0

تاریخ معرفی آیکو 11 (iQOO 11) مشخص شد

تاریخ معرفی آیکو 11 (iQOO 11) مشخص شد
بازدید 129


تاریخ معرفی آیکو 11 در بازار جهانی مشخص شده است. در ادامه این خبر به برخی مشخصات این گوشی که منتظر آن هستیم می‌پردازیم.

شرکت iQOO تایید کرده است که آیکو 11 را در تاریخ 2 دسامبر (11 آذر ماه) در مالزی معرفی خواهد کرد. به علاوه به نظر می‌رسد که صفحه پیش‌سفارش سری آیکو 11 در وب‌سایت Vivo China نیز منتشر شده است. برخی از کاربران Weibo موفق به گرفتن اسکرین شات از این لیست قبل از حذف آن در سایت شده‌اند.

مهاجرت به انگلستان و پرتغال

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی ‌های ویوو (Vivo)

تاریخ معرفی آیکو 11 و مشخصات آن

تصویر زیر نشان می‌دهد که آیکو 11 قرار است در ساعت 2:30 بعد از ظهر (به وقت محلی) در تاریخ 2 دسامبر (11 آذر ماه) معرفی می‌شود. بنابراین، به نظر می‌رسد iQOO 11 در مالزی و چین در همان روز عرضه شود.

تاریخ معرفی آیکو 11

لازم به ذکر است که ویوو X90 پرو پلاس دیروز به عنوان اولین گوشی چینی با اسنپدراگون 8 نسل 2 عرضه شد. گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که آیکو 11 اولین گوشی در بازار جهانی خواهد بود که از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره می‌برد. طبق گزارش اخیر، این گوشی دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی E6 AMOLED است که رزولوشن 3200 در 1440 پیکسل با کیفیت Quad اچ دی پلاس و رفرش ریت 120 هرتز را خواهد داشت.

این گوشی دارای اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهد بود و بر روی سیستم عامل اندروید 13 با رابط کاربری OriginOS 3 در چین عرضه می‌شود.

گفتنی است پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 با رم LPDDR5X و حافظه داخلی UFS 4.0 همراه خواهد بود. گزارش‌ها حاکی از آن است که بالاترین نوع تنظیمات حافظه گوشی دارای 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی است. این گوشی از شارژ سریع 120 واتی برای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خود پشتیبانی می‌کند.

برای عکس‌های سلفی، iQOO 11 دارای دوربین جلو 16 مگاپیکسلی خواهد بود. پنل پشتی آن نیز ممکن است دارای یک واحد دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی (اصلی)، 13 مگاپیکسلی (فوق عریض) و 8 مگاپیکسلی (ماکرو) با ISP ویوو V2 باشد.

از دیگر ویژگی‌های دستگاه می‌توان به NFC، تراشه نمایشگر مستقل و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر اشاره کرد. ابعاد این گوشی 164.8x77x8.5 میلی متر و وزن آن 205 گرم است. احتمالاً این گوشی در دو رنگ عرضه خواهد شد که دارای بافت و جنس بدنه متفاوتی نیز هستند. همچنین از قیمت دستگاه اطلاعاتی در دست نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تاریخ معرفی آیکو 11 و مشخصات آن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

منبع: gizmochina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید