0

تاریخ رونمایی ویوو ایکس فولد اس مشخص شد

تاریخ رونمایی ویوو ایکس فولد اس مشخص شد
بازدید 184


تاریخ رونمایی ویوو ایکس فولد اس فاش شد و به زودی این گوشی برای رقابت با گلکسی زد فولد 4 و سایر گوشی‌های تاشو روانه بازار می‌شود.

آبان تتر

از زمان عرضه گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 شاهد رقابتی سنگین در صنعت گوشی‌های تاشو بودیم که منجر به شکل‌گیری چند برند جدید و پیشرفتی قابل توجه در طراحی و قابلیت‌های این گوشی‌های تاشو شد. طراحی لولای گوشی‌های تاشو هم بسیار مقاوم‌تر شده و چینی که روی صفحه نمایش آنها ایجاد می‌شود، کوچکتر از همیشه شده است. حالا، ویوو ایکس فولد اس هم وارد صف تاشوهایی شده که قرار است اواخر تابستان امسال رونمایی شوند.

تاریخ رونمایی ویوو ایکس فولد اس

طبق اخبار منتشر شده در حساب توئیتر Digital Chat Station، احتمالاً تاریخ رونمایی ویوو ایکس فولد اس ، ماه بعد خواهد بود. گوشی تاشوی جدید ویوو، ایکس فولد اس نام دارد و از جمله گوشی‌هایی است که قرار است به زودی توسط این شرکت برای رقابت با محصولاتی مثل گلکسی زد فولد 4، میت Xs 2 و میکس فولد 2 رونمایی شود.

تاریخ رونمایی ویوو ایکس فولد اس

انتظار می‌رود که iQOO که جزء زیرمجموعه‌های ویوو است هم به زودی مدل‌های جدیدی را روانه بازار کند. iQOO Z6 از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند و قابلیت شارژ سریع 80 واتی را دارد. iQOO نئو 7 هم مجهز به تراشه +Dimensity 9000 مدیاتک است اما مشخصات کامل و تاریخ رونمایی از آن هنوز مشخص نیست؛ هر چند انتظار می‌رود که قبل از پایان سال 2022 این برند، دو گوشی جدید را به بازار روانه کند.

دستگاه‌های دیگری هم از برند ویوو هستند که قرار است در سال میلادی جاری رونمایی شوند مثل سری ایکس 90. افشاگر مذکور، اعلام کرده که ممکن است بعضی از محصولات جدید ویوو که قرار است زمستان امسال (نوامبر) معرفی شوند، با نسل جدید تراشه کوالکام ساخته شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تاریخ رونمایی ویوو ایکس فولد اس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید