئو ساتر، بردلی فریگارد، یوهانس هویکور یوهانسون، لارا برلین، دیوید اوکس، سورن پیلمارک، پولیانا مکینتاش، بردلی جیمز، سوفیا لبدوا، مارچین دوروچینسکی و حیات کمیل، ایفای نقش خواهند کرد.

طبق قرار و فیلمنامه، اتفاقات سریال Valhalla در فصل دوم، از لحاظ تاریخی صد سال پس از حوادث سریال Vikings روی می‌دهد. فصل جدید سریال Vikings: Valhalla ادامه ماجراهای برخی از مشهورترین وایکینگ‌های تاریخ از جمله لیف اریکسون، فریدیس، هارالد هاراد و کینگ نورمن ویلیام فاتح خواهد بود. یکی از زیباترین این داستان‌ها مربوط به اریکسون یک کاوشگر اسکاندیناویایی از ایسلند است که نخستین اروپایی بود که 500 سال پیش از کریستف کلمب وارد آمریکای شمالی شد. همچنین احتمال می‌رود که پخش فصل سوم این سریال را در سال 2024 شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تاریخ پخش فصل دوم سریال Vikings: Valhalla چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید!

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید